Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er eigenlijk ook TS in NL die op andere TS vallen? Volgens mij is dat vrij zeldzaam (?). Ik bedoel geen betaald nummertje, maar dat ze het zelf ook geil vinden. Ik kende er eigenlijk maar eentje (niet in NL).
Sofita in de Barndesteeg 1/midden, wellicht ook wel. Ik weet dat ze wel regelmatig trio's doet, met een extra man(2e klant) erbij. Gewoon vragen dus. Staat altijd met een politie pakje aan.
 
Iemand met haar ervaring? https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/8451775-ashley
Ik heb al geprobeerd via meerdere apps contact te maken, maar blijft telkens onbeantwoord...
Ik had haar 1 vanavond bezocht in Amsterdam, dat was 4 jaar terug. Ze zag erg mooi en opgemaakt. Dikke lange nagel🤣, toen had ze geen tietje. Maar ze zag wel vrouwelijk uit. Ze was rustig en vriendelijk, heeft redelijk grote lul ca 19 cm. Nu ze weer borsten heeft wil ik wel terug gaan, maar helaas niet voor die bedragen en beetje ver van mij.
 
Hoe kan het eigenlijk dat alle transgenders waar ik ben geweest graag (tong)zoenen? Bij de andere dames van plezier is me dat nog nooit gelukt.
Volgens mij tongen transgenders graag, als bevestiging van hun vrouwelijkheid. Of hun mannelijkheid, als het een ftm transgender betreft. Inderdaad doen de meeste dames niet aan tongzoenen, omdat ze dat dan iets voor hun vriendje vinden. Te intiem ofzo. 😉

Voor mij is dat een grote reden om vaker naar een transgender te gaan omdat ik het aspect van zoenen/erotiek wel vrij belangrijk vind. Los van de andere aspecten. Er ontbreekt toch iets, ook al begrijp ik de principiële keuze wel.
Precies dat dus.
 
Een keer in Geleenstraat bezocht voor 50 eeur aan de raam. Ze zag beetje ziek uit. Was broodmager en ook niet mooi opgemaakt als haar foto's. Nooit meer voor mij.
Zag haar vanavond in nieuwstad. Ze ziet er beter uit dan paar jaar terug. Ze is al een tijdje afgekickt van de drugs en je kan het duidelijk zien en merken (gezonder). Vroeger was ze idd nogal wisselend en onvoorspelbaar. Skinny was ze trouwens altijd al. Ze werd lekker stijf, dus staat nu ook niet strak van de hormonen. Ik kwam in haar mond, zij bijna in mij (69) maar ik kwam net iets eerder klaar waardoor ik opeens ook minder behoefte had daarin. Als ze eerder klaarkwam dan ik dan had ik het wel uit geilheid laten gebeuren. Maar vlak na de climax is dat toch opeens een ander verhaal (afhankelijk van situatie).

Niet geneukt. Had ook niet de intentie. Ook zei ze al dat ze liever niet wilde dat ik haar neukte op dat moment omdat ik volgens haar wat aan de grote kant ben. Zoals ik zei, ik was het al niet van plan dus boeide me niet. Voor de record: 19.5cm en redelijk dik. Dus als je erg fors bent, is wellicht een probleem voor haar.

Ze blijft 10 dagen zei ze. Maar verwacht niet dat dit een vast iets wordt, ze had snel geld nodig zei ze en daarom is ze weer tijdelijk terug na jaren. Dus dit is vooralsnog een eenmalige return.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet precies niet wat ik wil, kleine/zonder tieten lijkt me heerlijk geil mits t verder een klein vrouwelijke dame is. Ik mis eigenlijk vooral augustina op het moment..

En ja dat ze Amsterdam is wat warrig, dat is er een die al wat langer door m'n hoofd spookt waarvoor ik eigenlijk de 30km extra nog wel af wil leggen. Kan alleen geen reviews van deze jessi.

Valentina niet bepaald mijn type, vooral wat te oud naar mijn voorkeur.

Maar ze is pas '28'?;)
 
Blijft inderdaad triest dat ze geen kant op kunnen en daar dan ook weer misbruik van wordt gemaakt... Al zal ik er op een of andere manier ook wel weer aan meewerken door ze, heel af en toe, te bezoeken... Al probeer je wel te letten op dat soort praktijken door bijvoorbeeld te kijken naar transen die lang op dezelfde plek blijven, weet je nooit precies wat erachter speelt. Ik was ooit op bezoek toen omwonenden waarschijnlijk de politie gewaarschuwd hadden en kwamen aankloppen. De DVP deed niet open net zo lang tot ze even weggingen en ik 'weg kon komen' via achteruitgang van de Flat... Mijn hart ging wel even flink tekeer kan ik je zeggen.. Uiteindelijk zijn de dames (er zat een trans en een vrouw) volgens mij wel afgevoerd maar toch zie ik haar nog regelmatig op kinky dus weet ook niet precies wat ze (de politite) ermee doen dan uiteindelijk
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik had deze vraag als eens gesteld, met weinig respons. Dus...poging 2: Waar kan ik een TS vinden die alleen bottom is? Voor de rest mag alles wederzijds, maar ik kan en wil NIET geneukt worden. En weet dat de meeste TS die aangeven versa te zijn, toch vaak proberen je te nemen. Graag reageren alleen als jij het zeker weet! Super bedankt!
 
Hoi, ik had deze vraag als eens gesteld, met weinig respons. Dus...poging 2: Waar kan ik een TS vinden die alleen bottom is? Voor de rest mag alles wederzijds, maar ik kan en wil NIET geneukt worden. En weet dat de meeste TS die aangeven versa te zijn, toch vaak proberen je te nemen. Graag reageren alleen als jij het zeker weet! Super bedankt!
Van Manon, Apeldoorn (link momenteel niet actief) en YessyTS, Den Haag vh Amsterdam https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/7619721-yessy-ts, weet ik het zeker.
 
Hoi, ik had deze vraag als eens gesteld, met weinig respons. Dus...poging 2: Waar kan ik een TS vinden die alleen bottom is? Voor de rest mag alles wederzijds, maar ik kan en wil NIET geneukt worden. En weet dat de meeste TS die aangeven versa te zijn, toch vaak proberen je te nemen. Graag reageren alleen als jij het zeker weet! Super bedankt!

Vrijwel allemaal? Denk je dat ze zich naar vrouw verbouwen om te blijven neuken? (Uitzonderingen daar)

De meeste shemales vinden t juist super geil en worden er blij van als er eindelijk een keer een klant komt die zelf wilt neuken. Ik ben zelf ook top en als ik dat zeg krijg ik vaak zelfs korting (aangeboden).
 
Hoi, ik had deze vraag als eens gesteld, met weinig respons. Dus...poging 2: Waar kan ik een TS vinden die alleen bottom is? Voor de rest mag alles wederzijds, maar ik kan en wil NIET geneukt worden. En weet dat de meeste TS die aangeven versa te zijn, toch vaak proberen je te nemen. Graag reageren alleen als jij het zeker weet! Super bedankt!
Ga maar idd naar Yessy verbleef voorheen lange tijd in Amsterdam sloterdijk maar nu in Den haag blijkbaar ben wel een paar keer bij haar geweest, ze houd er van om geneukt te worden en om het te filmen ;)
 
Vrijwel allemaal? Denk je dat ze zich naar vrouw verbouwen om te blijven neuken? (Uitzonderingen daar)

De meeste shemales vinden t juist super geil en worden er blij van als er eindelijk een keer een klant komt die zelf wilt neuken. Ik ben zelf ook top en als ik dat zeg krijg ik vaak zelfs korting (aangeboden).
Mmmm...weet niet...ik ben eens bij zo een dame geweest...jaren geleden...en ik vond het zeer onprettig dat zij toch probeerde. En als ik al die profielen zie waar met "dominant, cm hier, cm daar" wordt gestrooid en foto's, al dan niet bewerkt, van stijve pikken kreeg serieus die indruk..
 
Mmmm...weet niet...ik ben eens bij zo een dame geweest...jaren geleden...en ik vond het zeer onprettig dat zij toch probeerde. En als ik al die profielen zie waar met "dominant, cm hier, cm daar" wordt gestrooid en foto's, al dan niet bewerkt, van stijve pikken kreeg serieus die indruk..
Ja hier heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Soms proberen ze t ook bij mij maar zie t als een compliment omdat je schijnbaar mooie billen hebt? 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan