Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oké, maar de vraag: "Vraag me dan af wie op de foto staat als die niet overeenkomt met de dame die de deur open doet" wordt niet weggehaald?

Dat is duidelijk waar ik op reageer omdat er mensen dus onterecht denken dat dit een echte dame is. Dan lijkt het me toch juist wel relevant dat er mensen begrijpen dat dit een AI gezicht is. Zeker omdat in het hele draadje veel mensen dezelfde misconceptie hebben. 'Niet de dame' versus 'bewerkt' versus 'compleet fake' zijn toch wel grote verschillen.
 
Komen die er ook voor shemales en massages?
Of anders een WHEM voorvoegsel in de betreffende secties zodat forummers niet zelf WHEM er voor gaan zetten.

Voor Shemales en BDSM zijn deze ook toegevoegd, voor Massagesalons is dat uiteraard onnodig omdat die prima in de normale WHEM provincies kunnen gepost worden.
 
Het is nog steeds zo dat met het automatisch samenvoegen van 2 berichten achter elkaar dat als je geciteerd wordt in het tweede samengevoegde bericht je daar geen melding van krijgt, kan dat niet opgelost worden?
 
Hoi Marco,

We beloven nergens dat we elke moderatie-actie persoonlijk aan iemand terugkoppelen, moderators zien toe op naleving van de forumregels en grijpen in daar waar dat nodig is.

Als je bericht zonder terugkoppeling is verwijderd kun je er in 99,9% van de gevallen van uitgaan dat het off-topic of slowchat betrof.
 
Persoonlijk vind ik als je een sanctie oplegt aan iemand, dat je dat best even mag terugkoppelen en vooral dat je ergens kan zien wat de sanctie is en voor hoe lang (nee niet 1 keer maar dat je dat gewoon kan opzoeken)

Stel dat de politie sancties oplegt maar niet verteld waarom, hier is een boete alsjeblieft.

Communicatie zou niet zo moeilijk moeten zijn voor een forumleiding.

Jullie beleid en de stilte na de vraag om uitleg kan iemand echt frustreren.
 
Als je een waarschuwing ontvangt krijg je je eerstvolgende bezoek een pagina te zien met uitleg over je waarschuwing en de eventueel daaraan vasthangende consequentie.

Deze moet je accepteren voordat je het forum überhaupt weer kunt gebruiken, als je je eigen profiel bekijkt kun je ook altijd terug zien welke waarschuwingen je al ontvangen hebt en welke maatregelen je hebt opgelegd gekregen.

Sowieso staat ons puntensysteem uitgelegd in de forumregels die je moet doornemen voordat je wat kunt posten.
 
als je je eigen profiel bekijkt kun je ook altijd terug zien welke waarschuwingen je al ontvangen hebt
Dat was dus niet het geval, ik kon het echt nergens terugvinden. Ook als ik het niet eens was met de sanctie is er alleen de optie accepteren voor je verder kan. Er staat nergens weigeren. Want dan had ik dat 100% gedaan.
 
Bekijk je eigen profiel eens? https://www.girlsreview.nl/members/ztony.21451/

1712678115110.png


1712678120238.png


Een waarschuwing weigeren kan uiteraard niet.
 
Die sanctie en waarschuwing heb ik gekregen omdat een ander lid iemand zwaar de grond in aan het boren was. Die is daarna ook zijn posts kwijtgeraakt maar ik heb in principe niks verkeerds gezegd terwijl hij me aan het bedreigen was.

Dan komt er een toezicht op je account en dan kan je niks meer plaatsen voor een admin het goedkeurt. Vind je die straf bij de overtreding passen? Ik niet
Verwijder gewoon de berichten en geef een waarschuwing. Dat moet voldoende zijn.

Ik vind het nog steeds een kwalijke zaak. Ik heb ook niet voor niks mijn account een tijdje verwijdert.
 
Ze mogen hier een eigen topic aanmaken om zichzelf onder de aandacht te brengen, vind je dat geen goede advertentie?
Neeee 🤗 niet nog meer dames die hier mee praten alsjeblieft 😉
Serieus...in heel veel topics waar een DVP mee klets wordt het binnen de kortste keren heibel onderling.
 
Waarom krijg(en) ik/we zoveel topics te zien onder de noemer 'niet meer bijgewerkt sinds je laatste bezoek' als je kiest voor 'nieuwe berichten' zien? Ik hoef geen tiental topics te zien die niet bijgewerkt zijn. Beetje nutteloos en zonde van mijn tijd als ik 10 pagina's moet doorkijken waarvan soms 50% niet bijgewerkt is.
Dat filter moet eens nagekeken worden door de admin vermoed ik??
Ik had laatste een pagina met maar 1 nieuw topic en de rest was oud 😖

Dit dus:
IMG_0977.jpeg
 
Oh? Hmmmm. Misschien dan toch het verzoek aan de admin om eens te kijken wat hierbij mogelijk is. Ik negeer een aantal mensen die hier alleen zitten om elke dag foto's te posten in 'De lekkerste…' topics. Daarvoor zit ik hier niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan