Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met Alejandra? Zie d'r al lange tijd geregeld op Kinky voorbijkomen, maar volgens mij nog geen recensie gezien

Ja daar ben ik geweest, paar jaartjes terug.
 
Beste leden,
Ik kwam Angel tegen uit Rotterdam op kinky.nl en was benieuwd of iemand al eens bij haar langs is geweest en wat de bevindingen hiervan zijn. Ik hoop graag een aantal reacties

 
Beste leden,
Ik kwam Angel tegen uit Rotterdam op kinky.nl en was benieuwd of iemand al eens bij haar langs is geweest en wat de bevindingen hiervan zijn. Ik hoop graag een aantal reacties

Andere naam. Dacht valentina. Kwam haar ook op tinder tegen
Geen idee ik dacht ik probeer hier informatie in te winnen dus hoor graag of iemand enig idee heeft. Ben van plan haar deze week te bezoeken maar was eerst benieuwd of er mensen al iets van informatie hadden
 
Iemand misschien nog ervaring met deze trans. Ze verblijft nu tijdje in den haag.

Cristel
Paar jaar geleden bij haar geweest. Was een prima date.. lekkere pik en beetje dominant.. maar daar hou ik wel van.. wel wat zakelijk maar verder goed
 
Nee, te lang geleden. Kan mij alleen herinneren dat zij mijn hoofd nogal richting haar pik duwde, maar dat was om mijn ketting los te maken. Maar uitgekookte dame dus.
Weet je wat je ketting ongeveer waard was?
Zo ja, kom in mn DM en we gaan je ketting, dan wel de waarde ervan, even bij dr terughalen.

Dit soort dingen kunnen in mijn ogen niet ongestraft blijven
 
Weet je wat je ketting ongeveer waard was?
Zo ja, kom in mn DM en we gaan je ketting, dan wel de waarde ervan, even bij dr terughalen.

Dit soort dingen kunnen in mijn ogen niet ongestraft blijven
Bedankt voor het aanbod, maar is niet de oplossing denk ik.
Jaren geleden gebeurt.
Je merkt het altijd achteraf en er is geen bewijs.
Corpus delicti is allang verdwenen, als je met de hermendad langs gaat.
Maar het zou mij niet verbazen als er meer slachtoffers zijn bij haar.
 
Heeft iemand ervaring met Kylie is nu in Lelystad..

Kom er net vandaan. Weer zo eentje die er in t echt (iets) beter uitziet dan op dr amateuristisch gefotoshopte foto's. Ze is wel maximaal verbouwd van top tot teen, echt alles is nep, maar alles wel redelijk mooi gedaan, vooral dr ass!

Ze heeft me zonder condoom gepijpt en dit deed ze wel redelijk ok, niet diep. Heb dr lekker doggy gepakt en daarna kwam ze op me zitten, dat laatste hebben we zeker 20-25min gedaan en was heel intens, ze kreeg na een paar minuten ineens een ècht goeie stijve (de 18cm klopt wel) en toen ging ze helemaal los! Kei hard liggen rammen in dat kutje tot we beide kei hard klaarkwamen, zij op mijn buik en ik met condoom in dr ass.

Locatie was goed, schoon en opgeruimd, schone douche. Niet heel discreet, is een flatje naast het Centrum waar veel studenten wonen en rondlopen. Dus veel in en uitloop en gehang op de gallerij.



Geen echte recensie want dit gaat om een date via Grindr en miss doet ze sommige dingen niet met klanten.
 
Laatst bewerkt:
Kom er net vandaan. Weer zo eentje die er in t echt (iets) beter uitziet dan op dr amateuristisch gefotoshopte foto's. Ze is wel maximaal verbouwd van top tot teen, echt alles is nep, maar alles wel redelijk mooi gedaan, vooral dr ass!

Ze heeft me zonder condoom gepijpt en dit deed ze wel redelijk ok, niet diep. Heb dr lekker doggy gepakt en daarna kwam ze op me zitten, dat laatste hebben we zeker 20-25min gedaan en was heel intens, ze kreeg na een paar minuten ineens een ècht goeie stijve (de 18cm klopt wel) en toen ging ze helemaal los! Kei hard liggen rammen in dat kutje tot we beide kei hard klaarkwamen, zij op mijn buik en ik met condoom in dr ass.

Locatie was goed, schoon en opgeruimd, schone douche. Niet heel discreet, is een flatje naast het Centrum waar veel studenten wonen en rondlopen. Dus veel in en uitloop en gehang op de gallerij.



Geen echte recensie want dit gaat om een date via Grindr en miss doet ze sommige dingen niet met klanten.
Heb haar ook bezocht precies wat je zegt! Discretie niet zo best nee, die studenten vroegen ook waar ik moest wezen omdat de deur niet los ging😅 maar ken ze toch niet dus boeit me dan ook niet.. maar even over kylie.. ze begon me ook onverwacht te rimmen! Dat deed ze lang en heerlijk! En allebij ook lekker klaar gekomen.. goeie ervaring!
 
Haha jawel maar ik had een beetje tijdens t douchen achteraf, dat ze in de slaapkamer naar me stond te kijken en af te trekken, en ik totaal niet meer geil was van: waar zit ik nou eigenlijk naar te kijken? Als mn geilheid weg analyseer ik t allemaal net ff anders dan als ik binnen kom zeg maar 😂
 
Haha jawel maar ik had een beetje tijdens t douchen achteraf, dat ze in de slaapkamer naar me stond te kijken en af te trekken, en ik totaal niet meer geil was van: waar zit ik nou eigenlijk naar te kijken? Als mn geilheid weg analyseer ik t allemaal net ff anders dan als ik binnen kom zeg maar 😂

Post-nut clarity?😝
 
Haha jawel maar ik had een beetje tijdens t douchen achteraf, dat ze in de slaapkamer naar me stond te kijken en af te trekken, en ik totaal niet meer geil was van: waar zit ik nou eigenlijk naar te kijken? Als mn geilheid weg analyseer ik t allemaal net ff anders dan als ik binnen kom zeg maar 😂
Ik denk als dat zou zien, toch er vlug weer op sterkte zou zijn, en even kijken of we belangeloos konden verlengen
 
Iemand ervaring met Kelly/Sammy ned TS IN BLOEDSTRAAT… ongelovelijke mooie lange dame??? Werkt ze prive of heeft ze insta. Ik hoorde dat ze woe tm zondag werkte.

Graag info en ervaring over haar
 
Terug
Bovenaan Onderaan