Vaste dame of wisselend

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat heeft je voorkeur ?

  • Vaste dame

    Stemmen: 63 53,8%
  • Wisselende dame

    Stemmen: 38 32,5%
  • Maakt me niet zoveel uit

    Stemmen: 16 13,7%

  • Totaal aantal stemmers
    117
heb nu 1 amateurdame die ik zo ongeveer om de 3 weken bezoek . (is al naar richting fwb aan het groeien maar nu nog betalend)

En als de portemonnee het toelaat af en toe een dvp.

Heb een beetje luxeprobleem dat ik meerdere dvps heb waar ik graag mee afspreek maar ik kan niet met allen terug afspreken (budget laat dit niet toe)
dus het is al moeilijk kiezen tussen mijn 'vaste' dames dat er van nieuwe dames bezoeken bijna niets in huis komt.
 
Heb een beetje luxeprobleem dat ik meerdere dvps heb waar ik graag mee afspreek maar ik kan niet met allen terug afspreken (budget laat dit niet toe)
dus het is al moeilijk kiezen tussen mijn 'vaste' dames dat er van nieuwe dames bezoeken bijna niets in huis komt.
Haha! Herkenbaar!
Maar... dat is natuurlijk echt wel een 'luxe' probleem om te hebben!
 
Ik zie een dvp regelmatig, een andere soms voor anaal en zelden probeer ik iemand anders (Braziliaanse of Zuid-Amerikaanse op doorreis...). Maar die laatsten hebben me vaak teleurgesteld dus ik blijf bij de 2 vaste dames die mij en mijn kinks goed kennen.

Als je beperkt tijd en budget hebt, denk ik dat je moet zoeken naar iets dat "optimaal" is 🙂
 
Heb een beetje luxeprobleem dat ik meerdere dvps heb waar ik graag mee afspreek maar ik kan niet met allen terug afspreken (budget laat dit niet toe)
dus het is al moeilijk kiezen tussen mijn 'vaste' dames dat er van nieuwe dames bezoeken bijna niets in huis komt.
Gewoon afwisselen. Doe ik ook. Heb nog genoeg op lijstje staan om te gaan. Maar lukt maar niet 😅
 
Ik heb 2 dames die ik elk ongeveer om de 2 a 3 maanden zie. Dus elke dame maandelijks afwisselend. En als ik tussendoor de nood heb date ik nieuwtjes ( als ze me aanstaan en de prijs ok is)
Ik ga echt geen 250 euro per uur meer geven aan risicodates.
Mijn vaste kosten trouwens 150 en 200 per uur . Dus wou niet weten waarom ik daar nog over zou moeten gaan.
De seks vind ik thuis ook genoeg, dus het is eerder de spanning nog.
 
Maar ongelooflijk toch... hoeveel boeiende, mooie vrouwen er beschikbaar zijn voor geile sex! Keuzestress! Dat is het...
Inderdaad. Er zijn nog enkele dvps die ik nog niet bezocht heb en waarvan ik bijna zeker weet dat het top zou zijn.
Maar die zoek ik bewust nog niet op anders creëer ik nog meer keuzestress bij mezelf😅

Heb ook eens uitgerekend wat ik dit jaar al heb uitgegeven aan dvp bezoek en was meer dan gepland, dus effen op de rem staan nu en terug wat sparen in de plaats.
 
wanneer kan je iemand een vaste dame noemen? bij een x aantal bezoeken? of bij regelmatig bezoek (welke regelmaat) over een zekere tijdsperiode.
ik wandel nu ongeveer anderhalf jaar en heb een aantal dames 2 of 3 keer bezocht (naast de nodige eenmalige bezoekjes) en die ik nog wel vaker wil zien. die beschouw ik eigenlijk als vaste dames.
Als je een bepaalde dame al 5-10 keer bezocht hebt... mag je haar gerust 'vaste dame' noemen hoor!
 
Een paar vaste dames, probeer die altijd wel te bezoeken als ze een toertje NL doen. Lukt echter niet altijd, soms zijn ze niet in NL, soms niet in mijn regio. Dan bezoek ik een voor mij nieuwe dame, want we wandelen natuurlijk stug door! Dus beide wel in mijn geval.
 
Ik geef de voorkeur aan een vaste dame, maar ik heb wel hoge eisen als het daar op aankomt; het moet dan echt wel een top GFE zijn met alles erop en eraan en het meisje en ik moeten 'klikken'. Soms kom ik er na een paar dates achter dat een meisje waarvan ik dacht dat die de potentie had om mijn nieuwe 'vaste meisje' te worden, dat toch niet is, omdat er iets mist. Op het moment heb ik er zo dan ook geen. Dan is het blijven zoeken naar zo iemand. Maar ook als ik een vast meisje heb, blijf ik af en toe anderen bezoeken voor de afwisseling. Anders wordt het ook een sleur.
 
vaste dames, het is ook niet zo of ze constant aanwezig zijn, daarnaast is het roster niet altijd gevuld met het gene waar je naar opzoek bent. Daarnaast ish et met vaste dames geen gedoe en weet je waar je aan toe bent.
 
Mix van wisselende dames en een handjevol waar ik vaker naar terug ga.
Op het moment meer de vaste dames wegens verschillende omstandigheden, maar niet omdat ik niet op zoek ben naar nieuwe gezichten...
 
Ik heb 1 dame waar ik al 3 jaar om de week naar toe ga soms betaald soms fwb. En 1 waar ik 1x per 4/5 weken kom. En als de beurs het toelaat tussendoor nog weleens een jong blaadje. Maar geen van deze dames kosten meer dan 150
 
Zou eigenlijk graag een "vaste" dame hebben, maar dames zijn natuurlijk niet altijd beschikbaar wanneer ik tijd en zin heb... Is toch leuk als je elkaar wat kent al. En vind het idee van "vaste klant" te zijn op zich ook wel geil.
Dus zijn er een drietal dames die ik vaak zie...
 
Terug
Bovenaan Onderaan