Recensie Trio Bellaa & Natasha 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonewolf

Vaste klant
220
23/12/21
267
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Squirting
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-hot-115.html
Totale kosten (in euro)
380
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
was dit weekend in brugge en had wat tijd over. dus wou nog eens bij natasha binnen springen. toen we na het afhandelen van de financiele nog even zaten te praten, vroeg ze of het stoorde dat haar vriendin erbij kwam. ze was er nu blijkbaar niet alleen. er kwam een iets kleinere vriendelijke dame te voorschijn. lang bruin haar, bruine ogen wat next to door type. na wat kennis gemaakt te hebben kwam de vraag geen intresse in trio. na waren mijn ervaringen met trio's eerder negatief. maar het was de sprankelende oogjes die mij overtuigde. ze leken er alletwee zin in te hebben.


maar het was een echt genot om je door deze 2dames te laten verwennen. de ervaring van Natasha kun je hier al terug vinden. en wat Bellaa je geeft komt aardig in de buurt. ook het plezier die ze eraan beleven is te zien in de ogen. ze genieten er alletwee van en ze hunnen het elkaar ook. eindelijk eens een geslaagt trio voor mij.
volgende keer ga ik toch eens Bellaa alleen proberen, kijken wat dat geeft. Ookal is het engels van haar wat matig, maar is niet nodig om veel te praten


de link van Natasha is al terug te vinden, daarom gebruik ik hier die van Bellaa.
 
Laatst bewerkt:
Goed om weten!
Ik vertrouwde de advertentie in eerste instantie niet echt. Geen idee waarom.
Hoeveel heb je betaald voor een trio?
Waarschijnlijk omdat het eerst in het nederlands was en nu is aangepast. Maar foto's zijn echt. Heb de prijs erbij geplaatst, was het vergeten. Het is hoog, maar was het waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan