Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Stokop2: Wat is in godsnaam het doel van jouw idee? Dat was in eerste instantie aan de orde, als je je profiel zou afschermen (zoals jij hebt gedaan). Echter, het afschermen van berichten en recensies is t.z.t. terug gedraaid en dat is m.i. ook terecht.

Prima als jij je profiel hebt afgeschermd, maar ik zie daar ook nog steeds niet het nut van in, want je hebt hier immers niets te verbergen onder je 'alias' en bent net zoals iedereen ook actief op dit forum voor specifieke doeleinden.

Als je ook nog eens wilt dat jouw of andermans berichten en recensies worden afgeschermd, had je net zo goed helemaal niets op dit forum hoeven schrijven. M.a.w., ik kan me niet voorstellen dat jouw idee zal worden ingewilligd.
 
Laatst bewerkt:
Voor privacy maakt het wel degelijk uit. Uit 1 bericht kan je niet opmaken wie iemand is, met alles bij mekaar ben je niet meer zo anoniem.
Dus moet je continu opletten wat je hier deelt en vertel ik vrienden die wel weten dat ik naar dvp's ga niet over dit forum, terwijl ik dat liever niet verborgen houd.
Als ze uit nieuwsgierigheid eens op het forum zouden kijken en me herkennen, dan komen ze achter vanalles wat niet de bedoeling is.

Ik vind het wel prettig om bv de recensies van forumleden te kunnen zien. Ik snap ook dat als je die mogelijkheid weghaalt, je dan een deel van het forum teniet doet.

Ik stel voor om het aanklikken van recensies / berichten van gebruikers alleen mogelijk te maken wanneer je ingelogd bent.
Dan voorkom je dat je herkend wordt door mensen die alleen uit nieuwsgierigheid eens op het forum kijken.
 
Het gaat er niet om dat mn recenties niet meer te zien zijn, maar dat popup ballonnetje niet meer zichtbaar is met aantal berichten & recenties
Lekker zo laten, ik vind dit wél van belang. Mening van iemand met bv 300 berichten en 15 recensies telt bij mij zwaarder, dan mening van iemand met 20 berichten en 1 recensie.
 
Is het misschien een idee om een topic te sluiten als er een x tijd niet meer in gereageerd is? En als er dan iemand in wil reageren kan hij vragen om het slotje te verwijderen. Het voorkomt in mijn ogen vervuiling en veel dubbele berichten. Zoals ik de afgelopen weken heb zien gebeuren.
 
Niet doen, is een drempel om te reageren.
Maar waarom zou je in godsnaam gaan reageren op een topic van meer dan een jaar oud? Waarschijnlijk omdat je het niet gezien hebt. En op slot hoeft niet van mij maar je kan toch ook een pop-up laten zien met "Pas op, de laatste reactie in dit topic is van datum"?
 
Twee topics (WHEM en recensie) over een dame vind ik best handig. Zo kan het "geklets" over de dame in het WHEM-topic plaatsvinden, zodat het recensietopic hopelijk minder vervuild raakt.

Reageren op een oud topic vind ik geen probleem. Misschien heeft een nieuw lid daar ook iets aan toe te voegen? Lijkt me eigenlijk beter dan een nieuw topic over een bestaand onderwerp te maken.
 
Reageren op een oud topic vind ik geen probleem. Misschien heeft een nieuw lid daar ook iets aan toe te voegen? Lijkt me eigenlijk beter dan een nieuw topic over een bestaand onderwerp te maken.
Persoonlijk denk ik dat een nieuw lid geen topic over een nieuwsbericht uit 2021 gaat maken. en als de laatste reactie ook uit 2021 is zou reageren ook overbodig moeten zijn.
 
Er zijn genoeg dames die wel actief zijn en waar heel lang niks over wordt geschreven. Waar leg je dan de grens?

Van nature zou een topic van een dame die niet actief is vanzelf wel moeten verdwijnen omdat er niks nieuws te vertellen is. Het is nogal irritant om voor een bijdrage een moderator te gaan berichten omdat er een slotje op het topic zit. Dat is dus een drempel voor mensen en dan kiezen ze er waarschijnlijk voor om helemaal niks te zeggen, wat ook onwenselijk is.
 
Dan gaan we 100 verschillende topics openen. Lijkt me niet handig. Zo kunnen heren in 1x alles zien maar ook hoe ik interact met heren.

Een eigen topic gaat al snel uitvloeien tot een hoop gezwetst wat je in een whem topic vaak niet hebt
 
Daar is het voor, dat Dames aan het Woord. Ja ook om dingen te bespreken, maar ook om jezelf te adverteren en updates te geven, zoals je wel deed toen je 'on tour' zou gaan.
 
Maar waarom zou je in godsnaam gaan reageren op een topic van meer dan een jaar oud? Waarschijnlijk omdat je het niet gezien hebt. En op slot hoeft niet van mij maar je kan toch ook een pop-up laten zien met "Pas op, de laatste reactie in dit topic is van datum"?
Is heel belangrijk voor als iemand bevindingen en recensies wil kennen over een (in)active dvp, zelfs al zijn de reacties van een hele tijd terug.

Dus niet sluiten aub.
 
Dan gaan we 100 verschillende topics openen. Lijkt me niet handig. Zo kunnen heren in 1x alles zien maar ook hoe ik interact met heren.

Een eigen topic gaat al snel uitvloeien tot een hoop gezwetst wat je in een whem topic vaak niet hebt
Waar staat de afkorting WHEM voor? En wat specificeert een Whem topic?
 
Terug
Bovenaan Onderaan