Recensie Vanessa, Amstelveen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

briandude

Newbie
15
21/11/21
7
8
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
35-40
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5164321-vanessa
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij deze dame geweest, en daar zal het ook bij blijven.
Enorm ongeïnteresseerde persoon en werkt geheel op autopilot.
Pijpen was enorm slecht, zuigt alleen een beetje aan je eikel en is meer bezig met aftrekken dan pijpen.
Na nog geen 30 seconde werd ik gecommandeerd om haar te doggy te nemen, en hier was alles zonder geluid en enkel emotie in haar gezicht.
Ik heb het maar zo vlug mogelijk proberen af te maken, want de stilte maakte het super ongemakkelijk.

Nooit meer…
 
Haar gezicht was half gedraait tijdens doggy, en een persoon zo slank en klein als zij, kon ik het in ieder geval wel zien.
Ook is haar advertentie aangepast in de tussen tijd, voorheen had ze vluggertjes wel aanstaan voor 60.
 
Haar gezicht was half gedraait tijdens doggy, en een persoon zo slank en klein als zij, kon ik het in ieder geval wel zien.
Ook is haar advertentie aangepast in de tussen tijd, voorheen had ze vluggertjes wel aanstaan voor 60.
Voor een vluggertje waren je verwachtingen misschien te hoog? Ben van mening dat je voor 60 euro niet veel soeps kunt verwachten! 3x 1 ster is dan ook afbranden voor niets.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan