Recensie TS Zoe, Almere vh Den Haag, Heerlen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

maandv

Newbie
7
03/06/22
6
3
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/heerlen/1628477-ts-zoe
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje geleden deze dame bezocht. Goed bereikbaar via whatsapp. Na wat communicatie over en weer (veel spraakberichten) een afspraak kunnen maken. Eenmaal aangekomen naast ik even wachten. Kamer was netjes en de seks was in orde. Van zoenen was er echter geen sprake. Ik merkte wel dat ze niet al te lang genomen wilde worden, of wellicht de date tot een einde wilde brengen. Tijdens het neuken moedigde ze me wel aan. Maar dat klonk niet heel geloofwaardig. 🙂 ze kwam al met al een beetje gehaast over. Uiteindelijk heb ik mijzelf klaar getrokken terwijl ik haar pijpte. Ze heeft een lekkere pik, normaal formaat.
De foto's komen zeker overeen en ik vond haar persoonlijk best aantrekkelijk.
Al met al best in orde. Wel kreeg ik na haar bezoek de welbekende spam berichtjes van een onbekend nummer.
 
Laatst bewerkt:
Een tijdje geleden deze dame bezocht. Goed bereikbaar via whatsapp. Na wat communicatie over en weer (veel spraakberichten) een afspraak kunnen maken. Eenmaal aangekomen naast ik even wachten. Kamer was netjes en de seks was in orde. Van zoenen was er echter geen sprake. Ik merkte wel dat ze niet al te lang genomen wilde worden, of wellicht de date tot een einde wilde brengen. Tijdens het neuken moedigde ze me wel aan. Maar dat klonk niet heel geloofwaardig. 🙂 ze kwam al met al een beetje gehaast over. Uiteindelijk heb ik mijzelf klaar getrokken terwijl ik haar pijpte. Ze heeft een lekkere pik, normaal formaat.
De foto's komen zeker overeen en ik vond haar persoonlijk best aantrekkelijk.
Al met al best in orde. Wel kreeg ik na haar bezoek de welbekende spam berichtjes van een onbekend nummer.
Wat voor spamberichtje??😅
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan