Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tiffany en Jessica zitten opeens in Leiden😳. Ik heb een groot gevoel van fake bij deze dames. Vreemde reactie op appjes e.d. Daarom ook de vraag hier 😊

Tiffany is niet fake. Heb ik ooit eens op een privéadres bezocht in Groningen. Woont en werkt meestal in Antwerpen. Als ze naar Nederland komt begint ze vaak in Hoogezand om daarna te verkassen naar de Randstad.

Jessica zou ik niet weten, geen ervaring mee.
 
Laatst bewerkt:
Tiffany en Jessica zitten opeens in Leiden😳. Ik heb een groot gevoel van fake bij deze dames. Vreemde reactie op appjes e.d. Daarom ook de vraag hier 😊
Jessika zal wel goed zitten lijkt mij, heeft hier gewoon een recensie topic:
 

Heeft iemand ervaring met deze nieuwe ladyboy uit Thailand, geen duidelijke foto's en de tekst suggereert dat ze geen top is. Verder is de prijs natuurlijk veel te hoog.
 

Heeft iemand ervaring met deze nieuwe ladyboy uit Thailand, geen duidelijke foto's en de tekst suggereert dat ze geen top is. Verder is de prijs natuurlijk veel te hoog.
Nee maar ziet er goed uit :) wel flink aan de prijs.
 
Hoi!

kan iemand shemales aanbevelen voor een echte GFE (Noord-Holland), alsjeblieft?
is het zelfs mogelijk? De meeste shemales gedragen zich dominant, en ik voel me niet veilig of betrokken bij een dominante persoon.

alvast bedankt

(Ik heb vorig jaar dezelfde vraag gepost, maar zonder succes, maar misschien is er iets nieuws)
 
Hello friends and members of the forum

After 4 years i will visit netherlands next week , 1 week ams. and 1 week rott.
And i want to see shemales who can ejaculate , come too much
Any suggestions , recomendations from you is very much appreciated

thank you in advance
stay safe

Giorgio
 
Hello friends and members of the forum

After 4 years i will visit netherlands next week , 1 week ams. and 1 week rott.
And i want to see shemales who can ejaculate , come too much
Any suggestions , recomendations from you is very much appreciated

thank you in advance
stay safe

Giorgio
Look on Kinky.nl and read, what the possiblities are. Mostly for cumming and relaxed time (sex) costs now 150 euro (or more) for 30 minutes. And about 200 euro for an hour. Try first voor 100 or 150 euro, else you're losing too much money, when a 'lady'isn't good. In Almere is Barderlines, she's relaxed and ask 100 euro for 1 hour. Don't read the negative things about her, on this site. When you're relaxed, then she probably is going to be relaxed too. Unfortunately I didn't visit her, yet.
 
Look on Kinky.nl and read, what the possiblities are. Mostly for cumming and relaxed time (sex) costs now 150 euro (or more) for 30 minutes. And about 200 euro for an hour. Try first voor 100 or 150 euro, else you're losing too much money, when a 'lady'isn't good. In Almere is Barderlines, she's relaxed and ask 100 euro for 1 hour. Don't read the negative things about her, on this site. When you're relaxed, then she probably is going to be relaxed too. Unfortunately I didn't visit her, yet.


Thank you friend
 
Hoi!

kan iemand shemales aanbevelen voor een echte GFE (Noord-Holland), alsjeblieft?
is het zelfs mogelijk? De meeste shemales gedragen zich dominant, en ik voel me niet veilig of betrokken bij een dominante persoon.

alvast bedankt

(Ik heb vorig jaar dezelfde vraag gepost, maar zonder succes, maar misschien is er iets nieuws)


 
Ik zou graag eens daten met een shemale/TV die zelf ook klaarkomt. Ik heb al met verschillende shemales/TV's het bed gedeeld. Maar ofwel krijg je hun piemel niet eens stijf ondanks het feit dat je hen suf rukt of een kwartier onafgebroken deepthroat tot je geen adem meer hebt. Laat je hen neuken dan faken ze sowieso een orgasme want ik heb nog nooit enige druppel zaad gezien. En als je voorstelt dat ze zichzelf dan maar klaartrekken, dan wimpelen ze dit voorstel mooi af, of stoppen ze er na 10 seconden al mee.
Wie kent een geile shemale/TV die mij wel een lading zaad kan geven? Maakt niet uit of zij/hij mij wil onderspuiten of in mijn mond of kont wil komen...
 

Iemand hier ervaring mee? Ontvangt in den bosch nu
Is een hele poos in Den Bosch geweest maar nu alweer tijdje geleden vertrokken
In Den Bosch heb je zo ie zo niet veel behalve als je van stevig potje sex houd raad ik die Venezolaanse tgirl Safira aan. Is vaak in Den Bosch & Oss
 
Heeft er iemand toevallig ervaring met deze "dame"?


Weinig tekst bij het profiel en gevens die niet helemaal kloppen...vraag me af of het te mooi is om waar te zijn 😀


 
Terug
Bovenaan Onderaan