Vaste dame of wisselend

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat heeft je voorkeur ?

  • Vaste dame

    Stemmen: 63 53,8%
  • Wisselende dame

    Stemmen: 38 32,5%
  • Maakt me niet zoveel uit

    Stemmen: 16 13,7%

  • Totaal aantal stemmers
    117
Eigenlijk altijd een andere dame. Ik ga al niet supervaak en dan moet de aanwezigheid ook nog samenvallen met de dag dat ik ga.

Daarnaast vind ik het ook wel leuk om verschillende nationaliteiten te proberen.

De keren dat ik dezelfde dame wilde bezoeken was daarom pas na maanden en dan waren ze ook al weg.
 
Bij voorkeur vast. Dan weet je tenminste zeker dat het een beetje klikt op zowel erotisch als sociaal vlak. Zeker aangezien ik wel langere tijd wil blijven en niet al teveel te besteden heb.Tenzij er toevallig iemand is die iets doet/heeft wat zij niet kan bieden en ik wel heel graag een keer wil ervaren. (Seks met een zwangere vrouw bijvoorbeeld)
 
Ik heb heel lang een vaste dame gehad, Deze was opeens verdwenen.

Sindsdien is het afwisselend. Ik kom bij deze meeste dames maar 1 keer. De dames bij wie ik vaker ben geweest zijn al een tijdje niet meer in het land geweest.

Het geile van wisselende contacten is toch, dat de eerste keer sexen toch iets speciaals is. Dan moet de de wel goed zijn.

Ik ben nu twee maal vlak achter elkaar bij dezelfde dame geweest. Zij is meer dan een geile dame. Ik hoop dat ik vaste klant kan worden. Dat ze binnenkort weer naar Nederland komt.
 
Al 10 jaar lang een vaste dame waar ik jaarlijks tussen de 2 a 4x per jaar mee afspreek en tussenin, als het budget het toelaat, ga ik op zoek naar verschillende types dvp's.die mij aanspreken op redlights.. de ene was al meer succesvoller dan de andere..
 
Of... misschien heeft hij wel zijn eigen voorkeur hierin? En... hoef je hem niet belachelijk te maken met een steek onder water. Want... dat baseer je nergens op. En... als je niet lullig doet tegen een ander... man! Dan wordt het echt gezellig! Haha!
Trouwens... dit komt niet van mij... maar hoorde al van meerdere dames die hier actief zijn of waren... dat ze 'op dat soort klanten' echt niet zitten te wachten...
Vandaar dus!
 
De twee keren dat ik geweest ben, was het bij twee verschillende dames. Ben van plan de volgende keren bij nog zoveel mogelijk verschillende te gaan, om ervaring met veel DVP's op te doen. Als ik een gevonden heb die me écht goed bevalt, zal ik dan wat meer bij dezelfde gaan. Ik heb "wisselende dame" gestemd.
 
Trouwens... dit komt niet van mij... maar hoorde al van meerdere dames die hier actief zijn of waren... dat ze 'op dat soort klanten' echt niet zitten te wachten...
Vandaar dus!
Maar... wat is... 'dat soort klanten'? Want... wauw! Je maakt hier wel een aanname! Haha! Het kan... zomaar zijn... dat Rimon gewoon... liever... wisselende... dames... bezoekt. En... daar is niks mis mee en maakt hem niet anders dan veel andere mannen. Man! Dat had je zelf ook kunnen bedenken
Haha!
 
Maar... wat is... 'dat soort klanten'? Want... wauw! Je maakt hier wel een aanname! Haha! Het kan... zomaar zijn... dat Rimon gewoon... liever... wisselende... dames... bezoekt. En... daar is niks mis mee en maakt hem niet anders dan veel andere mannen. Man! Dat had je zelf ook kunnen bedenken
Haha!
Klanten die niet houden van GFI en dus weinig waarde hebben voor aanbieders van GFI. Kunnen bepaalde dames hun sprookjes niet aan kwijt.
 
Klanten die niet houden van GFI en dus weinig waarde hebben voor aanbieders van GFI. Kunnen bepaalde dames hun sprookjes niet aan kwijt.
GFE? Ik noem dat geen sprookje, dat is een bepaalde beleving van een betaalde date. Het wil niet zeggen dat, omdat het betaald is, je het onderling niet oprecht goed met elkaar kunt vinden en dus een 'klik' hebt. En dat is een chemie tussen twee mensen die je niet kunt acteren. Daarom vind ik ook niet dat dvps ermee moeten adverteren dat ze GFE aanbieden, of tenminste moet er niet de illusie gewekt worden dat een GFE gegarandeerd is. Want de dvp kan zich daar wel voor inzetten, maar alles staat of valt met de chemie met de klant, en dat is heel persoonlijk.
 
GFE? Ik noem dat geen sprookje, dat is een bepaalde beleving van een betaalde date. Het wil niet zeggen dat, omdat het betaald is, je het onderling niet oprecht goed met elkaar kunt vinden en dus een 'klik' hebt. En dat is een chemie tussen twee mensen die je niet kunt acteren. Daarom vind ik ook niet dat dvps ermee moeten adverteren dat ze GFE aanbieden, of tenminste moet er niet de illusie gewekt worden dat een GFE gegarandeerd is. Want de dvp kan zich daar wel voor inzetten, maar alles staat of valt met de chemie met de klant, en dat is heel persoonlijk.
Exact , een beleving die je op voorhand niet kunt garanderen. Dus waarom adverteren ze ermee? Omdat ze dat sprookje kunnen verkopen aan een hoger uurtarief.
Want in hoeveel procent van de afspraakjes komt het uberhaupt echt tot GFE? En in hoeveel procent wordt het wel zo "verkocht"?
Ik heb beide al meegemaakt.
Een GFE bij toeval die niet op voorhand werd besproken (aan tarief zonder GFE) . En een GFE die het betere theaterwerk voorstelde (Met GFE tarief)
 
Exact , een beleving die je op voorhand niet kunt garanderen. Dus waarom adverteren ze ermee? Omdat ze dat sprookje kunnen verkopen aan een hoger uurtarief.
Want in hoeveel procent van de afspraakjes komt het uberhaupt echt tot GFE? En in hoeveel procent wordt het wel zo "verkocht"?
Ik heb beide al meegemaakt.
Een GFE bij toeval die niet op voorhand werd besproken (aan tarief zonder GFE) . En een GFE die het betere theaterwerk voorstelde (Met GFE tarief)
Ik had hier een topic over gestart waarin ik aangaf dat gfe theater was, de topic werd zonder reden verwijderd. En wat je zegt klopt je kunt gfe niet kopen als de dame je leuk vind zul je het misschien krijgen en anders heb je pech. Maar de gasten die ervoor betalen zullen het nooit krijgen wel iets dat erop lijkt maar niet the real thing. Stel je bent een vijftiger met een hele dikke buik en je ontmoet een super mooie dvp van begin 20 hoe groot is dan de kans dat je gfe krijgt? Ik denk zeer klein. En verplaats je nou in die mooie dvp zou je gfe met jezelf kunnen hebben met iemand die totaal niet je smaak is?😉
 
Laatst bewerkt:
Exact , een beleving die je op voorhand niet kunt garanderen. Dus waarom adverteren ze ermee? Omdat ze dat sprookje kunnen verkopen aan een hoger uurtarief.
Want in hoeveel procent van de afspraakjes komt het uberhaupt echt tot GFE? En in hoeveel procent wordt het wel zo "verkocht"?
Ik heb beide al meegemaakt.
Een GFE bij toeval die niet op voorhand werd besproken (aan tarief zonder GFE) . En een GFE die het betere theaterwerk voorstelde (Met GFE tarief)
Ik heb eigenlijk nog nooit gezien of meegemaakt dat er voor GFE bijbetaald moet worden. Een GFE is een instelling van een dvp die zij kan inzetten indien zij aanvoelt dat de klant daarnaar op zoek is, zo zie ik het. Het is een state of mind en die laat zich niet kopen.
 
Ik heb eigenlijk nog nooit gezien of meegemaakt dat er voor GFE bijbetaald moet worden. Een GFE is een instelling van een dvp die zij kan inzetten indien zij aanvoelt dat de klant daarnaar op zoek is, zo zie ik het. Het is een state of mind en die laat zich niet kopen.
Ik bedoel dat een dvp die zicht voorstelt als GFE zichzelf hoger taxeert.
Niet als in bijbetalen.
De prijs ligt hoger omdat tongzoenen, pzc etc inclusief is. Terwijl dat maar een fractie van GFE is en niet zozeer gevoelsmatig echt.
 
Altijd vaste raamdames, al jaren. Altijd meerdere, minstens 2 liever 3 dan raak je niet verliefd of erger.

En bevalt prima. Bezoek één van mijn vaste dames al meer dan 5 jaar en is nog steeds leuk, de ander inmiddels ruim 4 jaar.
Geen gezeur over geld, nooit een teleurstellend bezoek of bedonderd worden.

Gewoon appje sturen om afspraak te maken en geregeld.
Geen gedoe met rondjes lopen, vooraf eindeloos recensies lezen om iemand te kiezen, meer service voor minder geld dan de eenmalige binnenwippers etc etc.

En wat die andere discussie betreft:
Met een vd dames een superklik, elk bezoek is top en een echte GFE.
En dat is niet vanaf dag 1 maar schat pas na ruim een half jaar, waarin elke vrijpartij wat intenser werd, ontstaan. Toen wist ze wat ze aan me had en werd de GFE service standaard.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar vaste dames die ik regelmatig een bezoek breng.

Maar wanneer er iets nieuws in mijn vizier komt en het blijft me triggeren ga ik erop af maar met het mindere aanbod de laatste tijd is dit al even geleden.

En zoals andere collega's wandelaars al vermeld hebben , de keuze stress die je krijgt wanneer je een nieuw toppertje tegenkomt , het is rampzalig voor je portemonnee 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan