Vaste dame of wisselend

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat heeft je voorkeur ?

  • Vaste dame

    Stemmen: 63 53,8%
  • Wisselende dame

    Stemmen: 38 32,5%
  • Maakt me niet zoveel uit

    Stemmen: 16 13,7%

  • Totaal aantal stemmers
    117
Helaas is deze mooie tijd nu voorbij. Alledrie zijn ze een na een gestopt, de leeftijd hé. Nu ben ik dus op zoek naar andere dames die me op mijn rijpere leefijd nog willen ontvangen.
Daar zou ik me echt geen zorgen over maken hoor!
Kijk... hangt gewoon af van je eigen ingesteldheid. Zie je jezelf als 'oude zak'? Of als een viriele kerel mét ervaring?

En... voor dat tweede is er écht wel een markt hoor!
 
Laatst bewerkt:
Daar zou ik me echt geen zorgen over maken hoor!
Kijk... hangt gewoon af van je eigen ingesteldheid. Zie je jezelf als 'oude zak'? Of als een viriele kerel mét ervaring?

En... voor dat tweede is er écht wel een markt hoor!
Ik zie mezelf, ondanks mijn leeftijd, helemaal niet als een oude zak. Maar evenmin als een viriele kerel met ervaring. Neen, een bull ben ik niet. Ik heb natuurlijk wel enige ervaring maar ben maar een gewone man die zo af en toe nog wel eens een lekker geil uurtje sex wil beleven met een heerlijke geile dame.
Maar om eerlijk te zijn, ik heb tot nu toe nog regelmatig leuke dames mogen ontmoeten.
 
Ik zoek ook een vaste dame ,tot nu toe altijd wisselend ,maar. Heb nog geen dame gevonden die ik als vaste dame wil .bij wisselend ben ik vaak onzeker doe ik het goed vindt ze mij geen vieze oude man .daarom graag een vaste dame waar je wat mee op bouwt en meer aan durf te vragen
 
Ik zoek ook een vaste dame ,tot nu toe altijd wisselend ,maar. Heb nog geen dame gevonden die ik als vaste dame wil .bij wisselend ben ik vaak onzeker doe ik het goed vindt ze mij geen vieze oude man .daarom graag een vaste dame waar je wat mee op bouwt en meer aan durf te vragen
Je moet geen vaste dame zoeken. Zoek eerst een dame waar je een goed gevoel bij hebt als je gaat daten. En als het ermee klikt en van haar kant natuurlijk ook, dan komt het vaste wel vanzelf. Maar bedenk, of hou er toch maar rekening mee dat het vinden van zo'n dame meestal niet van de eerste keer zal lukken. Ik denk dat als je echt gaat me de gedachte deze moet mijn vaste dame worden, dan ga je het jezelf waarschijnlijk héél moeilijk en lastig maken. Neel rustig de tijd om tussen het aanbod een dame te vinden met wie het wederzijds klikt. Want als van haar kant de klik er niet is, dan kan je ze voor jou wel je vaste dame worden maar ga je er toch niet het volle genot van hebben.
Ikzelf ben nooit op zoek gegaan naar een vaste dame. Dat is mettertijd vanzelf gekomen. Een eerste date die meevalt, en dan ga je nog eens terug, en na een tijdje als al de vorige dates (wederzijds) meevallen kan je wel zeggen dat je een vast dame gevonden hebt.
In ieder geval succes gewenst met je zoektocht, en geniet er dan maar van als het je gelukt is.
 
Laatst bewerkt:
Ik ging/ga altijd voor iemand nieuw. Er was niets lekkerders dan vers vlees.

Het laatste jaar heb ik twee dames ontmoet die ik uiteindelijk vaker zag en persoonlijk leerde kennen.
Grote vergissing!

Er ontstond een illusie waar je samen dingen doet buiten seks. Samen op stap, de nacht samen doorbrengen, ... Uiteindelijk werd ik zelf geen klant meer (betaalde voor niets) en er kwamen zelfs gevoelens aan te pas.
Maar op het eind vd rit zijn ze hun werk en dat is een strijd die je niet kan winnen.
 
Wisselende dames. Het wandelen heeft voor mij ook iets van de zoektocht naar de heilige graal, zeg maar de grootste schat onder de dvp's. Ik onderneem dit met gretigheid en vasthoudendheid. Ik weet ergens wel dat ik haar nooit zal vinden, ik weet eigenlijk niet eens wat ik precies zoek. Er is ook wel iets van "fear of missing out". Ze hebben allemaal wel iets eigens waardoor ik denk dat ik dat ook moet proberen. Wat de reden ook is, ik geniet ondertussen van alle (nou ja, de meeste) gezichten, haren, monden, borsten, billen, poesjes, benen, strelingen en gesprekken.
 
Wisselende dames. Het wandelen heeft voor mij ook iets van de zoektocht naar de heilige graal, zeg maar de grootste schat onder de dvp's. Ik onderneem dit met gretigheid en vasthoudendheid. Ik weet ergens wel dat ik haar nooit zal vinden, ik weet eigenlijk niet eens wat ik precies zoek. Er is ook wel iets van "fear of missing out". Ze hebben allemaal wel iets eigens waardoor ik denk dat ik dat ook moet proberen. Wat de reden ook is, ik geniet ondertussen van alle (nou ja, de meeste) gezichten, haren, monden, borsten, billen, poesjes, benen, strelingen en gesprekken.
Precies!
Er zijn gewoon zoveel leuke vrouwen!
 
Maar één van mijn vaste toppers gaat dus in het huwelijksbootje stappen, dus die kan niet meer compenseren. Dus moet nu weer wisselen om een nieuw toppertje te vinden. Het scheelt dat ik het wel leuk vind om nieuwe dames te ontdekken.
 
Ik heb een paar vaste dames in Brussel en duisburg en wissel graag af tussen hun en soms ben ik op zoek naar iets nieuws en test ik hun uit,te veel naar dezelfde dame gaan is niet goed weet ik uit ervaring...
 
Ik ging/ga altijd voor iemand nieuw. Er was niets lekkerders dan vers vlees.

Het laatste jaar heb ik twee dames ontmoet die ik uiteindelijk vaker zag en persoonlijk leerde kennen.
Grote vergissing!

Er ontstond een illusie waar je samen dingen doet buiten seks. Samen op stap, de nacht samen doorbrengen, ... Uiteindelijk werd ik zelf geen klant meer (betaalde voor niets) en er kwamen zelfs gevoelens aan te pas.
Maar op het eind vd rit zijn ze hun werk en dat is een strijd die je niet kan winnen.
Klopt ik ging altijd voor een vaste dame. Bijna wekelijks bezocht ik haar, 1 jaar lang.
Altijd op tijd en een cadeautje voor haar meegebracht. De laatste maanden merkte ik dat ik steeds sneller afgewerkt werd. De dates werden steeds korter.
Toen ik dit met haar wilde bespreken werd ik geblokkeerd in WA. Ze heeft nooit meer iets van zich laten horen. Die zogenaamde "klik "bestaat ook niet m.i. .
het is allemaal geacteerd.
 
Als je als klant... dan 'te voorspelbaar' wordt... is ook niet goed! Je word dan zo voorspelbaar... afhankelijk bijna...
Niet doen dus! Hou het spannend! Werkt op termijn veel beter...
Inderdaad dan is het bijna zoals bij mij thuis ik hou van afwisseling, als ik te veel op korte tijd naar dezelfde dame ga ,krijg ik hem soms niet meer recht... de spanning is weg
 
Ik vind het net omgekeerd. Het wordt veel beter. Je begint elkaar te kennen ...
Ja! Precies dat! Je begint elkaar te kennen... de sex word beter en beter...

Maar... als je dan (zo bijna) elke week komt... dreigt de sleur erin te kruipen.
En... erger nog... bij betaalsex: je word een té voorspelbare klant! Je word 'vanzelfsprekend'... Zo van 'nog effe snel dat vaste klantje doen!'

Niet doen dus! Hou het lekker! Hou het spannend!
 
Ja! Precies dat! Je begint elkaar te kennen... de sex word beter en beter...

Maar... als je dan (zo bijna) elke week komt... dreigt de sleur erin te kruipen.
En... erger nog... bij betaalsex: je word een té voorspelbare klant! Je word 'vanzelfsprekend'... Zo van 'nog effe snel dat vaste klantje doen!'

Niet doen dus! Hou het lekker! Hou het spannend!
Zo is dat dus bij mij gegaan. Ik dacht dat het ook beter zou worden maar het werd steeds minder. Zij had mij al eerder een keer belazerd en dat zou ze later goed maken. Heeft ze nooit gedaan natuurlijk. De sex werd afwerksex en bleven we eerst nog een tijdje napraten stond ze bij de laatste dates in no time aangekleed bij de deur. Ik heb haar nooit gekwetst en toen ik het wilde bespreken met haar blokkeerde zij mij. Ik kwam al een jaar bij haar en zeker de eerste maanden waren altijd gezellig.
Dus "vaste dame" heeft geen betekenis meer voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Ja! Precies dat! Je begint elkaar te kennen... de sex word beter en beter...

Maar... als je dan (zo bijna) elke week komt... dreigt de sleur erin te kruipen.
En... erger nog... bij betaalsex: je word een té voorspelbare klant! Je word 'vanzelfsprekend'... Zo van 'nog effe snel dat vaste klantje doen!'

Niet doen dus! Hou het lekker! Hou het spannend!
Ik heb net de omgekeerde ervaring. Deze klant moet ik extra in de watten leggen.
 
Dus... je combineert het 'beste van twee werelden'.
Je vind een nieuwe leuke dame... de sex is geweldig... Dus je komt vaker en de sex wordt nog beter! En... dan blijf je meerdere weken weg...

Wat lekker geil en spannend... als je mekaar dan opnieuw ontmoet!
 
Dus... je combineert het 'beste van twee werelden'.
Je vind een nieuwe leuke dame... de sex is geweldig... Dus je komt vaker en de sex wordt nog beter! En... dan blijf je meerdere weken weg...

Wat lekker geil en spannend... als je mekaar dan opnieuw ontmoet!
Inderdaad. Ik ga niet iedere week maar we hebben wel dagelijks contact.
Precies, mijn vaste dvp gaat ook verder met me dan zomaar een willekeurige klant. Met haar is het echt genieten...
Inderdaad. Herken ik.
We gaan met elkaar om als geliefden
 
Terug
Bovenaan Onderaan