Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi, ik ben op zoek naar trio's met 2 Shemales. Welke Shemales bieden dat aan en zitten op hetzelfde adres? Op kinky.nl zie ik geen enkele advertentie waarin dat aangeboden wordt. Wie heeft suggesties?

Ik ben op zoek naar iets soortgelijks:
Weet dat melany samen reist met een andere, staat zelfs een filmpje op van een trio. Is momenteel off line, zie ik haar zal ik je een pm sturen
 
Maar dan wél een pak geld meenemen! Paula is rond de 50 jaar en blijft goed. Paloma (jaar of 54) werkt ook nog steeds op de Wallen. Minder mooi, maar groot geschapen. Ik ga niet zomaar 100 euro of meer betalen en dan maar hopen op het beste. Op de Wallen ben ik nu iets meer kwijt, want met 50 euro kijken de meeste 'dames' écht op de klok. Voor 70 euro bij Betina blijft voor mij een topper. Ook niet de mooiste, maar wél de meest relaxte op de Wallen. Die moet nu in een andere kamer werken, want haar kamer is dicht. Kamerverhuurder had problemen met geld, dus zijn/haar kamers zijn nu dicht. In de Bloedstraat en ook in de Barndesteeg. Heeft dus niets met de gemeente en de slechtste burgemeester van Amsterdam ooit, Halsema. Maar als het tegen zit, grijpen die hun kans, zodat (ook) die kamers niet meer beschikbaar zijn voor prostitutie! Zolang er nog steeds hier en daar wat 'goede' transen werken op de Wallen, blijf ik naar de Wallen gaan. Want ik heb niet regelmatig 100 euro 'vrij' voor sex. Én een misser voor 50 of 70 euro komt een stuk minder hard, dan een misser van 100 of 150 euro!
Voor 125-150 red je het nog wel vaak en voor diezelfde tijd ben je dat ook kwijt op de wallen waar toch wat mindere kwaliteit zit. Oudere zeg maar. Vanaf 50 jaar wordt het minder interessant. Zag die documentaire van Kelly en die is dat nog niet eens en die ziet er echt minder uit dan paar jaar geleden. Overkomt ons allemaal alleen wij betalen ervoor.
Bardelines is ook niet zo duur en ziet er echt heel erg mooi uit. Het is ook maar net wat je zoekt.
Paula ben ik zat geweest in het verleden maar zeker 12 jaar geleden. Goeie herinneringen. Denk dat Dominique de uitzondering is die de regel bevestigd.
In ieder geval bedankt voor je reactie!
 
Voor 125-150 red je het nog wel vaak en voor diezelfde tijd ben je dat ook kwijt op de wallen waar toch wat mindere kwaliteit zit. Oudere zeg maar. Vanaf 50 jaar wordt het minder interessant. Zag die documentaire van Kelly en die is dat nog niet eens en die ziet er echt minder uit dan paar jaar geleden. Overkomt ons allemaal alleen wij betalen ervoor.
Bardelines is ook niet zo duur en ziet er echt heel erg mooi uit. Het is ook maar net wat je zoekt.
Paula ben ik zat geweest in het verleden maar zeker 12 jaar geleden. Goeie herinneringen. Denk dat Dominique de uitzondering is die de regel bevestigd.
In ieder geval bedankt voor je reactie!
Is Dominique nog actief?
 
Voor 125-150 red je het nog wel vaak en voor diezelfde tijd ben je dat ook kwijt op de wallen waar toch wat mindere kwaliteit zit. Oudere zeg maar. Vanaf 50 jaar wordt het minder interessant. Zag die documentaire van Kelly en die is dat nog niet eens en die ziet er echt minder uit dan paar jaar geleden. Overkomt ons allemaal alleen wij betalen ervoor.
Bardelines is ook niet zo duur en ziet er echt heel erg mooi uit. Het is ook maar net wat je zoekt.
Paula ben ik zat geweest in het verleden maar zeker 12 jaar geleden. Goeie herinneringen. Denk dat Dominique de uitzondering is die de regel bevestigd.
In ieder geval bedankt voor je reactie!
Ik heb geen 100 euro (of meer) 'over' voor sex! ALLES wordt duurder, helaas. Of ben ik de enige hier, die steeds minder geld over heeft voor betaalde sex met wie dan ook?
 
Als de walle binnenkort weg is
Binnenkort, dat dachten Cohen cs dus ook. Inmiddels zijn we bijna 20 jaar verder. Het afbouwen is toen weliswaar ingezet, maar de ambtelijke molens, draaien gelukkig niet zo snel.
Zullen de oudjes denk ik ook verdwijnen
Een daarmee is het, hopelijk, tijd voor een verse aanwas.
 
Heeft iemand een goede tip voor een shemale in de omgeving den bosch / nijmegen?

Het wordt de eerste shemale voor mij na wat strapon seks gehad te hebben. Ik hoef dus geen XXL, maar lekker dominant is altijd goed
 
Ik heb nog nooit met shemale gedaan....hoe is dat eigenlijk
Dat is lastig te zeggen. Shemale is voor velen een man met borsten maar voor de liefhebber een vrouw met een lul. Maar net hoe je er tegen aankijkt. De liefhebbers noemen ze ook the best of both worlds. In ieder geval ligt het aan jezelf wat je met een shemale wil doen. Heb je er fantasieën over? Wat verwacht je er van? Waarom trekt het je aan? Hoe is dat? Lees de diverse recensies hier en dan kom je er achter.
 
Ik heb nog nooit met shemale gedaan....hoe is dat eigenlijk
Tja, lekker?

Maar je hebt er allerlei.
Een dominante top is anders dan een onderdanige bottom.
en kan ze heel goed als vrouw doorgaan? Of kun je over bepaalde details heen kijken? Of vind je die details juist opwindend?

Uiteindelijk is het als seks met ieder mens.
Als je een klik voelt is het heerlijk, is er toch iets dat je stoort dan niet.
 
Dat is lastig te zeggen. Shemale is voor velen een man met borsten maar voor de liefhebber een vrouw met een lul. Maar net hoe je er tegen aankijkt. De liefhebbers noemen ze ook the best of both worlds. In ieder geval ligt het aan jezelf wat je met een shemale wil doen. Heb je er fantasieën over? Wat verwacht je er van? Waarom trekt het je aan? Hoe is dat? Lees de diverse recensies hier en dan kom je er achter.
Nou zie ze zat voorbij komen en dan denk ik ,ziet er goed uit alleen het heeft geen kutje.


Dan zeker anaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan