Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vind hem eng heeft denk ik ook een zwaardere stem dan mij.

En ziet er ook niet echt vrouwelijk uit
Ik ben er een keer geweest
Probeert heel vrouwelijk te doen maar tegelijk een beetje gangster. Veel straattaal en onzin


Was ook helemaal doorgesnoven en zat als een soort strakke pop op de bank. Zeker 1.90 ofzo en maat 46 voeten

Ben snel weggegaan


Maar waarom ik t vraag
Ze stond een tijdje op Kinky en zit vaak op Bullchat. Vraagt gewoon 250€ voor een uur, helemaal gek geworden
 
Ik ben er een keer geweest
Probeert heel vrouwelijk te doen maar tegelijk een beetje gangster. Veel straattaal en onzin


Was ook helemaal doorgesnoven en zat als een soort strakke pop op de bank. Zeker 1.90 ofzo en maat 46 voeten

Ben snel weggegaan


Maar waarom ik t vraag
Ze stond een tijdje op Kinky en zit vaak op Bullchat. Vraagt gewoon 250€ voor een uur, helemaal gek geworden

Is ze/hij Nederlandse dan?
 
Had je haar gratis gedaan.

En wat is bullchat
We zouden chillen en dan zien we wel. Maar ik moest na 5-10min "iets uit de auto pakken" en ben niet meer teruggegaan.

Bullchat is een chat waar soms ook Tgirls op zitten. Maar heel sporadisch, ik zit er tegenwoordg nooit meer op.

Is ze/hij Nederlandse dan?

Marokkaans maar hier geboren of in ieder geval opgegroeid.
 
Gister in een geile bui bij July in de Geleenstraat binnengestapt. In tegenstelling tot wat ik eerder gelezen heb hier heeft ze geen lul en deed ze (gelukkig) ook geen watjes met poppers in mn neus

Dr was niet heel veel aan, alles was een beetje gevoelig bij dr en dat soort gezeur. Pijpen deed ze wel ok.

Het was de 20€ wel waard (alleen pijpen dus) maar ik zal er niet snel weer binnenstappen




Moest wel lachen, toen ik vroeg of ze een lul heeft zei ze "Iam a born female." Uhu, een blinde kan zien dat ze een omgebouwde is maar ok.
 
Iemand ervaring met deze dame? (Bya)

Die pijpvideo is wel echt heerlijk zeg, tering.

Maar je zal jezelf maar terugvinden op Kinky in een video waar je in je platte witte reet wordt geneukt 😂
 
Goede avond

Dilemma:

Welke van de twee

[h3][/h3]
Of


Heb ze beide even op de app gesproken maar 1 was heel vriendelijk de ander heel kort af etc

Begrijp het wel veel fakers er tussen maar ik wil wel graag weten wat ik kan verwachten of is dat raar ?
 
Weet niet of het je keuze beïnvloed maar dit is de Instagram van de laatst geplaatste.

Ik zou, als ik moest kiezen, voor de laatste gaan. Die straalt op de fotos uit dat ze er meer zin in heeft. Voor de rest gebaseerd op niks want ik heb ze beide nooit bezocht.
 
Goede avond

Dilemma:

Welke van de twee

[h3][/h3]
Of


Heb ze beide even op de app gesproken maar 1 was heel vriendelijk de ander heel kort af etc

Begrijp het wel veel fakers er tussen maar ik wil wel graag weten wat ik kan verwachten of is dat raar ?
Dat laatste vind ik altijd een kut argument. Hoort nu eenmaal bij de branche dat er veel fakers zijn, geen excuus om kortaf of geïrriteerd te gaan gedragen niet alsof het goedkoop is.

Welke keus is het uiteindelijk geworden en was het wat?
 
Heeft iemand ervaring met deze?


Spreekt mij erg aan.. heeft maar 1 recensie op haar pagina, maar die vertrouw ik nooit zo.
 
Heeft iemand ervaring met deze?


Spreekt mij erg aan.. heeft maar 1 recensie op haar pagina, maar die vertrouw ik nooit zo.
Nou.. ik had er mee afgesproken vorige week maar ik vond haar gezicht in real life te ..mannelijk. Dus, op een nette manier, weggegaan. Maar ...smaken verschillen he? Dus misschien dat een andere haar wel een lekker ding vindt. Ik heb inmiddels besloten, behalve bij vele en goede recensies om enkel om trans met video te reageren. Noem mij maar naief, maar ik heb het idee dat een video een betere indruk geeft over de meid in kwestie.
 
Heeft iemand ervaring met deze?


Spreekt mij erg aan.. heeft maar 1 recensie op haar pagina, maar die vertrouw ik nooit zo.

Is super ervaring. Kom alleen vroeger in de dag en niet laat savonds want dan is ze doorsnoven. Wereld van verschil. 😝
 
Ben net echt keihard in me keel en reet geneukt door een of andere Michelle in de bloedstraat. Ik vind het idee geil om hard afgeneukt te worden als een sletje. Maar dit was echt too much voor me. Ik bedoel niet dat het slecht was want precies zoals dit zoek ik, was alleen zo overwhelmed dat ik niet kon klaarkomen. Haar pik was keihard de hele beurt door en ik moest zelf gewoon opgeven. Ik geef zo meteen thuis wel een slinger eraan met deze gebeurtenis in gedachte.
 
Ben net echt keihard in me keel en reet geneukt door een of andere Michelle in de bloedstraat. Ik vind het idee geil om hard afgeneukt te worden als een sletje. Maar dit was echt too much voor me. Ik bedoel niet dat het slecht was want precies zoals dit zoek ik, was alleen zo overwhelmed dat ik niet kon klaarkomen. Haar pik was keihard de hele beurt door en ik moest zelf gewoon opgeven. Ik geef zo meteen thuis wel een slinger eraan met deze gebeurtenis in gedachte.
Hoop voor jou dat je nog kan zitten dan😂🤣😉
 
Ben net echt keihard in me keel en reet geneukt door een of andere Michelle in de bloedstraat. Ik vind het idee geil om hard afgeneukt te worden als een sletje. Maar dit was echt too much voor me. Ik bedoel niet dat het slecht was want precies zoals dit zoek ik, was alleen zo overwhelmed dat ik niet kon klaarkomen. Haar pik was keihard de hele beurt door en ik moest zelf gewoon opgeven. Ik geef zo meteen thuis wel een slinger eraan met deze gebeurtenis in gedachte.

Mooi verhaal. Kan je wel een recensietopic van maken:)
 
Zijn er nog mensen met shemale ervaring in het buitenland? Ik weet dat Thailand waarschijnlijk een ladyboy paradijs is, maar heeft iemand ook ervaringen in midden of Zuid Amerika?
Ik heb wel wat ervaring in het buitenland. In Cali Colombia vindt je de knapste transen voor echt weinig geld, niet te vergelijken met hier in Nederland. Voor $ 150.000 pesos (€ 30,-) ben je een uur bezig. In de praktijk natuurlijk veel korter maar voor dat geld maakt dat niet uit en kan je nog wel eens wat proberen.

In Colombia gebruikte ik de website co.Mileroticos.com of photoprepagos.com voor de contacten. Whatsapp, google translate, Uber en zelf wat Spaans spreken helpen je dan verder. Aangezien Chaturbate vol zit met transen uit Colombia kom je zo ook 'bekenden' tegen van de site. Bleek dat ik er een al jaren volgde die gewoon op de website te vinden was. Moest ik natuurlijk naartoe. Geweldig was het ook al stond ik na een half uur weer buiten.

Daarnaast ben ik ook bekend in Spanje. Ook daar ligt de prijs stukken lager dan in Nederland. Denk dan aan € 100,- per uur. Er werken er daar veel meer Latijns-Amerikaanse transen dit ivm de taal. Om recensies te vinden kijk ik bij Spalumi.com en om daadwerkelijk in contact te komen gebruik ik bijvoorbeeld Destacamos.com of Valenciacitas.com. Die heb je ook voor andere steden in Spanje.

Wat mij betreft is het daar qua keus en prijs beter dan in Nederland. Hier vragen ze de hoofdprijs en ook hier moet je maar afwachten wat je ervoor krijgt. Het trouwens niet dat ik alleen maar transen daar bezoek. De dames zijn ook heerlijk ;)
 
Ben net echt keihard in me keel en reet geneukt door een of andere Michelle in de bloedstraat. Ik vind het idee geil om hard afgeneukt te worden als een sletje. Maar dit was echt too much voor me. Ik bedoel niet dat het slecht was want precies zoals dit zoek ik, was alleen zo overwhelmed dat ik niet kon klaarkomen. Haar pik was keihard de hele beurt door en ik moest zelf gewoon opgeven. Ik geef zo meteen thuis wel een slinger eraan met deze gebeurtenis in gedachte.
misschien michelle snaiders? Die heb ik ook wel eens op de wallen bezocht, te herkennen aan de sterretjes tattoo

 
Terug
Bovenaan Onderaan