Voormalig lid 34323
Stamgast
China lijkt me wel watVerplaats de hosting naar het buitenland bij voorkeur buiten de eu and problem solved
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenChina lijkt me wel watVerplaats de hosting naar het buitenland bij voorkeur buiten de eu and problem solved
Nee. Je zult je moeten houden aan de Nederlandse wetgeving. Ook al staat je server op de maan.Verplaats de hosting naar het buitenland bij voorkeur buiten de eu and problem solved
Is Bor-op-de-Veluwe iets?Ai, je hebt ontdekt dat Aleid Wolfsen eigenlijk achter mijn account zit! Nu moet ik een nieuw alter ego!
Nieuwe forum beginnen en hosten vanuit het buitenland zo vervalt de aanklacht en kun je met een schone lei beginnen. Geen hoofdpijn of rechtszaak aan je broek het geld wat je aan de rechtszaak gaat uitgeven kun je beter in een nieuwe forum investeren. Gewoon de naam van het nieuwe forum hier plaatsen zodat je geen forumleden verliest en ze op het nieuwe forum laten registreren.Nee. Je zult je moeten houden aan de Nederlandse wetgeving. Ook al staat je server op de maan.
Hier maak je een grote vergissing...nog geen eurocent willen de meeste bijleggen...zoals ik al eerder schreef...we de lusten niet de lasten...Deelnemers willen vast wel 10 euro lappen om de kosten te bestrijden.
AP handelt ook zorvuldig. Deze zaak is gaan lopen toen sommige DVP's klachten indienden wegens schending van hun privacy door dit forum. AP onderzoekt nu deze klachten.Waarom gaat GR niet in de tegenaanval?
Een onderzoek op basis van een paar klachten breed in de publiciteit brengen zonder dat er maar een spoortje is of de klachten gefundeerd zijn kun je zien als laster en smaad.
Kort geding aanzeggen waarbij rectificatie gevorderd wordt met een flinke dwangsom.
Van de AP mag verwacht worden dat het zorgvuldig handelt.
Die zorgvuldigheid is ver te zoeken.
Deelnemers willen vast wel 10 euro lappen om de kosten te bestrijden.
De aanval is de beste verdediging.
Dat weet je zo...de bereidheid van leden om iets te willen bijdrageDenk je? Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik zou wel willen bijdragen.
Start hem maar Rimon ...ik denk volgend jaar 5,35 euro opgehaaldBeter een verzamelingactie starten
Als de admin een topic daarvoor start zie ik wel forumleden doneren genoeg forumleden die baat hebben bij het bestaan van een soortgelijke forum mocht dit forum niet meer bestaan.Start hem maar Rony ...ik denk volgend jaar 5,35 euro opgehaald
Ja doneren doen ze wel...in een kutje of condoom of bij de spermabank verder weinig donatiezie ik wel forumleden doneren genoeg forumleden
Jij steunt het forum toch ook ik net zo er zullen vast meer forumleden bereid zijn om dat ook te doen. Jij gaat ervan uit dat niemand gaat doneren maar dat weetje je niet.Ja doneren doen ze wel...in een kutje of condoom of bij de spermabank verder weinig donatie
Maar als je server op de maan staat, en jijzelf niet te traceren bent, kunnen ze je niets maken.Nee. Je zult je moeten houden aan de Nederlandse wetgeving. Ook al staat je server op de maan.
Laat ze eerst het onderzoek maar doen.Waarom gaat GR niet in de tegenaanval?
Een onderzoek op basis van een paar klachten breed in de publiciteit brengen zonder dat er maar een spoortje is of de klachten gefundeerd zijn kun je zien als laster en smaad.
Kort geding aanzeggen waarbij rectificatie gevorderd wordt met een flinke dwangsom.
Van de AP mag verwacht worden dat het zorgvuldig handelt.
Die zorgvuldigheid is ver te zoeken.
Zo werkt dat toch, de banencarrouselZit ik er ver naast wanneer ik stel dat Wolfsen aan een baantje geholpen moest worden na zijn
vertrek uit Utrecht?
Voor de ene weg is, is de ander al aangesteldZo werkt dat toch, de banencarrousel
Verbeterpunten kun je beter bij de admin melden ik denk dat we dat op dit moment meer aan hebben dan hier zitten klagen over dingen die er niet toedoen.Ik steun de tegenpartij niet maar draag wat verbeterpunten aan. Lekker makkelijk om dat zo weg te zetten.
Ja of hier posten, ze kijken hier ook aardig mee.Verbeterpunten kun je beter bij de admin melden ik denk dat we dat op dit moment meer aan hebben dan hier zitten klagen over dingen die er niet toedoen.
Ik denk dat we er meer aan hebben om niet meer te zeuren over de klagers en die zwart te maken. En die dingen die ik opnoem doen wel degelijk ter zake. Een sexwerker die min of meer gechanteerd wordt is de basis van die klagers. Heb je wel opgelet? En de admin leest toch mee?Verbeterpunten kun je beter bij de admin melden ik denk dat we dat op dit moment meer aan hebben dan hier zitten klagen over dingen die er niet toedoen.
Dan heb je leden die permanent verbannen zijn. Die staan hier nog met naam en toenaam. Waarom dan? Bij leden die weg wilden wordt hun naam verwijderd en staat er voormalig lid.
Maar om te kijken wat de dame aanbied hoef je ook geen recensie te lezen maar even op sexjobs of op kinky te kijken.Ik denk dat we er meer aan hebben om niet meer te zeuren over de klagers en die zwart te maken. En die dingen die ik opnoem doen wel degelijk ter zake. Een sexwerker die min of meer gechanteerd wordt is de basis van die klagers. Heb je wel opgelet? En de admin leest toch mee?
O en vergeten te zeggen: om recensies te lezen hoef je geen lid te zijn. Dus hoe jij erbij komt dat ik van die recensies profiteer moet je maar eens uitleggen. Doe maar per pm.
Heb je wel gelezen wat ik net zei? staat letterlijk het antwoord waar je nu naar vraagt....En wat is mijn profiteren van de recensies? Je hoeft geen lid te zijn om die te lezen. Maar wat heeft dat te maken met het onderzoek van de AP naar deze site? Op dit moment sta je als site met 3-0 achter. Ik zou het maar wat serieuzer nemen. Rechtszaak ben je kansloos als je geen veranderingen doorvoert.
Een lid met een ban is nog lid? Een permanente ban? Ja en iemand die ontslagen wordt is ook een ban en die is dan nog in dienst? Wat gaat dat lid met een permanente ban nog bijdragen hier? Recensies schrijven? Verwijder die naam toch en wordt volwassen. Op deze manier wordt je als forum toch niet serieus genomen. Dat moet je toch niet willen? Net als een moderator hier in het openbaar zegt dat je misstanden moet melden. Daar is een moderator toch voor. Die klagers hebben hier blijkbaar een account en lezen dus mee.@Rakkerrr 3 maanden lid. Bijna 100 berichten per maand. En NUL recensies formulieren. Daar zal dit vandaan komen...
Een lid met een ban IS nog lid (staat dus nog in de database) dit heeft NIETS met de GDPR te maken. Een lid dat weg wilt (gebruiker GEWIST uit de database) en de forumsoftware maakt er dan zelf een random naam van.
Maybe moet je jezelf even verdiepen in hoe "het internet" werkt ipv jezelf steeds herhalen zelfs als ik een inhoudelijk antwoord heb gegeven.Een lid met een ban is nog lid? Een permanente ban? Ja en iemand die ontslagen wordt is ook een ban en die is dan nog in dienst? Wat gaat dat lid met een permanente ban nog bijdragen hier? Recensies schrijven? Verwijder die naam toch en wordt volwassen.
Maar geen mr Duisburg toch? hahahahaRakkerrr zijn schrijfstijl komt mij bekend voor![]()