Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
T.a.v. de forumbeheerders, dit is een handige tool om je mail op "spammyness" te testen: https://www.mail-tester.com/
9A4ABDEC-826F-43E7-93C7-AF06D01195B9.jpeg

Weinig verbeterpotentieel hier :)
 
Sinds een paar dagen krijg ik deze melding. Ook krijg ik nog steeds geen emails. Meer mensen last van?
Is een probleem bij de server …

Deze fout wordt geactiveerd door de server, en kan verschillende oorzaken hebben, zoals extreem zware belasting van de server CPU of RAM. Het wordt ook vaak gezien bij een hoge vraag naar gelijktijdige processen, zoals wanneer je website onverwachte veel verkeer binnen korte tijd krijgt.

Een piek in het verkeer op je website kan ook het resultaat zijn van een DDoS aanval. In dat geval zal je website een error "508 Resource Limit is Reached" activeren zodra de beschikbare bronnen zijn uitgeput door de aanval. Maar het kan zelfs zo zijn dat je helemaal niks hoeft te doen om het probleem op te lossen.
 
Sinds een paar dagen krijg ik deze melding. Ook krijg ik nog steeds geen emails. Meer mensen last van?
Bekijk bijlage 51924

Sinds een paar dagen of sinds gisteren? Ik zie namelijk als ik verder terug kijk geen resource limiet overschrijdingen. We gebruiken een dynamisch limiet van average + 20% om snel afwijkend gebruik vast te kunnen stellen, die limiet werd vanavond plots overschreden door een technische misconfiguratie m.b.t. de e-mail delivery, door dat gedoe met aflevering aan outlook.com/live.nl hebben we daar wat aanpassingen aan moeten doen. Inmiddels hebben we dat hersteld en zou je deze melding zeker niet meer moeten krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan allerlei onderwerpen die ik negeer alsnog zien in een overzicht. Echter leden waarvan ik heb besloten om die te negeren kan ik niet meer terugvinden. Of heb ik iets gemist?
 
Misschien ben ik een beetje zuur maar ik zie nu een hoop newbies die nieuwe topics starten (vaak al bestaande) en daarna nauwelijks meer actief zijn. Is het niet een idee om pas vanaf 50 berichten geplaatst door een nieuwe lid toestemming te geven voor het openen van een nieuwe topic?

Voorkomt een hoop vervuiling en dat je daarmee leden krijgt die enkel lid worden om een topic te starten.
 
Ik kan allerlei onderwerpen die ik negeer alsnog zien in een overzicht. Echter leden waarvan ik heb besloten om die te negeren kan ik niet meer terugvinden. Of heb ik iets gemist?
Nee, dat klopt.
Onderwerpen die je negeert zie je niet meer in "Nieuwe berichten", maar wel nog op de beginpagina.
En als je een lid negeert, verdwijnen complete onderwerpen die door dat lid gestart zijn, inclusief berichten van anderen.
 
Gooi ajb die hele off-topic dicht. Het slaat op dit forum werkelijk helemaal nergens op.
Het is één grote clash tussen mensen die elkaars taal totaal niet spreken.
Waarom is dat deel überhaupt open of ooit aangemaakt?
Het zorgt alleen maar voor ellende.
Ik snap wat je bedoelt. De nuance is er vaak ver te zoeken en de argumentatie is op z'n best van 'welles-nietes'-niveau. Maar zou het niet een functie hebben dat er een vrijplaats is, een soort Fight Club, waar mensen die dat willen lekker tegen elkaar tekeer kunnen gaan? Als ze dat gedrag in andere topics niet vertonen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan