Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kun je me vertellen hoe te multi-quoten ?
Je kunt gewoon meerdere keren op "citeer dit bericht" klikken dan krijg je meerdere citaten in je reply veld en kun je ze een voor een maar wel in Ă©Ă©n reactie beantwoorden.

Je kunt ook een bepaalde tekst uit een bericht selecteren, dan staat er ook "citeer dit bericht", dit kun je ook meermaals doen om vervolgens Ă©Ă©n reactie te plaatsen.
 
Is het mogelijk om eventueel een extra negeer knop te plaatsen op de titel van de verschillende delen van het forum, zodoende dat je ineens de volledige lijst kan negeren, ik heb bijvoorbeeld niks met shemales & TS als daar dan een negeerknop staat kan je selecteren, dan is de lijst die je ziet minder lang en makkelijker te selecteren, is maar een gedacht hé.
Nu kun je ook al delen negeren maar moet je iedere provincie apart negeren en is heel gedoe omdat te doen natuurlijk.

Of zie ik ergens over waar het wel mee kan.
 
Is het niet mogelijk om de volgorde van getoonde berichten op te keren. Ik bedoel dat de recentste berichten direct verschijnen en het niet meer nodig is om de laatste tab te selecteren en dan helemaal naar onder te scrollen?
 
Gewenste sortering in "Filters" aangeven?

sorteren.png
 
Is het mogelijk om eventueel een extra negeer knop te plaatsen op de titel van de verschillende delen van het forum, zodoende dat je ineens de volledige lijst kan negeren, ik heb bijvoorbeeld niks met shemales & TS als daar dan een negeerknop staat kan je selecteren, dan is de lijst die je ziet minder lang en makkelijker te selecteren, is maar een gedacht hé.
Nu kun je ook al delen negeren maar moet je iedere provincie apart negeren en is heel gedoe omdat te doen natuurlijk.

Of zie ik ergens over waar het wel mee kan.
Je kunt per forum negeren maar dat zal voor die categorieën die opgedeeld zijn in provincies wel per subforum moeten inderdaad. Nu TS en Shemales hebben (nog) geen provincieopsplitsing.


Is het niet mogelijk om de volgorde van getoonde berichten op te keren. Ik bedoel dat de recentste berichten direct verschijnen en het niet meer nodig is om de laatste tab te selecteren en dan helemaal naar onder te scrollen?
In de onderwerpenlijst kan dit zoals @H._ hierboven aangeeft maar in een onderwerp is het niet mogelijk de berichtenvolgorde aan te passen van nieuw naar oud.
 
Ik zie bij het recensieformulier geen opties meer staan voor dagdeel/shift (ochtend, middag, avond, nacht) maar alleen nog de dag van de week.
Dagdeel is naar mijn mening nuttige informatie, belangrijk om te weten of je een dame in de dagshift of de avondshift kan verwachten. Informatiever dan dag van de week eigenlijk.
Is dit bewust weggehaald?
 
Ik zie bij het recensieformulier geen opties meer staan voor dagdeel/shift (ochtend, middag, avond, nacht) maar alleen nog de dag van de week.
Dagdeel is naar mijn mening nuttige informatie, belangrijk om te weten of je een dame in de dagshift of de avondshift kan verwachten. Informatiever dan dag van de week eigenlijk.
Is dit bewust weggehaald?
Kijk je wel goed?
 
Dat staat dan ook bij BDSM en niet bij de ramen. Waarschijnlijk ligt dat daaraan. Sommige opties zijn niet in elke rubriek beschikbaar.

Hmm, OK. Dan zou ik willen voorstellen om de BDSM-rubriek in dit opzicht gelijk te trekken met de ramenrubriek. BDSM vindt ook achter de ramen plaats.
 
DVP = Dame van plezier (hoertje)
Wat betreft je tweede vraag, gaat het volgens mij wel om de massages met een happy end of in ieder geval ondeugende massages.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan