Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op dit moment werken er nog erg weinig goede shemales op de Wallen. Paloma begint rond 12 uur, of zo. Als ze terug is uit Ecuador. Het aanbod is écht om te huilen. Maar die schijt-burgemeester Halsema wil de Wallen sluiten. Op deze manier gaat dat (té) snel die kant op! :mad:
Al een tijd niet meer geweest, maar werkt Karina er niet meer die is toch in alles beter dan Paloma qua looks en haar lul is minimaal net zo groot en ook de service vindt ik beter,
 
Op dit moment werken er nog erg weinig goede shemales op de Wallen. Paloma begint rond 12 uur, of zo. Als ze terug is uit Ecuador. Het aanbod is écht om te huilen. Maar die schijt-burgemeester Halsema wil de Wallen sluiten. Op deze manier gaat dat (té) snel die kant op! :mad:
Die Paloma ken ik al. Ik probeerde dit toen op het hookers forum al te plaatsen maar mijn bericht wilde ze steeds niet plaatsen. Maar zij doet er alles aan om dat condoom stiekem af te doen en je zonder te neuken. Ze lokte me zelfs voor gratis naar binnen. Ik vind dit toch echt link…
 
Die Paloma ken ik al. Ik probeerde dit toen op het hookers forum al te plaatsen maar mijn bericht wilde ze steeds niet plaatsen. Maar zij doet er alles aan om dat condoom stiekem af te doen en je zonder te neuken. Ze lokte me zelfs voor gratis naar binnen. Ik vind dit toch echt link…
Laatste keer, dat ik er was (op een donderdag overdag) werkten er erg weinig 'dames' in de Bloedstraat. Karina en Erika werkten toen niet. De Gordijnensteeg is nu helemaal leeg. Daardoor werkt Paloma nu in de Bloedstraat.
 
Die Paloma ken ik al. Ik probeerde dit toen op het hookers forum al te plaatsen maar mijn bericht wilde ze steeds niet plaatsen. Maar zij doet er alles aan om dat condoom stiekem af te doen en je zonder te neuken. Ze lokte me zelfs voor gratis naar binnen. Ik vind dit toch echt link…
Ik ben er zo n 8 jaar geleden een keer geweest en toen ik na het klaarkomen in doggy keek ik achterom en had ze het condoom in haar hand. Misschien had ze hem net afgedaan, maar zeker weten doe ik niet. Heb me toen een jaar lang een paar keer laten testen. Geloof me had ik wat opgelopen dan werkte ze daar nu niet meer, want het is gewoon misdadig als je ongevraagd iemand zonder condoom neukt.
 
Gelukkig heb je niks opgelopen. Ik had me ook laten testen en ik heb ook niks gelukkig (ik was er snel bij want ik voel altijd tijdens het penetreren of het condoom er nog om zit) en er werd me aangeraden om nog wat extra vaccinaties te nemen. Volgens mij hepatitis. Ze werd trouwens ook flink agressief toen ik er betrapte. Echt een situatie die je niet mee wilt maken als je daar low key op de wallen probeert te komen. Wie is die Karina trouwens? Ergens een link naar iets van kinky of ander topic?
 
Gelukkig heb je niks opgelopen. Ik had me ook laten testen en ik heb ook niks gelukkig (ik was er snel bij want ik voel altijd tijdens het penetreren of het condoom er nog om zit) en er werd me aangeraden om nog wat extra vaccinaties te nemen. Volgens mij hepatitis. Ze werd trouwens ook flink agressief toen ik er betrapte. Echt een situatie die je niet mee wilt maken als je daar low key op de wallen probeert te komen. Wie is die Karina trouwens? Ergens een link naar iets van kinky of ander topic?
Ik vrees, dat er steeds minder goede shemales op de Wallen gaan werken. Karina zie ik niet meer in de Bloedstraat en ook niet meer op Kinky, helaas. Erika altijd alleen maar in de Bloedstraat zien werken. Laatste keer zag ik haar ook niet meer. Kinky betekent duurder, met de kans dat je naar een faker gaat. Op de Wallen was ik dan meestal 50 euro kwijt. Ik heb geen geldboom in mijn tuin, dus kan niet ineens 100 euro betalen. :rolleyes:
 
Gelukkig heb je niks opgelopen. Ik had me ook laten testen en ik heb ook niks gelukkig (ik was er snel bij want ik voel altijd tijdens het penetreren of het condoom er nog om zit) en er werd me aangeraden om nog wat extra vaccinaties te nemen. Volgens mij hepatitis. Ze werd trouwens ook flink agressief toen ik er betrapte. Echt een situatie die je niet mee wilt maken als je daar low key op de wallen probeert te komen. Wie is die Karina trouwens? Ergens een link naar iets van kinky of ander topic?
Karina was een kleine strakke met een gespierd buikje een siliconen kont en een grote lul die nog groter leek doordat ze zo klein en tenger was.Kwam volgens mij ook uit Ecuador, maar dat weet ik niet 100% zeker. Die wist je wel goed te pakken met die grote lul, maar zoals ik lees is ze waarschijnlijk weg helaas dan blijft er voor mij sowieso niets over daar.
 
Karina was een kleine strakke met een gespierd buikje een siliconen kont en een grote lul die nog groter leek doordat ze zo klein en tenger was.Kwam volgens mij ook uit Ecuador, maar dat weet ik niet 100% zeker. Die wist je wel goed te pakken met die grote lul, maar zoals ik lees is ze waarschijnlijk weg helaas dan blijft er voor mij sowieso niets over daar.
Die lul is écht vergelijkbaar met die van Paloma. Heeft niets te maken met de strakke sixpack die ze heeft. :p
 
Karina was een kleine strakke met een gespierd buikje een siliconen kont en een grote lul die nog groter leek doordat ze zo klein en tenger was.Kwam volgens mij ook uit Ecuador, maar dat weet ik niet 100% zeker. Die wist je wel goed te pakken met die grote lul, maar zoals ik lees is ze waarschijnlijk weg helaas dan blijft er voor mij sowieso niets over daar.

De laatste keer dat ik er langs heb gelopen op (ff checken) 12 oktober stond ze er nog. Ze werkt niet op zondag en maandag geloof ik.
Haar kinky advertentie is al iets langer offline.
 
204B23AF-AB85-43A6-9D42-40CD147CD6CB.png


Vd week bij deze bijzonder mooie shemale beland via Grindr. Ze kwam net van een nachtdate met een klant en was volledig doorgesnoven, ze was dus niet op dr mooist maar toch wel erg aantrekkelijk. Dr fotos zijn gefotoshopt maar het is haar wel echt en ze ziet er ongeveer t zelfde uit.

Ik kan haar advertentie niet vinden maar ik zag dat er al een aantal gevraagd hadden naar haar hier, maar ik kan een ban dus kon niet eerder posten dan nu.

Seks was goed! Maar dit komt denk ik omdat ze echt naar de klote was en lekker onderdanig, zoals ik t graag heb. Dr lul stelde niet veel voor maar dat kwam denk ik door dr gemoedstoestand.


Voor een top is dit echt een juweeltje, voor een bottom is het niet de beste die je kan vinden denk ik.
 
Iemand ervaring met deze?


Totaal niet mn type maar ze vraagt of ik dr in keel en ass kom neuken op Grindr. Ik ben geil maar denk dat t echt niks is en dus spijt krijg van t ritje naar Almere 😂
 
goedenavond wie heeft ervaring met lisa tranzmama zo heet haar website
ziet er wel lekker uit om een keer mee afspreken
Zeker proberen. Communicatie gaat makkelijk omdat ze Nederlands is en ze is een lekkere shemale naar mijn mening. Maar ja dat is een persoonlijke ervaring 😄
 

Vannacht bij deze Bruna langs geweest in Soest via Grindr. Op kinky adverteert ze zichzelf als dominante dame, maar daar heb ik niks van gemerkt. Wat een heerlijk geile zaadslet. Heb haar met dr geile bratty snoet alle hoeken van de kamer laten zien waarbij je zag dat ze er echt zin in kreeg. Ook kan ze echt uitstekend pijpen goed sloppy en spugen kan ze wel.

Ze heeft best een prima (dikke) pik die flink hard wordt , dus als je geneukt wilt worden kan ze je volgensmij ook prima helpen.
Ik houd zelf wel van de wat plattere trans dames maar verder goeie vrouwelijke features. Als je flinke kanonnen belangrijk vindt is t in elk geval niets voor jouw.

Tweede pas via Grindr voor mij maar hopelijk zeker niet de laatste
 
Terug
Bovenaan Onderaan