Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Thanks, kinderziektes heb je altijd, eens kijken wat daar mis gaat.
en nog een uitschieter
 
en nog een uitschieter
En nu ? :)
 
Is er ook een lijst aanwezig voor sekswerkers die wel goed en betrouwbaar zijn?
Ik zie wel een lijst met nep advertentie's of tmm. Gewoon een lijst met alleen een linkje naar de website van de betrouwbare sekswerkers omdat er veel nep en slechte service advertentie zijn op de bekende site's
En hier zitten toch de meeste ervarings deskundige.
Voor mij is het nu zo dat ik zoek naar een dame en lees dan slechte ervaringen.
Door naar de volgende en dan uiteindelijk uren aan het lezen ben en geen zin meer om op pad te gaan.
 
Is er ook een lijst aanwezig voor sekswerkers die wel goed en betrouwbaar zijn?
De meisjes van plezier zijn ook maar mensen, dus een vaste lijst opstellen is gewoon niet mogelijk. Ze hebben betere en mindere periodes en sommige veranderen sterk over de jaren dat ze actief zijn. Je kan beter in de 'stamcafé-topics' even vragen wat de laatste tijd aanraders zijn.
 
Een gemiddelde van alle recensies wordt vanaf nu weergegeven in het forumoverzicht en bovenaan het onderwerp.
Heel mooi!
Een nuttige toevoeging zou nog kunnen zijn om apart het aantal recensies te vermelden waarop het gemiddelde gebaseerd is. 1 recensie van 5 sterren zegt minder dan 5 recensies van 5 sterren.

Je kunt wel iets afleiden uit het aantal posts in het recensietopic, maar aangezien er veel gekletst wordt in recensietopics hoeft dat niet zoveel te betekenen.

Ik stel me zoiets voor:

gemiddelde.png
 
Een gemiddelde van alle recensies wordt vanaf nu weergegeven in het forumoverzicht en bovenaan het onderwerp.

Vergeet dus nooit de algemene beoordeling in te vullen bij een recensie, zo zullen we straks ook tellen hoeveel recensies je geplaatst hebt.

Bekijk bijlage 70055
@admin
Misschien is het mogelijk om de algemene beoordeling verplicht te maken, want die ontbreekt nogal eens?
 
Heel mooi!
Een nuttige toevoeging zou nog kunnen zijn om apart het aantal recensies te vermelden waarop het gemiddelde gebaseerd is. 1 recensie van 5 sterren zegt minder dan 5 recensies van 5 sterren.

Je kunt wel iets afleiden uit het aantal posts in het recensietopic, maar aangezien er veel gekletst wordt in recensietopics hoeft dat niet zoveel te betekenen.

Ik stel me zoiets voor:

Bekijk bijlage 70313
Heb je er al eens over ge"hoverd" ?
 
Misschien kan dat nog een keer geregeld worden, het lijkt me dat ook veel leden op de telefoon kijken @admin
Ik vrees dat je dan een tablet / telefoon moet hebben met een pennetje. Bijvoorbeeld de Samsung S-pen. Het scherm moet hier ook geschikt voor zijn.

Edit: inmiddels even op mijn Samsung tablet geprobeerd en dat werkt prima. Ga er met de S-pen vlak boven hangen en het wordt zichtbaar.
 
Laatst bewerkt:
Reeds lange tijd fan, net geregistreerd.
Wat me opviel is de spam/virus websites waar je naar wordt doorverwezen als je zonder registratie/inlog doorklikt op een topic. Je komt dan steeds op die vervelende spal terecht. Iets aan te doen?
 
Ik zie nu weer een geval van een dwaas die een account heeft aangemaakt puur om een dame te zieken. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of zulke figuren een ban op basis van ip krijgen?
Zulke leden krijgen uiteraard een ban, en vervolgens doet de techniek er alles aan om deze leden voorts te verhinderen om terug te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan