Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen donderdag weer eens over de Wallen gewandeld. ERG weinig ramen bezet. In de Bloedstraat werkten Betina en Paloma naast elkaar in de kelders aan de rechterkant. Aan de linkerkant zag ik alleen Emilly in 1 van de 2 kelderkamers aan de linkerkant werken. En 1 kamer (kamer waar Erika altijd werkt of werkte) waar het gordijn niet open van ging. Aan de rechterkant ook nog wat 'dames' aan het werk in en naast de kamer waar Dominique soms werkt. Dominique werkte (ook) niet. In de Barndesteeg waren nog wat ramen met 'dames'. Heb vernomen, dat de kamers in de Gordijnensteeg niet meer beschikbaar zijn voor dvp's, daarom werkt Paloma nu in de Bloedstraat. Ik zag niets interessants, dus ben uiteindelijk naar een vrouw in de Molensteeg gegaan.
 
Zijn er eigenlijk ook TS in NL die op andere TS vallen? Volgens mij is dat vrij zeldzaam (?). Ik bedoel geen betaald nummertje, maar dat ze het zelf ook geil vinden. Ik kende er eigenlijk maar eentje (niet in NL). Dat was Karlla/Katherine TS die jaren in Frankrijk zat. Die had relatie met een andere TS. Verder ken ik er niemand. Ik bedoel voor een trio zou het geil zijn als er twee TS zijn die elkaar ook geil vinden. Meeste kans dat als je twee TS betaalt voor trio dat het meer man gericht is en dat ze niet echt iets met elkaar doen.

Naar mijn idee zijn het meestal de TV'tjes die het wel met andere TV'tjes doen omdat dat veel vaker homo's zijn die zich voor het werk dressen en daarbuiten meestal niet.
 
Zijn er eigenlijk ook TS in NL die op andere TS vallen? Volgens mij is dat vrij zeldzaam (?). Ik bedoel geen betaald nummertje, maar dat ze het zelf ook geil vinden. Ik kende er eigenlijk maar eentje (niet in NL). Dat was Karlla/Katherine TS die jaren in Frankrijk zat. Die had relatie met een andere TS. Verder ken ik er niemand. Ik bedoel voor een trio zou het geil zijn als er twee TS zijn die elkaar ook geil vinden. Meeste kans dat als je twee TS betaalt voor trio dat het meer man gericht is en dat ze niet echt iets met elkaar doen.

Naar mijn idee zijn het meestal de TV'tjes die het wel met andere TV'tjes doen omdat dat veel vaker homo's zijn die zich voor het werk dressen en daarbuiten meestal niet.
Breda Susanna en Veronica
 
Iemand ervaring met haar, die foto van haar brengt mij in twijfel. Het lijkt verschillende de foto van de mensen.

Foto 6 heeft ze een kleine ster op dr reet, die zie nergens anders op de andere foto's terug lijkt mij ook een beetje fake…
 
iemand tips voor Utrecht, ik ben er nu al een paar weken dagelijks voor werk en het begint toch wel te kriebelen.
Vorige week een heldhaftige poging gedaan maar toen toch afgehaakt met een Marokkaan die op straat heen en weer liep en in auto voor de deur ging zitten. Eieren voor mijn geld gekozen en het thuis maar zelf afgemaakt.. (dat was deze trouwens: https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/5500160-anthonella)

Nu kijkende naar https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/utrecht/1517220-alexandra
Lijkt me wel wat of "Marokkaanse Zina" die maar af en toe advertentie online heeft.
Mensen ervaring mee?

Oh en Jessi die kleine travo in binnenstad Amsterdam zou ik ook graag input over horen.

T is me net een snoepwinkel hier rondom Amsterdam..
 
Die Anthonella en Alexandra zijn allebei totaal verschillende types. Eerste heeft geen tieten en oogt heel mannelijk, dus ik denk dat je die Marokkaan moet bedanken dat je nog je geld in je zakken hebt.

En je begint t bericht met Utrecht maar dan ineens Amsterdam. Wat wil je nou?
 
iemand tips voor Utrecht, ik ben er nu al een paar weken dagelijks voor werk en het begint toch wel te kriebelen.
Vorige week een heldhaftige poging gedaan maar toen toch afgehaakt met een Marokkaan die op straat heen en weer liep en in auto voor de deur ging zitten. Eieren voor mijn geld gekozen en het thuis maar zelf afgemaakt.. (dat was deze trouwens: https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/5500160-anthonella)
Als je een dame zoekt die jou goed kan nemen? Kijk even naar Valentina zit dicht bij Utrecht in de buurt momenteel ;)

 
Die Anthonella en Alexandra zijn allebei totaal verschillende types. Eerste heeft geen tieten en oogt heel mannelijk, dus ik denk dat je die Marokkaan moet bedanken dat je nog je geld in je zakken hebt.

En je begint t bericht met Utrecht maar dan ineens Amsterdam. Wat wil je nou?
Ik weet precies niet wat ik wil, kleine/zonder tieten lijkt me heerlijk geil mits t verder een klein vrouwelijke dame is. Ik mis eigenlijk vooral augustina op het moment..

En ja dat ze Amsterdam is wat warrig, dat is er een die al wat langer door m'n hoofd spookt waarvoor ik eigenlijk de 30km extra nog wel af wil leggen. Kan alleen geen reviews van deze jessi.
Als je een dame zoekt die jou goed kan nemen? Kijk even naar Valentina zit dicht bij Utrecht in de buurt momenteel ;)

Valentina niet bepaald mijn type, vooral wat te oud naar mijn voorkeur.
 
Zijn er eigenlijk ook TS in NL die op andere TS vallen? Volgens mij is dat vrij zeldzaam (?). Ik bedoel geen betaald nummertje, maar dat ze het zelf ook geil vinden. Ik kende er eigenlijk maar eentje (niet in NL).
Als ik me goed herinner, doet Paula ook trio's met een andere trans. Ik ben ff vergeten wie, maar dat staat wellicht in haar topic.
 
Hoe kan het eigenlijk dat alle transgenders waar ik ben geweest graag (tong)zoenen? Bij de andere dames van plezier is me dat nog nooit gelukt.

Voor mij is dat een grote reden om vaker naar een transgender te gaan omdat ik het aspect van zoenen/erotiek wel vrij belangrijk vind. Los van de andere aspecten. Er ontbreekt toch iets, ook al begrijp ik de principiële keuze wel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan