Recensie Ts Karen, Breda 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

labamba

Wandelaar
Forumpionier
27
07/07/21
24
6
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
Groot
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/breda/9530065-karen#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Beste wandelaars een paar weken geleden heb ik deze dame van weinig plezier bezocht . Nadat ik de recensies had gelezen op de kinky pagina dacht ik dat het een goede optie zou wezen om mezelf te verwennen. Contact via whatsapp ging makkelijk allemaal in het Nederlands dus dat is mooi meegenomen. Had gevraagd of zij mij wou toppen want ik houd er van goed genomen te worden. Dit was geen probleem.

Toen ik binnen kwam lopen was het inderdaad de dame van de foto's/filmpjes, super mooi verzorgde dame met een super glimlach. Papieren geregeld en we begonnen elkaar te zoenen wat ze super lekker deed. Dit was het hoogte punt van de date vanaf hier ging het downhill snel, weet eigenlijk niet waarom mss lag ik haar niet zo goed had ze geen klik met mij.................. shit happens. We bleven wat zoenen maar een tongzoen bleef uit, het werd een beetje met open mond zoenen maar zonder tong, na een tijdje wordt dat weird naar mijn mening. Toen begon ik maar lekker aan haar super mooie lichaam te voelen zacht maar toch lekker strak. Lekker over haar slipje wrijven waar een flinke bobbel in zat. Toen haar slipje uitging kwam er echt een dikke en lange pik te voorschijn. Ik dacht fuck dat zoenen lekker beginnen met zuigen, ze ging op haar rug liggen en ik mocht beginnen aan die lekkere grote lul te zuigen. Helaas liet ze me niet toe om haar te deepthroaten (hield haar hand halverwege haar lul en haalde die niet weg........................) na 2 minuten pijpen van mij bij haar zei ze dat ze wilde klaarkomen (???????????), ik dacht wooooo baby ik wil nog geneukt worden en we zijn net begonnen. Toen zei ze dat ze niet echt topt, dat ze een vrouwelijke shemale is en dat niet doet. WTF hier ben ik voor gekomen en heb er nadrukkelijk naar gevraagd over de app. Toen zei ze met veel pijn en moeite dat ze me wel zou nemen, deed een cd om stopte hem er beste wel zonder beleid in (vergeet niet dame heeft een grote dikke lul) neukte me ongeveer een hele minuut om daarna te stoppen om me te vertellen dat ik niet schoon van binnen was (leugens, want ik ben na deze date naar een andere dame geweest en het was helemaal schoon), stopte ging weer op bed liggen zodat ik weer de helft van haar pik mocht pijpen en zat weer te zeuren dat we nu gelijk klaar moesten komen........................................... 10 minuten binnen ofzo. Ik was zo turned off dat ik hem ben gesplit. Helaas geen klik met d dame, want als je die wel hebt dan heb je wss d tijd van je leven.
 
Ik zag dat ze nu in Den Haag ontvangt. Haar foto's trokken gelijk mijn aandacht op kinky. Bovenstaande recensie doet me toch twijfel om te gaan. Is er nog iemand met ervaring?
 
Bedankt voor deze recensie labamba. Jammer dat je het slecht getroffen hebt en dat de afspraak niet naar je wens verliep. Slecht van haar.

Ooit eens contact mee gehad op planetromeo en ik nam de tijd voor om kennis te maken met haar. Wat met een leuke chat begon, eindigde op een stilte. Later kreeg ik een verbazende reactie op mijn vraag of ze een profiel had op kinky. Ik ging stuk want ik vermoede het al en had haar profiel daar al gevonden.

Ik denk dat je bij haar moet treffen qua klik en dat ze meer kanalen nodig heeft voor sekscontact werving. Tja voor mij lijkt het een dame die graag een betalende vent naar haar smaak wil of een suikeroom die haar een paar barkies en ponypacks geeft.

CG
 
Doorgesnoven, geld problemen en gebrekig nl/en ooit ontmoet via romeo goeie dates gehad 2-3 jaar terug maar ga nu niet meer. Steeds meer berg afwaards. Slechte verzoging en lijkt mannelijker te worden inpv vrouwlijkere. Als je grote pik wilt kan je beter ergens anders heen. Meer dan 100 is deze niet waard.
 
Doorgesnoven, geld problemen en gebrekig nl/en ooit ontmoet via romeo goeie dates gehad 2-3 jaar terug maar ga nu niet meer. Steeds meer berg afwaards. Slechte verzoging en lijkt mannelijker te worden inpv vrouwlijkere. Als je grote pik wilt kan je beter ergens anders heen. Meer dan 100 is deze niet waard.
@Daan: bedankt voor je antwoord
Valt niet mee om tegenwoordig voor € 100 klaar te komen
Ik heb bij mijn werkgever helaas geen 50% loonsverhoging gehad
 
@Daan: bedankt voor je antwoord
Valt niet mee om tegenwoordig voor € 100 klaar te komen
Ik heb bij mijn werkgever helaas geen 50% loonsverhoging gehad
Het kan zelfs gratis mits je rechterhand geen hoofdpijn heeft, ik begrijp je punt, tegenwoordig is EUR. 250 per uur de norm, ik snap dat dat heel veel geld is, de service blijft bij deze bedragen regelmatig op hetzelfde bedroevende niveau, ik lees regelmatig berichten over na 10 minuten buiten, en anders beginnen de dames zelf al opstandig te doen als de zak na 20 minuten nog niet leeg is, terwijl er dan niet eens een halfuur voorbij is, ik snap dat dat zeer irritant is, hoelang ben je bezig om EUR. 250 netto in je knip te hebben? Vraag je dat maar eens serieus af
 
Ben twee drie jaar terug bij haar geweest ze was bottom was prima maar dat waren ook tijdens dat de prijzen anders waren ben wel maar 1x gegaan zegt genoeg ook volgens mij
 
Het kan zelfs gratis mits je rechterhand geen hoofdpijn heeft, ik begrijp je punt, tegenwoordig is EUR. 250 per uur de norm, ik snap dat dat heel veel geld is, de service blijft bij deze bedragen regelmatig op hetzelfde bedroevende niveau, ik lees regelmatig berichten over na 10 minuten buiten, en anders beginnen de dames zelf al opstandig te doen als de zak na 20 minuten nog niet leeg is, terwijl er dan niet eens een halfuur voorbij is, ik snap dat dat zeer irritant is, hoelang ben je bezig om EUR. 250 netto in je knip te hebben? Vraag je dat maar eens serieus af
Artritis aan beide handen (;))
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan