Recensie Vanessa Koopliedenstraat Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Euroland

Newbie
22
15/07/22
35
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100 + 20
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uit nieuwsgierigheid met de auto door de Alhambra wijk gereden op zaterdag rond middernacht. Na een paar hele lelijke travo's gezien te hebben stond ze daar: op de hoek Koopliedenstraat / Pakhuisstraat.
Precies mijn type: petite klein meisje met een mooi gezicht en prachtig zwart haar!
Ze deed me een beetje Joods overkomen met dat zwarte haar. Ze is Hongaarse en heeft een prachtige glimlach.
Ze vroeg 50euro en 20 voor de kamer. Ze ontving op een eigen kamer vlakbij, het leek wel een kraakpand of uitgeleefd studentenhuis maar haar kamer was netjes en best opgeruimd. Een verhoogd 1 persoonsmatras op de grond maakte het dan weer een beetje zielig.
Ze zei 19 te zijn wat wel goed kan kloppen. Ze heeft echt een hele kleine A-cup maar in cowgirl hingen ze toch heel lief voor mijn gezicht. Ze was zeer verzorgd, glanzend zwart haar en intiem netjes geschoten. Geen nare geurtjes en zelfs dat ze rookte merkte je niets van.

Nadat ze uitgekleed was heb ik ze op het matras gelegd en haar mooie glimlach eens goed bekeken, ze begon me spontaan te tongzoenen! Wow! Ik stond meteen in vuur en vlam!
Voor beffen wilde ze ineens wat extra's, maar dat was het me waard. Bij de priveontvangst is dat ook vaak en start je al met 150euro.
Ze noemde geen bedrag maar heb haar gelijk 50euro gegeven en gezegd dat ik nu top service verwachtte! En die kreeg ik ook!
Naast het tongzoenen was ze me steeds aan het knuffelen en ze genoot oprecht van het likken. Dit was gewoon een super GFE met een hoertje van de straat!
PZC deed ze bij mij niet, maar ik vroeg er ook niet om. Daarna heerlijk intiem. Het was echt genieten! Na afloop bleef ze me maar knuffelen en hebben we nog wat gekletst met soms wat hulp van Google. Ik ben meer dan een uur bij haar geweest en ben zelf opgestapt, moest ook nog een uur naar huis. Ze heeft geen enkele keer op haar GSM gekeken! En geen nep gedreun. Zo heerlijk!

Ze is echt petit en grote jongens doet ze niet! "They destroy me!" Zei ze. Gelukkig is de mijne van zeer gemiddelde omvang.

Ze zou elke dag werken vanaf 20.00h.
Maar ik kreeg haar nummer om rechtstreeks af te spreken. Dat gaan we zeker nog eens doen!

Ik ben al even lid en heb al meerdere recensies geplaatst. Dus ook deze is oprecht! Maar het blijft een persoonlijke ervaring. Voor mij absoluut het beste wat me in jaren is overkomen!! (Naast de ontdekking van Sixt Sense).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan