Recensie Vanessa/Jurgita, Den Haag, Hunsestraat 49k3 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Miked

Wandelaar
55
24/11/22
54
7
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Nog geen recensie van Jurgita hier gevonden dan hierbij de eerst recensie ( ook van mij ) het was een fijn weerzien met Jurgita . Tot een paar jaar geleden werkte zij ook in de hunse /geleen .
Ik herkende haar direct alhoewel zij wel wat kilo's meer heeft . ( ik ook ) zelfde directheid en initiatief . pijpen , diverse standjes en daarna naar mijn hoogtepunt gepijpt en dan ook nog Nederlands kunnen praten wat wil je nog meer ?
Jurgita is vooral in de ochtend aanwezig en dat is jammer want dat maakt het lastiger om haar te bezoeken anders was ik inmiddels wel weer op bezoek gegaan.

Lang geleden in Leeuwarden een Jurgita bezocht zal rond 2010 geweest zijn
Zij heeft daarna in Den Haag gewerkt ik denk in de Doubletstraat rond 2012/2013
Ik zou haar niet meer herkennen denk ik
Maar ga vd week op onderzoek uit

Nog geen recensie van Jurgita hier gevonden dan hierbij de eerst recensie ( ook van mij ) het was een fijn weerzien met Jurgita . Tot een paar jaar geleden werkte zij ook in de hunse /geleen .
Ik herkende haar direct alhoewel zij wel wat kilo's meer heeft . ( ik ook ) zelfde directheid en initiatief . pijpen , diverse standjes en daarna naar mijn hoogtepunt gepijpt en dan ook nog Nederlands kunnen praten wat wil je nog meer ?
Jurgita is vooral in de ochtend aanwezig en dat is jammer want dat maakt het lastiger om haar te bezoeken anders was ik inmiddels wel weer op bezoek gegaan.
Wat wil je nog meer? Wel tongen, niet roken. Maar daar zie ik geen informatie over in je recensie. Weet je het misschien wel?

vorige week langs deze dame gegaan. stond toen ze 27 was op het lijstje. nu 15jr later pas bezocht. ik had het beter kunnen doen toen ze een poppetje was. zeer aardige vrouw. dienstverlening is voldoende maar verder fysiek geen click.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Ik hoor tot de gelukkigen die kunnen zeggen met deze dame een unieke ervaring te hebben gehad !!
Helaas is ze tot nu toe sporadisch aanwezig , maar daar gaat gelukkig verandering in komen , straks meer daar over ......

Vandaar dat er nog weinig geschreven is over deze lieve en aardige schattebout . Het is goed vertoeven bij haar ! Het voelt fijn : net alsof je met een goede vriendin de heerlijke geneugten des levens beleeft ....

Dame zei er best zin in te hebben en voor mij gold dat uiteraard ook ! Haar goede service gekoppeld aan "mijn" service zou borg staan voor een geslaagd samenzijn .

Dat de Baf en de Bef hoogst gewaardeerd werden hoefde aan de geluidjes te horen geen verdere uitleg , en dat zelfde kan ik zeggen over de gretige Pijp .
Normaal gesproken ben ik niet zo gecharmeerd van een wippie , maar deze dame kreeg het voor elkaar dat ik er helemaal automatisch in op ging.
In verschillende posities hebben we (zij eerst buikliggend en daarna rugliggend) op zijn Beugeldijks heerlijke gevoelens bij elkaar naar boven gehaald . Jammie jammie.

Deze dame vind ik erg prettig in de omgang en houdt wel van een gezellige babbel tijdens de gezamelijke nawas. Ze is beslist niet op haar mondje gevallen ...

Van het één komt het ander aan gesprekstof aan bod en zo liet ze weten dat het wenselijk is om een andere naam aan te nemen en dat is nu dus het geval !

Ingaande maandag zal er in één van de vijf kamers van nummer 49 in de Hunsestraat een naambordje staan met daar op vermeld haar nieuwe naam :

------------VANESSA-----------

Hopelijk respecteert een ieder zonder op- en aanmerkingen deze naamswijziging !!

Het zal even wennen zijn voor ons , maar misschien helpt haar naambordje er aan mee om dit te versnellen .

Bij het verlaten van het pand (vandaag nummer 49 kamer 5 ) heb ik om te wennen " tot ziens Vanessa" geroepen ... het duurde even voor ze reageerde ....

Morgen = woensdag 24 december is ze ook aanwezig van 10 tot 15 uur (zonder naambordje)

Maandag 29 december aanwezig van 10 tot 15 uur en als het goed is MET naambordje .

De eerste werkdag van "VANESSA" in 2026 zal zijn op vrijdag 2 januari : van 10 tot 15 uur .

In het vervolg zal ze (ijs en weder dienende) 3 dagen per week aanwezig zijn ingaande 5 januari 2026

Maandag van 10 tot 15 uur

Woensdag van 10 tot 15 uur

Donderdag van 10 tot 15 uur

Ik weer wat kwijt ,
En VANESSA wat rijk

Eventuele vragen graag per pm ....

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan