Recensie Valeria, Amstelveen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
875
02/07/21
2.450
101
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6462672-valeria
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs had ik wel trek in een nieuw milfje dus op bezoek geweest bij Valeria in Amstelveen. Afspraak was snel gemaakt als bekende klant.

Eerste indruk van Valeria: niet zo jong en slank als op de foto's maar een oudere vriendelijke curvy milf met dikke prammen. Na een klein kusje bij binnenkomst door naar haar kamer, afrekenen, verplichte douche; het voelde wat zakelijk maar dat is meestal zo bij de dames uit dit groepje.

Terug op de kamer wilde ze me gelijk op bed hebben maar heb alsnog staand getongzoend wat ze met veel gevoel doet. Ik ben toch maar vrij snel het bed op gedirigeerd. Pijpen doet ze ook prima; gewillig, met gevoel en af en toe diep maar wel veelvuldig met het handje erbij die ik voorzichtig weglegde. Ook deed ze op mijn verzoek aan sloppy deepthroat maar ze blijft in control dus mocht niet echt vol erin. Flinke natuurlijke cup D heeft ze. Daarna staand doggy neuken wat ze gewillig onderging. Ze voelt best strak aan en ze kan tegen een stootje. Ik merkte dat ze na een paar minuten wel snel richting het einde wilde toewerken dus heb ik haar nog even op haar knietjes gezet om verder te pijpen maar ze begon te trekken en me aan te moedigen om op haar tieten te komen wat niet mijn ding is. Dan maar weer op bed liggen en meer trekkend dan pijpend uiteindelijk tussen haar tieten gekomen. Vrij snel opgestaan en weer richting badkamer. Tijdens het aankleden toch nog even rustig met haar gesproken over van alles; ze blijft 2 weken in Amstelveen. Onderweg naar de voordeur nog haar huisgenoot Anna tegengekomen die netjes gedag zei. Ik stond precies op de minuut weer buiten.

Kortom: prima date gehad voor een ouderwets prijsje. Herhaling weet ik niet; ik heb liever wat slanker en petite. Aanrader voor de liefhebbers van curvy milfs met grote borsten.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6462672-valeria#photos
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben naar Amstelveen gegaan voor Valeria.
De afspraak was snel gemaakt via whatsapp.

Bij binnenkomst kreeg ik bijna een salon idee. Twee andere huisgenoten zaten op de bank. Maar meer bezig met hun mobieltje.
Valeria is een vrolijke dame waar je Engels mee kan praten.
Douchen kan vooraf en achteraf. Wel een mooie douchecabine, met houten vloer.

Toen ik op bed lag krioelde Valeria wild en stevig met haar grote borsten van boven naar beneden over mijn lichaam. Zij zoende in mijn nek, zakte naar mijn tepels, en zakte verder om te pijpen. Nou, het pijpen zonder condoom kan zij heerlijk.

Ik heb mij niet bezig gehouden met zoenen.
Valeria haar postuur is anders dan de foto's, zij is nu mollig.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6462672-valeria
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Valeria was helaas een harde tegenvaller. Op basis van de reviews had ik me al ingesteld op een wat vollere en oudere vrouw, maar dat vind ik doorgaans juist wel fijn. Echter Valeria is gewoon 20 jaar ouder dan haar foto's helaas. Borsten zijn weliswaar flink, maar niet aantrekkelijk en de rest van haar lichaam heeft (sorry dat ik het zeg) ook flink tegenvallend. Zoiets zou dan nog allemaal gecompenseerd kunnen worden met een beetje inzet en vrolijkheid, maar dit is ook ver te zoeken. Ze heeft er gewoon niet zoveel zin in en dat is jammer. De sex was nog best ok, alleen meer ook niet. Geen fysieke aantrekkingskracht + geen spetterende sex = geen herhaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan