Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er nog mensen met shemale ervaring in het buitenland? Ik weet dat Thailand waarschijnlijk een ladyboy paradijs is, maar heeft iemand ook ervaringen in midden of Zuid Amerika?
Thailand is zeker een ladyboy paradijs, verder zijn de Philippijnen, ook goed voorzien van de 3de sexe.

Naar ik heb begrepen van Zuid-Amerika, vooral Brazilië en Colombia. Zie ook de shemales uit deze landen, die een uitweg naar Europa hebben gevonden.
 
Heeft iemand nog tips voor echte dominante shemale tops?
Hier goede ervaring mee, er is veel mogelijk, en vooral een relaxte sfeer

 
Iemand ervaring met een stel shemale en vrouw?
Noha en Lorena zijn nu samen in Enschede(kinky.nl). Dit lijkt me misschien wel een keer leuk, maar vraag me af hoe zo'n trio zou verlopen ....
 
Ja ze kosten daar iets minder dan 50 euro waar je hier tegenwoordig 200 euro voor moet betalen. Dus ja logisch dat ze allemaal hier komen. Bovendien is het hier veel veiliger voor ze. Geweld tegen ze is heel groot daar. Het is moeilijk leven voor ze. Ze hebben daar veel minder rechten. Sterker nog er worden daar veel vermoord.
 
Ja ze kosten daar iets minder dan 50 euro waar je hier tegenwoordig 200 euro voor moet betalen. Dus ja logisch dat ze allemaal hier komen. Bovendien is het hier veel veiliger voor ze. Geweld tegen ze is heel groot daar. Het is moeilijk leven voor ze. Ze hebben daar veel minder rechten. Sterker nog er worden daar veel vermoord.
En is dat alleen van toepassing op shemale, of ook op dvp zal ik maar zeggen. Brazilië is toch voor het grootste gedeelte nogal katholiek.
 
En is dat alleen van toepassing op shemale, of ook op dvp zal ik maar zeggen. Brazilië is toch voor het grootste gedeelte nogal katholiek.
Ja vooral shemales. Dvp ook hoor. Maar shemales vooral. Die worden ook niet echt goed beschermd of geholpen door politie.
Aan de andere kant heb ik ook een vervelende ervaring gehad met een shemale. Die kwam erachter dus dat ik uit Europa kwam. Begon ze opeens een nieuwe iPhone te eisen. Gek wijf joh. Dus je moet ook uitkijken daar
 
Dan worden ze hier dik betaald dan.
Dat zelfde geldt voor Thailand. En nog meer voor Laos en Cambodja, al zijn de shemales/ladyboys daar wat dunner gezaaid. Ik heb ze ter plekke, voor onder de €10 gehad. Daar zaten zelfs een aantal lookers tussen en qua tijd/kwaliteit verhouding, had ik ook niet te klagen. Bijkomend voordeel, je hoeft geen woord Thai te kennen. In Laos en Cambodja, is dat wel wat lastiger.
 
Ik ben hier in het verleden al eens een paar keer geweest
Iemand recentelijk geweest, en hoe was het.
Als ik er aan terug denk een goede date, maar wel al lang geleden.

Ik was afgelopen zomer bij haar toen ze bij me in de buurt was. Had voor een half uur afgesproken maar werd uiteindelijk 45 minuten door na de sex nog even te hebben nagepraat. Lekker rustig aan, haar gepijpt, ballen en sterretje gelikt waar haar pik flink van groeide. Daarna heeft ze me eerst rustig geneukt, het tempo later opvoerde en mij ondertussen aftrok en ik geweldig klaarkwam. Zeer vriendelijke shemale, nog steeds af en toe contact mee. Een van mijn favorieten, ga zeker terug als ze in de buurt is.
 
Kent iemand Cynthia? Voorheen Elektra?
 
Iemand enige ervaring met de trans die overdag Barndesteeg 7 staat? Noemde zichzelf Tatiana(?) en heeft een hele installatie van dildo's aan het raam staan als ze verschijnt.
 
Ik was afgelopen zomer bij haar toen ze bij me in de buurt was. Had voor een half uur afgesproken maar werd uiteindelijk 45 minuten door na de sex nog even te hebben nagepraat. Lekker rustig aan, haar gepijpt, ballen en sterretje gelikt waar haar pik flink van groeide. Daarna heeft ze me eerst rustig geneukt, het tempo later opvoerde en mij ondertussen aftrok en ik geweldig klaarkwam. Zeer vriendelijke shemale, nog steeds af en toe contact mee. Een van mijn favorieten, ga zeker terug als ze in de buurt is.
Misschien maar een bezoek overwegen.
Het is fijn als je van te voren weet hoe ze zich gedraagt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan