Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Girls"review" en dan discussiëren over barrières omdat je enkele punten zou moeten invullen of beantwoorden. Combinatie lijkt me nochtans niet moeilijk, duurt nog geen 5 minuten buiten de tekst die je zelf toevoegt. Een review is immers ook niet enkel voor wat de schrijver eraan denkt te hebben, maar wat andere lezers ervan vinden en gebruiken.

Een algemene score kan al een eerste snelle indicatie zijn wat sommigen helpt, hoeft daarom niet voor iedereen zo te zijn.
 
Girls"review" en dan discussiëren over barrières omdat je enkele punten zou moeten invullen of beantwoorden. Combinatie lijkt me nochtans niet moeilijk, duurt nog geen 5 minuten buiten de tekst die je zelf toevoegt. Een review is immers ook niet enkel voor wat de schrijver eraan denkt te hebben, maar wat andere lezers ervan vinden en gebruiken.

Een algemene score kan al een eerste snelle indicatie zijn wat sommigen helpt, hoeft daarom niet voor iedereen zo te zijn.

Ik snap het punt van sommigen ook niet om geen review te willen schrijven.
Los daarvan, uiteindelijk staat het iedereen vrij om wel/niet te recenseren. Dat sommigen geen waarde hechten aan het aantal sterretjes moeten zij zelf weten.

Een recensie blijft immers gewoonweg de mening van de klant en een ander kan dat anders ervaren, net zoals welke dienst of welk product dan ook. Bijvoorbeeld, iemand kan lyrisch zijn over Apple, echter, ik heb een k** hekel aan dat hele Apple-systeem ondanks dat het voor anderen heel goed werkt of als heel goed wordt ervaren (ik koop/gebruik dus geen Apple).

Ook ik heb een hekel aan die oneliners, daar heb je echt niets aan, en dat geldt voor elke recensie van welke dienst of welk product dan ook. Neem vele reviews op internet die enkel tekst vermelden als "geweldige service" (van bijv. een makelaar) of "super eten" (van bijv. een restaurant). Waarom was de service dan zo geweldig of het eten zo super...?

Wat mij betreft blijft het recensie-gedeelte zoals het is, m.i. niets mis mee en het is een kleine moeite om een recensie op een bondige manier in te vullen die ook duidelijkheid verschaft. Het is daarna gewoonweg aan de wandelaar om zijn eigen oordeel te vellen om wel/niet de stap te zetten, m.n. op voorhand ook niet te veel verwachtingen te hebben en het dan zelf te ervaren.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal me wel vergissen misschien, maar volgens mij kon ik hier mijn profiel zien.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230916-204339_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230916-204339_Samsung Internet.jpg
    76,1 KB · Weergaven: 24
Terug
Bovenaan Onderaan