Recensie Paula, Amstelveen 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Allesmaghard

Wandelaar
32
19/02/22
26
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/119753-paula
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Met enige verbazing zat ik vorige week achter mijn laptop! Was het echt? Paula terug in Amstelveen? Ik denk dat ik haar in 2012 voor het eerst heb bezocht. Het is echt een fiks aantal jaar geleden dat ik haar voor het laatst zag op Kinky. Maar nu dus weer terug. Vandaag heb ik haar bezocht. Ze is qua gezicht flink veranderd maar haar lichaam is nog steeds lekker.
Haar diensten zijn niet meer van het niveau wat ik mij van een aantal jaar geleden herinner. Ze is meer een volwassen vrouw geworden en het wilde en actieve inzet heeft ze duidelijk in haar thuisland achter gelaten. Bij binnenkomst eerst afgerekend en een douche genomen. Op het bed begonnen met kusjes wat snel overging in pijpen zonder condoom met afwisselend naar aftrekken. Bij het pijpen had ik al het idee dit is niet de service die ik mij van haar herinner. Vooral het wisselen naar aftrekken is voor mij een minpunt. Een beetje ongeïnteresseerd en zonder passie en vurige wat ze als latina had. Het intieme gedeelte was redelijk. Eerst in cowgirl, daarna doggy en als laatste in missionair haar hard genomen en lekker gekomen. Voor mij geen herhaling bij Paula.
 
Dan ben ik achteraf blij dat ze mijn telefoontjes niet heeft opgenomen. Jammer dat het tegenviel want ze was destijds echt een wilde in bed en op andere plekken in het huis☺
 
Met enige verbazing zat ik vorige week achter mijn laptop! Was het echt? Paula terug in Amstelveen? Ik denk dat ik haar in 2012 voor het eerst heb bezocht. Het is echt een fiks aantal jaar geleden dat ik haar voor het laatst zag op Kinky. Maar nu dus weer terug. Vandaag heb ik haar bezocht. Ze is qua gezicht flink veranderd maar haar lichaam is nog steeds lekker.
Haar diensten zijn niet meer van het niveau wat ik mij van een aantal jaar geleden herinner. Ze is meer een volwassen vrouw geworden en het wilde en actieve inzet heeft ze duidelijk in haar thuisland achter gelaten. Bij binnenkomst eerst afgerekend en een douche genomen. Op het bed begonnen met kusjes wat snel overging in pijpen zonder condoom met afwisselend naar aftrekken. Bij het pijpen had ik al het idee dit is niet de service die ik mij van haar herinner. Vooral het wisselen naar aftrekken is voor mij een minpunt. Een beetje ongeïnteresseerd en zonder passie en vurige wat ze als latina had. Het intieme gedeelte was redelijk. Eerst in cowgirl, daarna doggy en als laatste in missionair haar hard genomen en lekker gekomen. Voor mij geen herhaling bij Paula.
Dank voor je recensie! Heel jammer dat het tegenviel. Herinner me haar ook als een hele mooie lekkere sexy dame met een goeie service...
 
Klopt inderdaad dat haar gezicht is veranderd.
Lijkt niet eens meer op de foto s die ook in de kamer hangen.
Was ook verbaasd dat ze weer terug was, meen tot eind april, dacht dat ze voorgoed weer terug was naar Brazilie.
Blijft toch wel een lekkertje hoor!!
 
Je hebt gelijk hoor, ze is natuurlijk een poos weg geweest en nu is ze er weer.
Wat ik al eerder aan gaf is dat haar gezicht niet meer op de foto s lijkt waar zij mee adverteert op een enkele na wat ik heb begrepen.
Kwa service geen idee op dit moment,,maar ben wel benieuwd.
 
Je hebt gelijk hoor, ze is natuurlijk een poos weg geweest en nu is ze er weer.
Wat ik al eerder aan gaf is dat haar gezicht niet meer op de foto s lijkt waar zij mee adverteert op een enkele na wat ik heb begrepen.
Kwa service geen idee op dit moment,,maar ben wel benieuwd.
Je posts doen voorkomen dar je bent langsgeweest en haar hebt gezien, maar dan ook weer niet?
 
Jammer dat het tegen viel inderdaad. Ik heb rond 2017 en 18 meerdere hele goede sessies met haar beleefd. Je schrijft dat haar gezicht verander is, ik zie dat veel van haar foto's dezelfde zijn als destijds in haar advertentie, dus minimaal 4 a 5 jaar oud. Foto 10 en 27 lijken nieuw, komen deze overeen met hoe ze er nu uit ziet?
Met de goede herinneringen kriebelt het om haar nog een kans te geven. Maar wil wel graag weten wat voor gezicht ik kan verwachten ;-)
 
Afgelopen zaterdag dan eindelijk met haar af kunnen spreken,, is wel wat moeilijk contact met haar te krijgen.
Was toch een top ervaring en wat een lichaam. een toch wel vrij gespierde fitness body gekregen met een vrij grote clit.
Je zal bijna zeggen dat het niet dezelfde dame is maar de tattoes kloppen.
Foto 1 en 10 en 27 geven de werkelijkheid aan hoe ze nu is.
Gaf wel aan in april weer naar huis te gaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Enkele weken geleden bij Paula langsgeweest. Probeerde haar voorheen te bezoeken, maar ik kwam er nooit doorheen. Eindelijk geluk dus!!

Dame is een mooie kleine gespierde dame met een mooi lichaam. Meeste collegas hier hebben denk ik ervaringen van haar al gelezen.

Wat opvallend voor mij was dat ze best apart pijpte. Beetje zuigen, beetje trekken. Ik kon er echter niet heel opwindend van worden. Overgegaan op intiem en daar voelde ik iets wat ik denk ik nog niet eerder had meegemaakt. Ze kan met haar poes keihard knijpen, wat echt heel lekker aanvoelde.

Aardige dame, mooi strak lichaam, er is een gesprek mee te voeren en doet wat je verwacht.

Uur netjes volgemaakt, twee x gekomen. Herhaling? Ja!
 
Ik heb vandaag met haar afgesproken ik zal achteraf een recensie schrijven ijsbeer collega's 💪
Ha collega's het is uitgelopen op een deceptie. Ze heeft een uur voor de afspraak wel netjes afgezegd. Ze kon niet en het lukte mij niet in dat uurtje snel met iemand anders af te spreken waar ik wel een goed gevoel bij had. Dus teleurstelling. Op de app spraken we af dat we het deze week nog zouden proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben in het verleden meerdere keren bij Paula geweest. Altijd met veel plezier. Toen ik onlangs haar advertentie weer zag heb ik dan ook meteen een afspraak gemaakt. Helaas is het op de een of andere manier misgegaan de eerste keer. Gelukkig had ik een plan B achter de hand en ben ik alsnog aan mijn trekken gekomen:)

In eerste instantie wilde ik niet meer gaan, iets met principes…. Maar goed, het vlees is zwak en uiteindelijk toch een nieuwe afspraak gemaakt. En daarna (vandaag) weer een.

Het was beide keren erg prettig. Paula is nog steeds dezelfde dame, maar zoals iemand hiervoor al aangaf, ze sport volgens mij heel erg vaak waardoor haar lichaam wel erg hard en gespierd is geworden. Ze ziet er mooi uit maar het is wel echt hard en gespierd allemaal. Pijpen is inderdaad zoals genoemd een beetje apart maar ze neemt haar tijd en ik kon er wel van genieten. Neuken met Paula is nog steeds heftig, net als vroeger. Ze heeft een enorme drive en is niet moe te krijgen. Het lijkt haar ook soms niet hard genoeg te gaan. En haar gespierdheid is niet alleen aan de buitenkant zal ik maar zeggen. Ik heb niet eerder meegemaakt dat iemand zo hard kon knijpen met haar kutje. Dat was echt bijzonder.

Minpuntje is dat ze niet voluit tongzoent,. Ze zoent wel maar het mag van mij wel wat heftiger. En hoewel ze Engels spreekt, is dat niet perfect dus een uitgebreid gesprek zal wat lastig zijn. Ik beheers geen Spaans dus soms is het wat lastig. Maar ik kom dan ook niet om te praten.

Al met al 2 keer een prima bezoek en ik ga zeker nog een keer.
 
Denk het niet vanwege de grote opschoonronde voor het ter ziele gaan van Hookers ivm AVG. Dame was lang niet meer actief hier.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/119753-paula
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Paula een aantal jaren geleden al een paar keer bezocht en dat was me goed bevallen, daarom nog maar eens een afspraak gemaakt.
Afspraak maken ging eenvoudig, heb haar gewoon gebelt. Haar adres ontvangen via SMS Paula heeft waarschijnlijk geen whats app.
Bij binnenkomst aangenaam verrast, Paula lijkt nog steeds goed op de foto's op kinky, mooi atletisch lichaam en mooie (fake)borsten.
Op bed begonnen met tongzoenen en na verloop van tijd begon ze me te pijpen (ZC). Pijpen was goed, wel af en toe met een handje erbij, en af en toe bijna deep throat en ze heeft mijn ballen lekker gelikt. Heb haar nog een tijdje liggen beffen en daarna zijn we gaan neuken. Neuken in diverse standjes en heb het haar daarna lekker met haar mondje laten afmaken. Ben lekker op haar lichaam klaar gekomen. Nog een tijdje liggen kletsen en een massage van haar gehad en toen was het uurtje al weer voorbij. Het was een leuk uurtje met Paula, ze blijft tot eind april en of ze daarna nog terugkomt wist ze nog niet. Ik zal kijken of ik haar nog eens ga bezoeken.
 
Ha collega's het is uitgelopen op een deceptie. Ze heeft een uur voor de afspraak wel netjes afgezegd. Ze kon niet en het lukte mij niet in dat uurtje snel met iemand anders af te spreken waar ik wel een goed gevoel bij had. Dus teleurstelling. Op de app spraken we af dat we het deze week nog zouden proberen.
Ze heeft toch geen app? je Kunt toch alleen telefonisch afspreken?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na veel pogingen toch gelukt om af te spreken. Exact hetzelfde appt als jaren geleden. En dezelfde dame, ziet er nog steeds even goed uit inderdaad misschien iets gespierder dan voorheen en een paar extra tatoos. Bij binnenkomst even kort wat chitchat en vragen waar ik zin in had.

Daarna stonden we snel te tongen en belanden we op het bed. Ze heeft me eerst een kwartier lang zc gepijpt. Waarbij ze ook mijn ballen veel aandacht gaf. Heerlijke techniek en prima deepthroat. Ze kokte af en toe. Na een poosje gevraagd om een break, maar ze wilde door zuigen zei ze. Toen in 69 beland waarbij ze me aanmoedigde haar in haar mond te neuken. Haar poesje smaakte heerlijk fris. Dit nog een poosje vol gehouden en toen de eerste keer heerlijk intens in haar mond gekomen.



Daarna ff relax en een goeie massage gehad. Wat uiteindelijk weer over ging in een lekkere blowjob waarbij ze gretig pijpte, ik voelde op een gegeven moment dat haar rug nat was van het zweet. Maar na een poosje wilde ik toch wel ff lekker neuken, want ik was al een half uur binnen, maar nog steeds niet in haar kutje geweest. Ze gaf aan dat ze hard geneukt wilde worden en stevig vast gepakt wilde worden. Nou dat heb ik geweten, keihard heb ik haar doggystyle gepaald en ze vond het heerlijk en ik ook. Als ik dacht dat ik niet harder kon stoten moedigde ze me aan nog harder te keer te gaan. Erg geil. Toen ik uitgeput was heeft ze nog even bovenop me gezeten en me bereden. Tot ze het condoom er af trok en me weer ging pijpen. Ze wilde dat ik in haar mond zou komen. Dan ben ik de lulligste niet, dus zo gezegd zo gedaan.



Al met al was het een mega geile ervaring. Ik denk misschien nog wel beter dan toen ik haar jagen geleden bezocht had. Het mooie was dit keer dat er geen druppel glijmiddel aan te pas is gekomen en ze gewoon kletsnat was. Verder ook nog steeds gewoon een vriendelijke en gezellige meid waar je prima nog een beetje mee kan na praten. Wel wat ouder en ietsjes rijper misschien, maar ja dat ben ik zelf ook. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan