Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al ervaring met Arnela? Ik akn nergens recensies vinden
 
Iemand al ervaring met Arnela? Ik akn nergens recensies vinden
Zo ziet wel verdomd goed uit voor een 47 jarige. Ten minste als haar foto's niet erg zijn bewerkt.
 
Make-up doet een hoop. Vergroot foto's 6 en 8 maar eens en kijk naar het gebied rond de ogen en de hals. 6 en 8 zijn meer "au naturel". Ik denk dat 47 best kan kloppen.
 
In de Geleenstraat ongeveer nummer 128 stond een paar weken geleden een Trans met een grijs colbertje en een zwarte slip achter de ramen.
Zag er aantrekkelijk uit, maar ik had helaas geen tijd.
Weet iemand wie dat is?
 
Even een random gevoelsmatige uitspatting, aangezien ik dat hier anoniem kan doen. Maar het wel een terugkomend thema is. Is er iemand anders het gevoel heeft dat hij/zij meer in de smaak is bij trans dan bij "gewone" vrouwen? Ik bedoel, toen ik net studeerde kwam ik in aanraking met TS omdat mijn hormonen wel duidelijk begonnen op te spelen (rond 19). Destijds was mijn moed eigenlijk al gedaald terwijl iedereen om mij heen al langzaam relaties kregen. En daar komt bij dat ik al sinds mijn tienertijd eigenlijk niet echt in de smaak viel bij vrouwen, merendeels omdat ik verlegen was en daarnaast eigenlijk altijd een soort buitenbeentje was. Althans, dat was mijn gevoel. Hoewel ik zeer sociaal kan zijn als ik mij op mijn gemak voel, is het mij nooit echt gelukt om een dame te vinden om wat mee op te bouwen. Dus ja, relaties: is nooit wat geworden. Ik ben nu sinds niet al te lang 30, en ik begin toch steeds vaker in een donkere cirkel terecht te komen. Ik kan het leuk vinden met TS seksueel maar ook erotisch/vriendschappelijk en om een of andere reden bekruipt mij het gevoel dat ik veelal wel meer in de smaak val bij TS dames. Alleen iets opbouwen met de TS is niet iets wat gaat lukken of wat mijn wens is, aangezien het vooral rondreizend circus is en dat gewoon niet gaat werken. Dat was ook nooit de insteek van mij of van degenen waar ik een klik mee had. Dus mijn hoop was eigenlijk nog altijd gevestigd op een "normale" manier aan de scharrel komen, zodat ik ook uiteindelijk met mijn escapades kan kappen. Ja, of iemand die wat meer openminded is dat samen doen, maar goed. Dat is allemaal niet belangrijk. Punt is, nu op 30 en iedereen rond mij heen is of begint toch echt te settelen, kinderen en alles erop en eraan. Mijn levensfase loopt hopeloos achter in dat aspect, en ik vraag mij af hoe of wat. Het lukte niet in de periode tussen 20-30 om iemand leuks te vinden, en eigenlijk heb ik een diepe melancholische ondertoon dat ik het ergste vrees. Maar goed, ik heb van die fases dat ik het allemaal niet zo goed meer weet en ik mezelf terugtrek al peinzend. En het is niet dat ik een lelijke ongevoelig vet varken ben, ik geloof dat ik een gewone slanke niet onaantrekkelijke jongen ben, met ook voldoende inhoud. Al is dat raar om van mezelf te zeggen, maar aangezien ik al jaren een vaste sociale vriendengroep is zit dat wel goed lijkt mij. Misschien ben ik mijn grootste vijand dat ik snel de moed verlies.

Ik weet het niet, misschien zit mijn karakter mij in de weg. Anyway, weet niet zo goed wat ik hiermee wil zeggen. Moest het ergens zeggen omdat ik meestal de boel opkrop. Mijn seksuele escapades door jaren was ook meer omdat ik al mijn hele leven zoekende ben naar iets. Veelal is seks een poging tot een substituut, maar het bevredigend meestal maar tijdelijk. Zoek toch echt meer serieuzer uiteindelijk.
 
Laatst bewerkt:
Even een random gevoelsmatige uitspatting, aangezien ik dat hier anoniem kan doen. Maar het wel een terugkomend thema is. Is er iemand anders het gevoel heeft dat hij/zij meer in de smaak is bij trans dan bij "gewone" vrouwen? Ik bedoel, toen ik net studeerde kwam ik in aanraking met TS omdat mijn hormonen wel duidelijk begonnen op te spelen (rond 19). Destijds was mijn moed eigenlijk al gedaald terwijl iedereen om mij heen al langzaam relaties kregen. En daar komt bij dat ik al sinds mijn tienertijd eigenlijk niet echt in de smaak viel bij vrouwen, merendeels omdat ik verlegen was en daarnaast eigenlijk altijd een soort buitenbeentje was. Althans, dat was mijn gevoel. Hoewel ik zeer sociaal kan zijn als ik mij op mijn gemak voel, is het mij nooit echt gelukt om een dame te vinden om wat mee op te bouwen. Dus ja, relaties: is nooit wat geworden. Ik ben nu sinds niet al te lang 30, en ik begin toch steeds vaker in een donkere cirkel terecht te komen. Ik kan het leuk vinden met TS seksueel maar ook erotisch/vriendschappelijk en om een of andere reden bekruipt mij het gevoel dat ik veelal wel meer in de smaak val bij TS dames. Alleen iets opbouwen met de TS is niet iets wat gaat lukken of wat mijn wens is, aangezien het vooral rondreizend circus is en dat gewoon niet gaat werken. Dat was ook nooit de insteek van mij of van degenen waar ik een klik mee had. Dus mijn hoop was eigenlijk nog altijd gevestigd op een "normale" manier aan de scharrel komen, zodat ik ook uiteindelijk met mijn escapades kan kappen. Ja, of iemand die wat meer openminded is dat samen doen, maar goed. Dat is allemaal niet belangrijk. Punt is, nu op 30 en iedereen rond mij heen is of begint toch echt te settelen, kinderen en alles erop en eraan. Mijn levensfase loopt hopeloos achter in dat aspect, en ik vraag mij af hoe of wat. Het lukte niet in de periode tussen 20-30 om iemand leuks te vinden, en eigenlijk heb ik een diepe melancholische ondertoon dat ik het ergste vrees. Maar goed, ik heb van die fases dat ik het allemaal niet zo goed meer weet en ik mezelf terugtrek al peinzend. En het is niet dat ik een lelijke ongevoelig vet varken ben, ik geloof dat ik een gewone slanke niet onaantrekkelijke jongen ben, met ook voldoende inhoud. Al is dat raar om van mezelf te zeggen, maar aangezien ik al jaren een vaste sociale vriendengroep is zit dat wel goed lijkt mij. Misschien ben ik mijn grootste vijand dat ik snel de moed verlies.

Ik weet het niet, misschien zit mijn karakter mij in de weg. Anyway, weet niet zo goed wat ik hiermee wil zeggen. Moest het ergens zeggen omdat ik meestal de boel opkrop. Mijn seksuele escapades door jaren was ook meer omdat ik al mijn hele leven zoekende ben naar iets. Veelal is seks een poging tot een substituut, maar het bevredigend meestal maar tijdelijk. Zoek toch echt meer serieuzer uiteindelijk.

TS mtf zijn over het algemeen geiler of makkelijker dan normale vrouwen. Ook weten ze precies wat een man lekker vindt in bed. Relatie aan gaan met een TS zie ik mezelf niet doen, wel af en toe seksen.

Als advies zou ik geven, probeer Tinder plus of Bumble eens. Wel zijn de vrouwen daar super kieskeurig omdat ze door elke man geliked worden, maar soms heb je een vrouw die er op zit voor iets serieus. Probeer anders een vrouw te ontmoeten in het buitenland. Daar val jij als Nederlander in de smaak, en de vrouwen zijn gewoon beter. Ik bedoel knapper, vrouwelijker, liever, minder kieskeurig etc. Landen als Mexico, Brazilie, Thailand, Filippijnen, Polen. Ligt er maar net aan waar je op valt. Met Tinder Gold kan je je locatie aanpassen. Happy hunting!
 
Laatst bewerkt:
Haha jawel maar ik had een beetje tijdens t douchen achteraf, dat ze in de slaapkamer naar me stond te kijken en af te trekken, en ik totaal niet meer geil was van: waar zit ik nou eigenlijk naar te kijken? Als mn geilheid weg analyseer ik t allemaal net ff anders dan als ik binnen kom zeg maar 😂
Dat komt omdat als je geil bent en neukt je onwijs gaat pieken in de dopamine, oxytocine en endorfine schijnbaar 95% dezelfde hersenactiviteit als aan het gebruiken van coke. Je perceptie van realiteit en het maken van (goede) beslissingen wordt sterk beïnvloed.
Jij ziet een lekker geil strak wijf met een lekkere lul en kont.
Na het klaarkomen gaat dit weer terug naar normale waarden en zie jij een atletisch gebouwde kleine dude met een enorme reet. :)

Komt wel weer goed als je geil wordt Fred🤣🤣
 
Kent iemand een trans (of mooie TV) die niet vies is van biseksuele interacties? Of in elk geval een man neuken terwijl een vrouw kijkt. Ik had laatst spontaan een dame bezocht in Nieuwstad, geen TS. Gewoon een dame, bij gebrek aan aanwezigheid van een TS. Totaal onverwacht was ze vrij kinky en speelde ze met haar vinger(s) en dildo in mijn anus. Ze vond het volgens mij zelf nog geiler dan ikzelf (en ik vond het al geil). Ik was vrij strak maar ik had op een gegeven moment niet eens door hoe diep ze erin zat. Toen ze erachter kwam dat ik er net zo over dacht als zij keek ze niet meer naar de tijd en ik heb er meer dan een uur gezeten terwijl ik maar voor half uur had betaald. Ze vroeg aan mij of ik het geil vind om geneukt te worden terwijl zij kijkt. Toen zei ik ja, als het een trans of vrouwelijk tv is zeker. Dat vond ze geil. Dus bij deze... iemand enig idee (in het noorden)?

Ik heb zelden (eigenlijk nooit) een dame meegemaakt die het zelf zo geil vond dat ze vergeten was dat het eigenlijk werk was. Kwam ik maar vaker dames tegen die het geil vinden om met een meer kinky man te spelen. Zei zei dat vooral omdat ik zo lekker strak was haha. Nu nog een TS/TV vinden die er net zo over denkt...

Het idee dat een vrouw zou toekijken maakt mij ook geil, of zelf meedoet.
Welke dame heb je bezocht als ik vragen mag
 
Terug
Bovenaan Onderaan