Veel klachten over site met info over sekswerkers, waakhond start onderzoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee. Je zult je moeten houden aan de Nederlandse wetgeving. Ook al staat je server op de maan.
Nieuwe forum beginnen en hosten vanuit het buitenland zo vervalt de aanklacht en kun je met een schone lei beginnen. Geen hoofdpijn of rechtszaak aan je broek het geld wat je aan de rechtszaak gaat uitgeven kun je beter in een nieuwe forum investeren. Gewoon de naam van het nieuwe forum hier plaatsen zodat je geen forumleden verliest en ze op het nieuwe forum laten registreren.
 
Laatst bewerkt:
Waarom gaat GR niet in de tegenaanval?

Een onderzoek op basis van een paar klachten breed in de publiciteit brengen zonder dat er maar een spoortje is of de klachten gefundeerd zijn kun je zien als laster en smaad.
Kort geding aanzeggen waarbij rectificatie gevorderd wordt met een flinke dwangsom.

Van de AP mag verwacht worden dat het zorgvuldig handelt.
Die zorgvuldigheid is ver te zoeken.
Deelnemers willen vast wel 10 euro lappen om de kosten te bestrijden.
De aanval is de beste verdediging.
AP handelt ook zorvuldig. Deze zaak is gaan lopen toen sommige DVP's klachten indienden wegens schending van hun privacy door dit forum. AP onderzoekt nu deze klachten.
 
Denk je? Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ik zou wel willen bijdragen.
Dat weet je zo...de bereidheid van leden om iets te willen bijdrage
Stel hier maar de vraag..


""De leden die een bijgrage willen geven,kunnen dit kenbaar maken met een like"".

Ik ga die vraag hier niet plaatsen,want dan krijg ik misschien de vraag of het mij te doen is voor like's te scoren,,nou nee...want dan ga ik wel fototjes van blote meisjes plaatsen...su6 verzekerd...
 
Laatst bewerkt:
Er zullen beslist zijn die een bijdrage willen geven,maar de meeste niet.

Anders kunnen er zich bv 200 melden bij admin die 100 euro willen doneren,mocht dat nodig zijn voor een advocaat. Dan heb je alvast 20 k..ik ben alvast 1 van de 200
 
Waarom gaat GR niet in de tegenaanval?

Een onderzoek op basis van een paar klachten breed in de publiciteit brengen zonder dat er maar een spoortje is of de klachten gefundeerd zijn kun je zien als laster en smaad.
Kort geding aanzeggen waarbij rectificatie gevorderd wordt met een flinke dwangsom.

Van de AP mag verwacht worden dat het zorgvuldig handelt.
Die zorgvuldigheid is ver te zoeken.
Laat ze eerst het onderzoek maar doen.
Ik heb al vaker genoemd dat ze dan ook eens op Ugly Mugs enzo moeten gaan kijken, als de een de ander beschuldigd, moeten ze ook weten wat de ander bij de een doet.

Ik denk dat GR wel veel doet om de privacy van de dames te beschermen.
Zoals ik ook al eerder benoemde verwijderen ze (privé)informatie dat zeer gedetailleerd is aan een dame.
Zo'n recensieformulier staat eigenlijk veelal in te vullen info op die ze zelf al op sexjobs en kinky of andere site plaatsen.

Ik denk dat dit vooral een spelletje is van ik heb slechte service verleend, ik heb daarvoor een slechte review gehad en kan dat niet hebben. Maar ik heb niets fout gedaan.

Ik sta pro achter de staff hier, omdat ik weet hoe hoog de privacy in het vaandel hebben staan!
 
Misschien is Kees Koudvuur een aardig pseudoniem.
Dan heb je meteen een link naar je eerder pseudoniem.

Zit ik er ver naast wanneer ik stel dat Wolfsen aan een baantje geholpen moest worden na zijn
vertrek uit Utrecht?
 
Verbeterpunten kun je beter bij de admin melden ik denk dat we dat op dit moment meer aan hebben dan hier zitten klagen over dingen die er niet toedoen.
Ja of hier posten, ze kijken hier ook aardig mee.

Ik ben heel benieuwd wat het ap gaat zeggen na het onderzoek.
Ik neem aan dat ze de leiding wel de kans geven eerst erop te reageren.
 
Verbeterpunten kun je beter bij de admin melden ik denk dat we dat op dit moment meer aan hebben dan hier zitten klagen over dingen die er niet toedoen.
Ik denk dat we er meer aan hebben om niet meer te zeuren over de klagers en die zwart te maken. En die dingen die ik opnoem doen wel degelijk ter zake. Een sexwerker die min of meer gechanteerd wordt is de basis van die klagers. Heb je wel opgelet? En de admin leest toch mee?
O en vergeten te zeggen: om recensies te lezen hoef je geen lid te zijn. Dus hoe jij erbij komt dat ik van die recensies profiteer moet je maar eens uitleggen. Doe maar per pm.
 
@Rakkerrr 3 maanden lid. Bijna 100 berichten per maand. En NUL recensies formulieren. Daar zal dit vandaan komen...
Dan heb je leden die permanent verbannen zijn. Die staan hier nog met naam en toenaam. Waarom dan? Bij leden die weg wilden wordt hun naam verwijderd en staat er voormalig lid.

Een lid met een ban IS nog lid (staat dus nog in de database) dit heeft NIETS met de GDPR te maken. Een lid dat weg wilt (gebruiker GEWIST uit de database) en de forumsoftware maakt er dan zelf een random naam van.
 
Ik denk dat we er meer aan hebben om niet meer te zeuren over de klagers en die zwart te maken. En die dingen die ik opnoem doen wel degelijk ter zake. Een sexwerker die min of meer gechanteerd wordt is de basis van die klagers. Heb je wel opgelet? En de admin leest toch mee?
O en vergeten te zeggen: om recensies te lezen hoef je geen lid te zijn. Dus hoe jij erbij komt dat ik van die recensies profiteer moet je maar eens uitleggen. Doe maar per pm.
Maar om te kijken wat de dame aanbied hoef je ook geen recensie te lezen maar even op sexjobs of op kinky te kijken.
Je kan daar alle info vinden om zo een recensieformulier mee in te vullen niet meer en niet minder.
Als je de advertentie naast het recensieformulier houdt kan je zo letterlijk alles overnemen.

Dus ik zie het probleem dan niet zo, de dames zetten zelf de basisinfo en mogelijkheden online (ja incl. prijzen en foto's). En als er dan meer vermeld wordt wat ik strijd kan zijn met privacy grijpt de leiding hier wel in, veel gezien dat dit gebeurt!

En als de dame van naam en telefoonnummer veranderd kan ze alsnog gemakkelijk worden gevonden ;)
 
En wat is mijn profiteren van de recensies? Je hoeft geen lid te zijn om die te lezen. Maar wat heeft dat te maken met het onderzoek van de AP naar deze site? Op dit moment sta je als site met 3-0 achter. Ik zou het maar wat serieuzer nemen. Rechtszaak ben je kansloos als je geen veranderingen doorvoert.

En nee jumpstreer blijkbaar niet anders wordt er geen onderzoek door de AP gedaan. Dat doen ze niet zomaar.
 
En wat is mijn profiteren van de recensies? Je hoeft geen lid te zijn om die te lezen. Maar wat heeft dat te maken met het onderzoek van de AP naar deze site? Op dit moment sta je als site met 3-0 achter. Ik zou het maar wat serieuzer nemen. Rechtszaak ben je kansloos als je geen veranderingen doorvoert.
Heb je wel gelezen wat ik net zei? staat letterlijk het antwoord waar je nu naar vraagt....
 
@Rakkerrr 3 maanden lid. Bijna 100 berichten per maand. En NUL recensies formulieren. Daar zal dit vandaan komen...


Een lid met een ban IS nog lid (staat dus nog in de database) dit heeft NIETS met de GDPR te maken. Een lid dat weg wilt (gebruiker GEWIST uit de database) en de forumsoftware maakt er dan zelf een random naam van.
Een lid met een ban is nog lid? Een permanente ban? Ja en iemand die ontslagen wordt is ook een ban en die is dan nog in dienst? Wat gaat dat lid met een permanente ban nog bijdragen hier? Recensies schrijven? Verwijder die naam toch en wordt volwassen. Op deze manier wordt je als forum toch niet serieus genomen. Dat moet je toch niet willen? Net als een moderator hier in het openbaar zegt dat je misstanden moet melden. Daar is een moderator toch voor. Die klagers hebben hier blijkbaar een account en lezen dus mee.
Hoeveel munitie wil je ze nog geven?
Maar ok blijkbaar kunnen sommigen hier niet tegen kritiek of verbeterpunten. Prima hoor. Gaat je zaak geen goed doen.
 
Een lid met een ban is nog lid? Een permanente ban? Ja en iemand die ontslagen wordt is ook een ban en die is dan nog in dienst? Wat gaat dat lid met een permanente ban nog bijdragen hier? Recensies schrijven? Verwijder die naam toch en wordt volwassen.
Maybe moet je jezelf even verdiepen in hoe "het internet" werkt ipv jezelf steeds herhalen zelfs als ik een inhoudelijk antwoord heb gegeven.
Maar vooruit. Nog een keer in Jip en Janneke taal
een lid met een BAN heeft NIETS te maken met dit topic (GDPR)
een lid met een BAN is lid (zonder rechten). Deze rechten toewijzen kan je NIET aan een gast (want dan kan NIEMAND het forum op). Een admin zou dus hooguit de naam kunnen veranderen (naam_banned) maar waarom? Heeft namelijk (let herhaling zoveel) NIETS te maken met privacy en/fo GDPR en/of de AP.
 
Een lid met een ban is nog lid? Een permanente ban? Ja en iemand die ontslagen wordt is ook een ban en die is dan nog in dienst? Wat gaat dat lid met een permanente ban nog bijdragen hier? Recensies schrijven? Verwijder die naam toch en wordt volwassen. Op deze manier wordt je als forum toch niet serieus genomen. Dat moet je toch niet willen? Net als een moderator hier in het openbaar zegt dat je misstanden moet melden. Daar is een moderator toch voor. Die klagers hebben hier blijkbaar een account en lezen dus mee.
Hoeveel munitie wil je ze nog geven?
Maar ok blijkbaar kunnen sommigen hier niet tegen kritiek of verbeterpunten. Prima hoor. Gaat je zaak geen goed doen.
Als ze meelezen prima, maar wees dan ook mans genoeg jezelf bekend te maken en te zeggen waarom je het er niet mee eens bent.
De oplichtertjes lezen ook altijd mee als ik weer eens een ontmasker, maar kunnen de vinger er maar niet op leggen hoe ik ze gemakkelijk onderschep.

Als ik even de posts terug lees zie ik weinig verbeterpunten, je hebt zelfs mijn reactie op jou net niet goed gelezen in hoeverre het recensieformulier en de info op sj en kinky overeenkomen.

Dan is nog steeds de vraag is het privacy of is dit een kwestie van kopiëren en plakken??

Moderators grijpen goed in, als ik er eens naast zat hebben ze mij ook bericht en hebben ze in overleg met mij ook het een en ander verwijderd.
Dus waarom doe je zo negatief over GR en over de leiding hier?
 
Nieuwe forum beginnen en hosten vanuit het buitenland zo vervalt de aanklacht en kun je met een schone lei beginnen. Geen hoofdpijn of rechtszaak aan je broek het geld wat je aan de rechtszaak gaat uitgeven kun je beter in een nieuwe forum investeren. Gewoon de naam van het nieuwe forum hier plaatsen zodat je geen forumleden verliest en ze op het nieuwe forum laten registreren.
Dat bedoelde ik ook met de opmerking "kat en muisspel"
Er zijn bedrijven met een fysieke vestiging die dat kunstje jaren achtereen uithalen.
 
een lid met een BAN heeft NIETS te maken met dit topic (GDPR)
mwa

Het topic is niet alleen GDPR, het topic is de berichtgeving van de media, en daaruit komt meer onvrede naar voren dan alleen de persoonsgegevens, al is dat wel de hoofdmoot. Ik citeer maar uit het artikel van pagina 1, "Mensen worden hier besproken alsof het voorwerpen zijn.".

Daarom snap ik heus wel dat sommige mensen vinden dat we, om zulke commentaren weg te nemen, kunnen kijken naar hoe we ons zo fatsoenlijk mogelijk kunnen presenteren, dat past volgens mij volledig binnen deze discussie. Over de details kan je vervolgens redetwisten, of het nut heeft verbannen namen door te strepen weet ik nog zo net niet, maar als iemand denkt dat dat bijdraagt aan het imago van deze site mag iemand dat best in de groep gooien van mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan