Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er ergens een mogelijkheid om te zoeken op de extra's die in een recensie aangeduid zijn? Voor zover ik kan nagaan zijn dat geen tags, en zoeken in alle onderwerpen doorzoekt de eigenlijke tekst wel, maar niet de lijst met extra's, waar het wel handig op zou filteren zijn.
 
Ik zal hier wel op de verkeerde plek zitten , maar ik wil graag even melden dat er drie verschillende topics zijn genaamd "apenpokken" eentje in het off topic gebeuren één bij de berichten uit de media en nog eentje bij de SOA's en enge ziektes ,misschien zijn er nog wel een paar waar ik niets van weet maar deze 3 zijn er zeker

Misschien handig dat die samengevoegd worden of in ieder geval 2 daarvan een andere naam krijgen ( twee aparte andere namen dan natuurlijk anders zijn er nog twee topics met dezelfde naam)
 
Ik zal hier wel op de verkeerde plek zitten , maar ik wil graag even melden dat er drie verschillende topics zijn genaamd "apenpokken" eentje in het off topic gebeuren één bij de berichten uit de media en nog eentje bij de SOA's en enge ziektes ,misschien zijn er nog wel een paar waar ik niets van weet maar deze 3 zijn er zeker

Misschien handig dat die samengevoegd worden of in ieder geval 2 daarvan een andere naam krijgen ( twee aparte andere namen dan natuurlijk anders zijn er nog twee topics met dezelfde naam)
Gebruik het "Rapporteer"-knopje om het te melden, dan komt het op de juiste manier bij de admins terecht.
 
Ik zal hier wel op de verkeerde plek zitten , maar ik wil graag even melden dat er drie verschillende topics zijn genaamd "apenpokken" eentje in het off topic gebeuren één bij de berichten uit de media en nog eentje bij de SOA's en enge ziektes ,misschien zijn er nog wel een paar waar ik niets van weet maar deze 3 zijn er zeker

Misschien handig dat die samengevoegd worden of in ieder geval 2 daarvan een andere naam krijgen ( twee aparte andere namen dan natuurlijk anders zijn er nog twee topics met dezelfde naam)
aangepast :)
 
Ik had een bericht geplaatst over een dame omdat ik wilde weten of iemand nog iets van haar heeft vernomen, ter ondersteuning had ik er foto's bij geplaatst van de dame in kwestie (uiteraard zonder gezicht) zodat het misschien wat duidelijker zal zijn over wie het gaat. Ik lees namelijk vaak genoeg dat leden om iemand vragen en dat andere reageren dat het te vaag is en ze er niks mee kunnen. Een moderator heeft later de foto's verwijderd en er bericht bijgeplaatst (wat nors overkwam, maar dat terzijde) over dat het niet is toegestaan en dat ik dit 'Ondertussen al zal moeten weten'.

Ik ben verre van de meest fanatieke leden op dit forum en 'nee' dit wist ik ondertussen nog niet als moderator zal dat wel, mijn excuses hiervoor. Ik lees nergens dat het niet is toegestaan, het zal vastwel ergens ver weg genest in een topic staan. Het zou zonder bijdehand te doen misschien wel een idee zijn om de regels omtrent het plaatsen van berichten als placeholder in het invulveld te plaatsen.
 
Ik ben nochtans ne vriendelijke zelle :) Maar bij het aanmaken van je account wordt je verondersteld de algemene regels te lezen. Dit is een van de puntjes hierin. En omdat je toch al enige tijd meedraait op het forum: vandaar de melding.

Tis een beetje hetzelfde als een "wie heeft ervaring met" topic openen in het recensie gedeelte, aldaar staat daar wel een prominente boodschap.

 
Dank GreyFox! Ik ben inderdaad ruim een jaar geleden geregistreerd, ik kon de info die je zojuist hebt doorgestuurd niet direct vinden. Ik heb de pagina doorgenomen en opgeslagen voor in de toekomst (y)
 
Ik heb een idee. Wat dachten jullie van een sticky thread per provincie (NL/BE), met een lijst van de huidige privehuizen, massagesalons etc.. Forumleden kunnen dan updates geven over bijvoorbeeld opening/sluiting van een bepaald huis. Zo is er altijd een handige up-to-date lijst.

Ja ik weet dat redlights een "adressen" sectie heeft, maar die lijkt me niet echt onderhouden.
 
Waarom veranderen de gegeven sterretjes als je een recensie plaatst? Als ik bijvoorbeeld bij massage sterretjes geef bij aftrekken en ik plaats het bericht staan er opeens ook sterretjes bij intiem etc.
Erg lastig, moet dan gelijk het bericht weer aanpassen.
Kan dit aangepast worden?
 
Wat is het beleid als een dame zowel achter het raam staat als privé-ontvangst doet, en voor beide hoedanigheden een apart topic heeft?
Voorbeeld: Coco (raam Doubletstraat) = Ariana (privéontvangst).
Zou dan samengevoegd moeten worden (en waar dan?)
Of is het een beter idee om beide topics te laten staan, met een onderlinge verwijzing?
Als voor dat laatste gekozen wordt, dan zou dat vrij eenvoudig kunnen door het raamprostitutie-topic ook de tag van de kinky-advertentie te geven (9946473).
 
Ik heb gisteren een recensie geschreven. Als ik ben ingelogd kan ik ook het recensieformulier zien. Als ik niet ben ingelogd, staat er alleen het bericht zonder formulier. Andere formulieren kan ik wel zien (maar volgens mij ook niet allemaal).

Is dit een bug?
 
Ik heb gisteren een recensie geschreven. Als ik ben ingelogd kan ik ook het recensieformulier zien. Als ik niet ben ingelogd, staat er alleen het bericht zonder formulier. Andere formulieren kan ik wel zien (maar volgens mij ook niet allemaal).

Is dit een bug?
Dit was een bug idd ;) Nu niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan