Recensie Venus, Zwolle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BasdeV

Newbie
7
08/09/22
17
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Plassex
  7. Soft SM
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/zwolle/2966434-venus
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op een woensdagavond laat naar Zwolle gegaan voor een date met Venus.
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/zwolle/2966434-venus

Al een week op voorhand afgesproken via WhatApp en een uurtje voor de date voor de zekerheid nog eens gevraagd of de afspraak nog stond en dat was ok. Eenmaal in Zwolle aangekomen het adres gekregen en na enig zoeken aangekomen. Heel hartelijk ontvangen, al is haar Engels niet geweldig, wel meteen tongzoenen en strelen. De date begon als een GFE, heel lief, geduldig en met veel (tong)zoenen. Tijdens de date raakte ik steeds meer in een onderdanige stemming en Venus raakte steeds meer in een actieve rol, het ging allemaal heel vanzelfsprekend. In de loop van het uur heeft ze me compleet uitgewoond en is het hele programma voorbijgekomen maar alles op een prettige en respectvolle manier waar ik volledig in werd meegezogen. Wat is het een ongelooflijk lieve en sensuele trans en wat heeft ze een heerlijk lichaam en mega pik. Ze is heel dominant maar op een erg prettige manier en haar uithoudingsvermogen is indrukwekkend! Door de taalbarriere begreep ze me in het heetst van de strijd waarschijnlijk verkeerd en plaste ze op een gegeven moment mijn mond vol dus moest ik een sprintje naar de wasbak trekken om het daar te lozen! We hebben er allebei smakelijk om gelachen :ROFLMAO: . Ze is er gek op om gerimd te worden en hoewel ik daar normaal geen echte liefhebber van ben, heb ik het bij haar toch met veel plezier gedaan. Na ruim een uur heeft ze een flinke portie sperma in mijn mond gespoten en met haar nog steeds stijve pik in mijn mond heeft ze mij klaar gepijpt en getrokken, in geen tijden heb ik zo'n lading gespoten! Na afloop nog gedoucht en een babbeltje gemaakt, ze zei dat ze in februari naar Amsterdam zou gaan. Dit was 1 van mijn allerbeste dates met een trans ooit, als ik in de gelegenheid bent ga ik zeker nog eens naar haar terug! Het enige minpuntje dat ik eigenlijk kan bedenken is haar matige Engels maar met een mix van wat Engels en Spaans toch heel goed te doen.
 
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Penislengte
19
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/zwolle/2966434-venus
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben hier inmiddels ook een aantal keer geweest. Makkelijk te vinden locatie (niet al te discreet overigens) en werd vriendelijk onthaald. De date verloopt inderdaad heel vanzelfsprekend en Venus respecteert wat je wel wil en wat je niet wil. Ze heeft een enorm uithoudingsvermogen en houdt het makkelijk een uur vol — ook als het er harder aan toegaat — en heeft me doorheen de woning in meerdere standjes stevig doorgeneukt. Vooral in missionaris vind ik haar goed. Ze kan je overigens ook anaal laten klaarkomen, mocht je dat willen.

Ook voor mij een van m'n beste dates ooit. Een nadeel is misschien de taalbarrière en dat ze qua uiterlijk niet helemaal mijn type is waardoor ik sommige handelingen liever niet doe (zoenen bijvoorbeeld).
 
Ik ben hier inmiddels ook een aantal keer geweest. Makkelijk te vinden locatie (niet al te discreet overigens) en werd vriendelijk onthaald. De date verloopt inderdaad heel vanzelfsprekend en Venus respecteert wat je wel wil en wat je niet wil. Ze heeft een enorm uithoudingsvermogen en houdt het makkelijk een uur vol — ook als het er harder aan toegaat — en heeft me doorheen de woning in meerdere standjes stevig doorgeneukt. Vooral in missionaris vind ik haar goed. Ze kan je overigens ook anaal laten klaarkomen, mocht je dat willen.

Ook voor mij een van m'n beste dates ooit. Een nadeel is misschien de taalbarrière en dat ze qua uiterlijk niet helemaal mijn type is waardoor ik sommige handelingen liever niet doe (zoenen bijvoorbeeld).
Dat is inderdaad wel wat ik herken. Je kunt een meer dan geweldige date met haar hebben. Zou zo in de top 3 van mij van alle tijden kunnen. Ze is alleen wat oud (40+) en niet zo lekker. Daarom twijfel of ik nog een keer langs zou gaan
 
Gisteravond heb ik contact met haar gezocht wat bij mij ook heel makkelijk ging, afgesproken voor een uur. De auto iets verderop kunnen parkeren en haar opgezocht. Iets stond mij erbij dat ik haar vaker heb bezocht... dacht 1 a 2x. Bij binnenkomst was het gelijk tongzoenen toen het geld gegeven waarnaar het feest kon beginnen we hebben elkaar gepijpt. Pijpen deed ze eerst best veel met de tanden toen ik zei doe het wat rustiger 😅 deed ze het ook. Ze heeft mij ook 3x genomen pfff het lijkt net een stoomwals wat kan zei stoten🥹 wel heeft ze het uurtje ingekort tot 3 kwartier 😬 en ik kreeg het idee dat er een 3e persoon aanwezig was
 
Hoi, heeft iemand nog contact met Venus? Of een telefoon nummer? Laatste keer zei ze in augustus terug te komen...

Of is er een trans die net zo goed neukt als haar? Hoor graag tips
 
Geen contact meer, en heb toevallig vorige week haar nummer gewist. Maar tegen mij zei ze ook dat ze in augustus of september weer terug zou komen na een vakantie in Zuid Amerika. Waarschijnlijk niet in Zwolle...

Ik heb nog geen trans gevonden die zo goed is als Venus. Maar op zich is Cataleya een goed alternatief. Is ook graag Top, houdt het lang vol, en is groot geschapen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan