Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je vind dat deze site teveel tijd opslurpt kun je ook gewoon een tijdstip voor jezelf op de dag instellen dat je hier komt. Vergt wel discipline. Bijvoorbeeld iedere avond van 19 tot 20 uur. Tussendoor dan niet inloggen en de site laten rusten. De berichtjes blijven heus wel staan.

Dat heb ik ook altijd met mn telefoon. Heel veel mensen hebben die telefoon vlak naast hun en bij elk piepje kijken ze direct naar het bericht en gaan ook weer direct antwoorden. Ik doe dat nooit. Als ik werk of iets anders doe zet ik mn telefoon gerust urenlang op stil en bekijk de berichten of gemiste calls later. Moet je natuurlijk wel zakelijk en prive kunnen scheiden. Ik doe dat ook niet altijd. Maar af en toe. Het creëert wel rust om niet anderen jouw tijd te laten leiden.

Misschien helpen dit soort dingen om rust voor jezelf te creëren.
 
Heb je soms notificaties aan staan en ontvang je daar e-mails van? Die kun je ook uitzetten. Zo is het eenvoudiger om wat afstand te nemen. Zelf heb ik alleen de notificatie van een privébericht aan staan.
 
Ik heb een tip/vraag/feature request. In de grootste steden (Amsterdam/Rotterdam/Den Haag/Utrecht) is vanzelfsprekend een groot aanbod van diensten. Dat zorgt er wel voor dat bij privé ontvangst, clubs/privehuizen en massagesalons het lastiger is om een post te vinden die gaat over een andere stad. Bijvoorbeeld in Noord Holland is het grootste deel aan posts gerelateeerd aan Amsterdam. In Zuid holland is dit Rotterdam. Als je dan iets wilt vinden in Dordrecht of Alkmaar, wordt dit lastiger.

Zou het een idee zijn om voor deze grote steden (top 2-4) een apart subforum te maken? Zodat de overige steden makkelijker te vinden zijn.

Dus onder Noord Holland een subforum genaamd Amsterdam. En dito voor Rotterdam onder Zuid Holland.

Bedankt.
 
Eigenlijk is dit een punt wat verbetering behoefd.

Zou het niet een idee zijn om twee invulvelden voor de titel van een recensiedraad te maken? Een voor de Dame haar naam en de tweede voor de plaatsnaam. Bij de filteropties moet het dan wel mogelijk gemaakt worden om puur op plaatsnaam te filteren. Genest filteren zou dan ook heel fijn zijn. Lees: op plaatsnaam en daarbinnen op naam van de Dame. Een beetje zoals de alfabetische lijst die we op Hookers kenden en daar nog steeds werkt.

Zo ondervang je ook netjes foutief ingevulde titels. De schrijver vult twee velden in en de software genereert de titel zoals we die in het subforum zien.
 
Ok, deze suggestie gaat ver en gaat nooit lukken, maar wat ik zou willen is dat je polls kunt maken waar alleen de dvps op kunnen antwoorden en daaraan gerelateerd ook de dames alleen maar opmerkingen kunnen plaatsen.

Waarom? Ik heb wel wat vragen waar ik eens een eerlijk antwoord op zou willen van de dames. Met een poll kan dat anoniem en zouden antwoorden eerlijker kunnen zijn. Dames die dan wel open er over durven zijn kunnen dat dan ook. Daarnaast wil ik dan geen input van anderen.

Ok, aparte wens, maar ik gooi m er maar in.
 
Kun je vanuit het uitgebreide zoekformulier zelf voor elkaar krijgen. In het betreffende subforum zoeken en dan plaatsnaam in de titel zoeken.

Klopt, maar dat is niet helemaal wat ik zoek. Stel ik ben in Noord Holland en wil weten wat er in de buurt te vinden is. Dan hoef ik niet zozeer een plaatsnaam te weten (die kan variabel zijn), maar ik weet dat ik sowieso niet naar Amsterdam ga (in mijn voorbeeld). Zou fijn zijn om die resultaten er tussenuit te kunnen filteren, omdat ze nogal veel voorkomen. Dan houd ik veel minder resultaten over, die relevanter zijn.

Idem dito voor Rotterdam e.o.

Want als ik een paar dagen weg ben in NL en zit ergens in een regio, dan vind ik het prima om naar plaats x of y te reizen en wil ik graag een overzicht zien van wat id buurt is. Zonder de "vervuiling" van alle recenties van 1 grote plaats daar in de buurt.
 
Ik zit vanavond om de haverklap deze melding weg te klikken:

1670613521695.png


Alleen al tijdens het typen van dit bericht om de paar seconden.

En ik krijg regelmatig dit:

1670613320264.png


Is er iets aan de hand?
 
Ik zit vanavond om de haverklap deze melding weg te klikken:

Bekijk bijlage 78681

Alleen al tijdens het typen van dit bericht om de paar seconden.

En ik krijg regelmatig dit:

Bekijk bijlage 78679

Is er iets aan de hand?
Soms krijg ik dit ook maar niet altijd, gewoon eventjes afsluiten en terug proberen inloggen en een tweede keer lukt het dan wel, wel raar dat dit de tweede keer altijd lukt maar niks is perfect!
 
Krijg geen notificaties meer hier op de site van topics die ik volg (1, 2, 3 etc als bolletje). Eerst gebeurde dat bij een paar topics niet meer, nu bij geen één meer lijkt het.
 
Graag een thread als voorbeeld en even bij gevolgd checken of ie daar nog wel instaat.
Het is vrij willekeurig. Een thread die nu geen notificatie hier op de site geeft kan het over een uur of zo ineens wel doen.

Threads op exact dit moment (maar waar ik nu wel in gekeken heb om te zien dat ze nog wel op gevolgd staan)





Etc etc etc
 
Krijg geen notificaties meer hier op de site van topics die ik volg (1, 2, 3 etc als bolletje). Eerst gebeurde dat bij een paar topics niet meer, nu bij geen één meer lijkt het.
Het is ondertussen niet meer te doen om het forum bij te houden zonder de notificaties op de site. Zowel op mijn PC, telefoon als tablet zie ik er vrijwel geen meer. Cache, cookies en heel de rattaplan opgeruimd, maar niks werkt om de notificaties bovenin weer op een consequente manier terug te krijgen. Moet nu telkens zelf in alle subfora kijken of er nog iets nieuws in een topic staat wat ik volg. Erg bewerkelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan