Recensie Valeria, Club Riviera, Harelbeke 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 8069

Wandelaar
53
07/02/22
75
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren nog eens in de Riviera verzeild geraakt. In al die jaren wandelen gebeurt het niet vaak dat je een meisje ontmoet van wie je denkt: 'Moest zij nu geen hoertje zijn, ik kon er zo verliefd op worden.' Maar gisteren was het van dat. De mooie Valeria wist mij helemaal te betoveren. Een Spaanse griet van 26 jaar, met een Marion Cotillard-achtig gezichtje, niet al te groot, mooie borsten en een stevige ronde kont. Ze sprak vooral Spaans, en dat is best een sexy taaltje. Goedlachs, grappig, sexy, mooi. Ze heeft het helemaal. En ze speelt het spel goed. Normaal laat ik me niet zo gemakkelijk gaan, financieel dan, maar ze speelde het toch klaar om mij 4 flessen champagne te laten kopen, en drie uur met haar op kamer door te brengen, in de jacuzzi. Dat was een gepeperde rekening. Maar wat mij betreft elke euro waard. Ze danst, ze lacht, ze geilt je op. Ongelooflijk. Ze liet de champagne over haar lichaam stromen terwijl ik haar befte en vingerde. Ze kwam klaar. Ze kreunde voor meer. Botergeil werd ik. Maar ze teasde en speelde en pijpte en streelde en stelde mijn climax op een prettige manier altijd maar uit. Zodat ik scherp bleef. Nu goed, vier flessen champagne doen iets met een mens. En Valeria werd stilaan stiepelzat. Uiteindelijk begeleidde ik haar naar bed. Het pijpen, vingeren en beffen werd steeds heviger. Ik kroop bijna in haar ;-) Uiteindelijk een condoom aangetrokken. Ik kon niet meer wachten. Steendronken lag ze onder mij: 'Fuck me!' Meer kwam er niet meer uit haar prachtige mondje. De seks was geweldig. Ze bewoog in slow-motion onder mij en kreunde en kirde terwijl ik haar steeds feller neukte. 'Anal!' fluisterde ze, 'Give me anal...'. Nu, ik wou wel, maar ze was zo zat dat ik niet zeker wist of ze dat wel aan kon op dit moment. 'Next time,' fluisterde ik in haar oor en kwam hard klaar in haar kutje. Ze liet me niet direct los, ze hield mijn penis nog lang in haar lijf. En we zoenden als een verliefd koppeltje. Zalig. Ze mag er op rekenen dat ik terug ga om die anale belofte in te lossen. Valeria is een toppertje - een uniek exemplaar, een echte engel van de nacht.
 
Nice. Maar hoe lang ben je gebleven en hoeveel dat allemaal gekost ?
Ja, dat zou ik toch ook wel eens willen weten. Ik zie nergens prijzen op hun site ook... Je verhaal triggert mij wel om ook eens te gaan, maar ik haat het als ik geen duidelijke tarieven ken... ik pingel niet graag af en word ook niet graag in het zak gezet, wat toch vaak in dergelijke bars het geval is...

Dus: Wat kost een fles champagne? Is er entreegeld? Wat kost een neukbeurt? En is die champagne verplicht? Of kan je ook gewoon neuken, zonder eerst drank te nuttigen... ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan