Recensie Vanessa Aarschotstraat 78. Tweede raam van links 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Coolio

Stamgast
409
19/03/23
183
19
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik hoopte Shania te treffen maar trof deze Vanessa.
Vrij onvriendelijk toen ik vroeg vanwaar ze was.
Tweede raampje links. Bij de sexuele daad zei ze dat ze hard spande. Nu ja.
Ik betaalde al 50 euro voor erger. Maar een aanrader is ze niet.
 
Ik hoopte Shania te treffen maar trof deze Vanessa.
Vrij onvriendelijk toen ik vroeg vanwaar ze was.
Tweede raampje links. Bij de sexuele daad zei ze dat ze hard spande. Nu ja.
Ik betaalde al 50 euro voor erger. Maar een aanrader is ze niet.
Ik zag vandaag op die plek een aantrekkelijke, slanke dame zitten met lang golvend bruin haar. Maar helemaal niet van Afrikaanse origine zoals je meldt. Misschien een vergissing bij de ingave? Toch bedankt, dit bespaart me 50 euro!
 
Ik zag vandaag op die plek een aantrekkelijke, slanke dame zitten met lang golvend bruin haar. Maar helemaal niet van Afrikaanse origine zoals je meldt. Misschien een vergissing bij de ingave? Toch bedankt, dit bespaart me 50 euro!
Ik kan haar origine echt niet thuis wijzen. Aantrekkelijk was ze gelukkig wel. Daarom vermoedde ik dat het Shania was. Maar ze wou haar origine niet zeggen. Waarom dat weet ik niet. Heb echt geen idee. Maar de borsten waren echt wel 100% fake. Nu ja mss klikte het niet met mij. Maar kan enkel mijn oordeel hier plaatsen.
 
Ik kan haar origine echt niet thuis wijzen. Aantrekkelijk was ze gelukkig wel. Daarom vermoedde ik dat het Shania was. Maar ze wou haar origine niet zeggen. Waarom dat weet ik niet. Heb echt geen idee. Maar de borsten waren echt wel 100% fake. Nu ja mss klikte het niet met mij. Maar kan enkel mijn oordeel hier plaatsen.
Shania's plaats is helemaal links, achter het eerste raam. Ze is geen opvallende verschijning, heeft kort tot halflang gekruld haar, heeft natuurlijke borsten en komt heel bedeesd over. Een parel voor de liefhebbers. Het tweede raam stond al een tijdje leeg, die Vanessa lijkt me nieuw te zijn.
 
Shania's plaats is helemaal links, achter het eerste raam. Ze is geen opvallende verschijning, heeft kort tot halflang gekruld haar, heeft natuurlijke borsten en komt heel bedeesd over. Een parel voor de liefhebbers. Het tweede raam stond al een tijdje leeg, die Vanessa lijkt me nieuw te zijn.
Ja ben idd op het uiterlijk afgegaan. Al was dat in de kamer ook nog ok. Maar de fake borsten vond ik persoonlijk niet mijn ding. Maar ok. Van gezicht was ze wel mooi. En ook mooie lange benen.
Maar daar blijft het dan ook bij. Service was redelijk ondermaats
 
Terug
Bovenaan Onderaan