Tippelzone, Brussel, België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit is het veel beter geweest! Vrijdag na lange tijd EINDELIJK nog eens kunnen gaan rondrijden aan Louiza. Tot enkele jaren terug 1 van mijn favoriete 2 maandelijkse bezigheid.
Tussen 00u en 3u rondgereden en welgeteld 4 meide gezien waar van er 1 na 00ur niet meer is opgedaagd en 1 vergane glorie opdoemde na 2u. Al een geluk stond er een zeer leuke dame aan Youwok in lere broek die mijn avond toch nog volmaakte.
Hopenlijk nu alles weer open is komen de meide stilletjes aan terug? Of hebben ze gekozen voor een job die stabieler in de markt ligt?
 
In de Pelikaanstraat Gina tegengekomen. Een slanke Congolese dame van midden 30 schat ik. Ze stelde me voor €50 voor neuken en pijpen met spuiten in de mond. Om alles kracht bij te zetten haalde showde ze haar tieten op straat. De kamer was €20.
Samen douchen want het was warm. elkaar in zepen en al gauw zat ze met haar vinger in m'n aars te vozen.
Goede pijpbeurt waar de ballen en m'n kontgat ook aan de beurt kwamen.
Ze doet ook volop aan tongzoenen met veel speeksel. Fris maar ze rook toch naar alcohol, net zoals ik.
Ik had wat gedronken en was niet echt uit om haar te neuken, dus ging voor een blowjob.
Ze stelde voor om m'n zaadjes door te slikken voor €20 extra.
Ze heeft me een kwartier gepijpt tot ik in haar mond kwam en zoals beloofd slikte ze alles door.
In totaal €90 kwijt.
Ze doet ook anaal en eventueel neuken zonder condoom.
 
In de Pelikaanstraat Gina tegengekomen. Een slanke Congolese dame van midden 30 schat ik. Ze stelde me voor €50 voor neuken en pijpen met spuiten in de mond. Om alles kracht bij te zetten haalde showde ze haar tieten op straat. De kamer was €20.
Samen douchen want het was warm. elkaar in zepen en al gauw zat ze met haar vinger in m'n aars te vozen.
Goede pijpbeurt waar de ballen en m'n kontgat ook aan de beurt kwamen.
Ze doet ook volop aan tongzoenen met veel speeksel. Fris maar ze rook toch naar alcohol, net zoals ik.
Ik had wat gedronken en was niet echt uit om haar te neuken, dus ging voor een blowjob.
Ze stelde voor om m'n zaadjes door te slikken voor €20 extra.
Ze heeft me een kwartier gepijpt tot ik in haar mond kwam en zoals beloofd slikte ze alles door.
In totaal €90 kwijt.
Ze doet ook anaal en eventueel neuken zonder condoom.
je moet er maar zin in hebben, een Congolese straatdame die zich bare laat neuken...
 
BOBO - Op de foto's, zij is het:


Zij stond op de hoek van Sint-Pieterstraat en Antwerpenlaan. Ik ben dinsdag met haar naar boven geweest. Ze houdt er niet echt van als we haar borsten strelen. Ze kust weinig. Voor de rest, met 50 € voor 35 minuten, maakte ze me gelukkig: BIO fellatio, 69, ze accepteert een vinger in haar kont (geen sodomie) en meerdere standjes.
 
voor corona was dat 30€ pzc en intiem met .je moet er wel voor zijn.er staan daar 2 fatima's.
eentje voor huisnr 23 waar ze je dan ook afwerkt en de hygiene is goed te noemen .
de andere loopt daar rond in de wijk en ontvangt daar ergens in een oud vuil pand
worden ook beschreven op franstalig forum
 

Je kan dit ook in de taal van de Vlaamse en Hollandse boeren zetten..... :cool:

T' is kodverdomme ver gekomme....
't is de Flamand wil al gon sprek Vloms in den Bruxelleses!

En de kasbol ...... uit den Hollande... Da kan na toch i meer e
Lot die mo in den Amsterdam blijve..;

Vive laz Belgique Francophone... Weg met de vuile Flamingant!
Heb je gezopen jongen?
 
Deze week eens langsgeweest in dit oord van vertier. Ik ben dan de congolaise Gina tegen het lijf gelopen. Deze mee genomen naar hotel en een lekkere tijd met vertoefd.
PZC, ballen likken en rimmen doet ze geweldig. Terwijl ik haar poesje met de tong aan het verkennen ben en een vingertje in haar kont. Allemaal geen probleem. Dan nog een lekkere neukpartij en alles mooi achtergelaten waar het hoorde.
Eindelijk nog eens een zwartje (weliswaar op een leeftijd maar toch nog mooi) die zonder morren haar afspraken nakomt.
 
voor corona was dat 30€ pzc en intiem met .je moet er wel voor zijn.er staan daar 2 fatima's.
eentje voor huisnr 23 waar ze je dan ook afwerkt en de hygiene is goed te noemen .
de andere loopt daar rond in de wijk en ontvangt daar ergens in een oud vuil pand
worden ook beschreven op franstalig forum
Staat zij momenteel nog altijd aan huisnr 23?
 
In de Ruslandstraat staan de bekende Fatima's al zeker 20 jaar!
De 50 al dik voorbij. Ze ontvangen in een afgeleefd kamertje op een oude matras.
Spotgoedkoop, condooms hoeven niet. Voor de liefhebbers....



Bekijk bijlage 64176
Nou, dat is een tijd geleden. Ik heb haar zeker zo'n 15 jaar geleden bezocht. En geloof mij, ze was toen al ver in de 50.
Was wel een geile dame.
 
Ook even door de Linnéstraat en aanverwante gewandeld. Allemaal zwarte meiden. De een al wat knapper dan de andere, maar boven de 25 jaar kom je er geen enkele tegen denk ik. En verschillende waarvan ik twijfel of ze wel 18 zijn. Voor 20 euro kan je er daar een neuken, maar dan gaat gewoon het slipje uit en kan je er in. BH blijft aan en van borsten moet je afblijven en na enkel minuten komt de vraag al "finish". Dus op voorhand goed afpreken wat wel en niet kan en eventueel wat meer betalen. Ik neem aan dat er dan ook meer kan. Op 2 of 3 meiden na vond ik er niet echt mijn ding, dus maar doorgereden.
Hallo, ik heb hier een paar vragen over.
Vind je daar momenteel jonge meisjes

Ik kijk ernaar uit om van u te horen
 
Voor de mooiere dames ga ik meestal kijken bij Louizalaan. Maar gezien de prijzen heb ik toch de voorkeur voor de raamprostitutie. Maar stiekem vind ik het toch spannender om een dame vanaf de straat op te pikken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan