Recensie Valentina, Oostende/Brugge/Gent/Deinze 4,54 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3794
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren nog is naar deze pareltje gegaan. Ik heb het tegen haar gezegd dat ze zeer gevaarlijk is. Ik geef deze mee aan wie deze volgt. Nier verliefd worden want ze is van mij😂
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-young-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
't is ondertussen wel al een dikke maand geleden, maar kan Valentina mij nog goed herinneren. Een enorm knappe dame, leuke babbel en ze weet wat ze doet.

Eerst gedoucht, aan elkaar wat geprutst, pzc wat ze heel goed kon. Vind het ook altijd wel leuk als ze je niet verplichten levensloos in bed te gaan liggen als ze dit doen. Dus ik stond recht naast het bed, dan kan je verder genieten van het uitzicht. Daarna het intieme in verschillende standjes. Het maakt haar niet uit welke, ze vindt alles leuk zegt ze. Aangezien ze een petite is, voelt ze heel strak aan.

Zeker een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Onlangs bij V. geweest in Gent.
Ontvangt inderdaad vlak bij de Vrijdagsmarkt.

Whatsapp berichtje levert een fractie van een seconde later (dus vermoedelijk automatisch) een antwoord op met haar do's en dont's, en prijzen.
Ze ontvangt naar eigen zeggen tussen 9 am en 1 am (is er iemand onder jullie die zelfs voor een gewone job een werkdag van 16u heeft?).

Pro: inderdaad een ongelofelijk knap (en groot, slank) meisje. En ook heel vriendelijk.

Maar van wat hier in recensies beschreven wordt, komt weinig terecht.
Ok, toegegeven: veel daarvan biedt ze ook niet aan in haar advertentie.

Geen tongzoenen, pijpen direct mc, niet beffen, niet vingeren ...
Dus helemaal niet het sexwonder dat er hier van gemaakt wordt.

Het vermoeden rijst dat ze overbevraagd is, en dus in de vooravond van een lange dag al helemaal suf geneukt is en er niet echt zin meer in heeft.

Bandwerk dus.
Had recensie ingevuld maar zie ze hier niet verschijnen ...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-young-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week eens langsgeweest. Zeer knappe lieve meid die echt wel haar geld waard is.

Voor mezelf is het herhalingsgevaar nul weliswaar, er was gewoon geen klik. Maar man, wat een lijf heeft ze!
 
ging deze week voor de derde keer naar valentina. er was een klik tussen ons de eerste twee keer en het was een van de beste seks die ik heb gehad. ik ben jong en in goede vorm, waar ze veel commentaar op geeft.

hoe dan ook, de derde keer zal mijn laatste zijn. ze wilde missionaris om te beginnen en stapte af en stootte hard tegen me aan terwijl ik haar in missionaris sloeg. ze kwam in het eerste half uur twee keer van deze positie. het putte me helemaal uit en mijn benen begonnen te krampen. we deden daarna anaal en ik deed het goed met haar en was bijna klaar totdat ze stopte en vroeg of het goed met me ging, aangezien ik nog niet klaarkwam. doodde de sfeer. ook rook haar adem een beetje slecht tijdens dit bezoek, wat me afschrikte. Daarna heb ik het niet afgemaakt, nog een keer geprobeerd, maar ik voelde me niet meer in haar.

de derde keer was geen charme en liet een slechte smaak achter in mijn mond. Ik denk dat zij er meer plezier aan beleefde dan ik. ik zal haar niet meer zien
 
Dat is nie mooi. Dat ze niet de absolute moordgriet is akkoord. Ik moet zeggen dat het laatste jaar wat minder was op dvp gebied, maar daar moet ik vooral hand in eigen boezem steken. Ik word al wat ouder en heb mijn overgewicht toch iets laten ontsporen. Bij veel dvp's zie je ze denken' godver,'t is weer nen dikken ' maar bij Valentina heb ik nooit die indruk gehad. Ze was heel professioneel en ik vond haar ook razend knap en dat voelde ze . Haar service was dan ook meer dan behoorlijk. In mijn geval behoort ze zeker tot de betere die ik bezocht heb de laatste 2 jaar en ik heb er al heel wat bezocht.
 
Ben er nog eens bijgeweest. Ik denk dat de vorige keer makkelijk 2 jaar geleden was.
Ze heeft echt een hemels lichaam en vriendelijke lach. Alleen leek ze mij in het begin wat minder open dan ik mij herinner.

Als ik haar had laten doen was het misschien heel snel overgegaan tot neuken en gedaan. Maar heb duidelijk gemaakt dat ik graag pzc had en haar wou beffen. Bij dat laatste is ze uiteindelijk ook losgekomen en was ze weer de Valentina die ik mij herinnerde!

Nadat ze klaarkwam pijpte ze me nog even en deze keer met veel meer enthousiasme.
De seks was uiteindelijk ook echt zalig. Ik hou er van hoe ze meebeweegt. Voelt echt zo veel beter aan dan de meisjes die jou al het werk laten doen.

Vrijdag gaat ze weer naar Barcelona dus wie nog wil, best morgen gaan!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/valentina-1439
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bezoekje gebracht aan haar in Knokke.

Slecht was de date zeker niet, al had ik er wel geen klik mee. Wel gezellig kunnen babbelen tijdens de pauzes.
Doet zeker haar best, haar lichaam is misschen niet meer zo scherp als op haar foto's maar is nog steeds fantastisch.

Voor mij geen herhalingsgevaar, maar dat lig voornamelijk omdat er geen klik was
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/valentina-1439
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Advertentie: duidelijke waarheidsgetrouwe herkenbare foto's.

Prijs: 30 min / 100 euro, 60 min / 150 euro.

Communicatie: beleefd, vriendelijk, duidelijk. Spaans/Engels.

Locatie: reist rond (Brugge,Gent, Knokke, Antwerpen), discreet, wasgelegenheid aanwezig.

Dame: knap, groot, slank, originele tattou op originele plaats (deze die ze al bezocht hebben, weten wat ik bedoel). Komt uit Colombia.

Hygiëne: perfect en staat er ook zelf op.

Sex: voor degene die Tina/Anissa al bezocht hebben, ik vind ze heel vergelijkbaar.
Ze heeft veel energie, weet hoe ze moet bewegen en kijken, kan goed teasen.

Aanrader.
Opgelet deze gaat de lat hoog leggen voor de volgende dvp die je zal bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan