Verbannen op en door Hookers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
@admin Dit klinkt als een uitstekende mannier van handelen.
Er moet orde en fatsoen zijn, maar ook een 2e kans om je leven te beteren.
Met een permanente ban valt dat niet mee.
 
weerwoord geven of discussie kan eindeloos zijn..
het word iets anders als 1 van de 2 voet bij stuk houd in ZIJN mening zonder inlevingsvermogen in standpunt van de ander..
krijgt die dan geen gelijk ,gaat die volgens het boekje inspelen op de persoon 'tegenstander'..dan word het helemaal smullen ..
krijg je zoiets als
'dat snapt u waarschijnlijk toch niet'..en verzand in dan in academische langdradige taal..of
'word ,hoort in deze context met DT geschreven'..'dit zegt genoeg over uw niveau'..het taaldingetje..
'begint stukken te qouten uit bronnen om zijn gelijk te halen'..dikwijls uit 'studie'
'trekt de racismekaart'en gaat daar mee verder.,.heb ik ook voor mijn voeten gegooid gekregen..ik noemde een Roemeense een Roemeense en dat was generaliserend..(if it looks like a duck ,and quacks like a duck?)

nou komt dit op alle Fora voor hoor..
mijn leven draait natuurlijk niet enkel om betaalde sex..en ben lid op meerdere ..
pasgeleden op een autogerelateerd forum nog een figuur die voet bij stuk bleef houden dat olie verversen bij een oudere motor niet nodig is
om de ton was tijd zat..
nou nou..dat werd me wat..zulke gasten gaan tegen monteurs met 30 jaar ervaring gewoon in..
geen prettig onderwerp uiteindelijk..
stel je voor dat er mensen zijn die onwetend zijn advies opvolgen..en geruime tijd later liggen de lagers in het carter..
dan geven zulke gasten meestal ook niet thuis..
beter dan met gezond verstand modereren ,en het topic sluiten ,of die vent even matigen..
nogmaals iedereen mag een mening hebben en tot op zekere hoogte die verdedigen..maar je wil opleggen is iets anders..
 
Haha, ik herken bij mezelf ook wel trekjes die @richard Snep omschrijft en soms kan het bij mij best wat minder. Daar ga ik niet om heen draaien. Voor wat het waard is: als ik 'doordram' is dat meestal omdat ik de tegenargumenten niet vind deugen in die zin dat het mij (en niet alleen mij merk ik dan in PMs) niet overtuigt omdat er wat anders achter zit. Maar goed, hoe zinvol en gezellig dat is, daar moet ik soms misschien wat vaker bij stil staan.

Maar dan nog blijf ik er bij dat dat geen reden voor een ban kan zijn zolang er niet gescholden, gedreigd, enzovoort wordt of niet structureel een forum wordt vergald. Zelf ben ik ook langer of korter actief geweest op bij elkaar pakweg 15 fora en alleen op hookers heb ik waarschuwingen en een tijdelijke ban gekregen. Dus vanuit mijn optiek is het een vrij duidelijk plaatje.
 
Juist, ik denk dat we wel mogen concluderen dat er op hookers 1 of meerdere mods waren die wat "Trigger Happy" waren, en zich graag lieten gelden.
Vandaar en nu plots zoveel negatieve klanken te horen zijn over hookers..
Nu ze onschadelijk gemaakt zijn hoeft niemand meer te vrezen en komen de verhalen los. :sneaky:
 
Bij een conflict/ruzie/ban is er altijd sprake van meerdere meningen die daaraan ter grondslag liggen.
Hier lezen we alleen de meningen van de ballingen.
Goed dat er hier een banlist topic met de reden van de bans bestaat.
Op Hookers werden nooit mededelingen gedaan over de redenen van de bans.
Daarom kon over de bans op Hookers, citygirl en hier flink over gespeculeerd worden.
Dit komt de ballingen goed uit. Hier kunnen ze dan de vermoorde onschuld spelen.
Misschien dat er hier ex-Hookers moderators meelezen en inzicht in het zwartboek van deze ballingen kunnen geven.

Ik ben vooral benieuwd naar dat "Help, verliefd" lid dat steeds onder een nieuw account de privégegevens van Andra uit de Doubletstraat op het openbare forum publiceerde, de recensieformulieren beschadigde en ene Alexanderrrrr de schuld van zijn "onterechte" ban gaf.
Speelt hij hier ook de vermoorde onschuld?
 
@Doctor Love Ik ben zelf ook meerdere malen geband op hookers, dit door diverse mods, dus volgens mij waren er meerdere die dit konden uitvoeren.
Verder ben ik van mening dat een permanente ban een heel zwaar middel is, en in mijn geval TE zwaar. Helaas is er na een ban totaal geen discussie meer mogelijk en heb je ook geen mogelijkheid meer om je te verdedigen.. IM werkt niet meer, en hookers reageerde niet op mail. In mijn optiek was het ban beleid op hookers te vaak misbruikt en buiten proportioneel ingezet.
Het zou me ook niet verbazen als het maken van een redelijk aantal vijanden door hookers mede bijgedragen heeft aan z'n ondergang.
Mensen die geband zijn zouden zomaar kunnen gaan klagen bij de instanties.. :rolleyes:
Dat klopt. Ik had begrepen dat een man of 15 die AP gebomdareerd hadden met klaagmails. Dat is vrij effectief. Die AP mensen gaan op zo'n forum rondneuzen en vinden wat en melden dat bij Midhold. Dan is het vaak klaar. Denk ook dat zo'n forum weinig oplevert.
Ik ben daar nooit verbannen maar wel maanden weggebleven.
Wat ik raar vind is dat ze de teksten en recencies van die bannelingen nooit weghaalden.
 
@bruckner Jazeker, en ik ken hem toevallig ook nog :ROFLMAO:
Ik heb trouwens geen actieve herinnering aan privé gegevens.. deze geven de meeste dames ook meestal niet aan klanten.
Wel grappig dat de oude hooker mods nu kenbaar worden omdat ze het niet kunnen laten om toch te reageren.
Leuk je weer eens te spreken Alexanderrr, nu hebben we in ieder geval 2 weg comunicatie..
Kan ik tenminste wat terug zeggen, daar hielden ze op hookers niet zo van, leden die weerwoord geven.
 
Laatst bewerkt:
@Tedman Ik moet je teleurstellen. Ik ben geen Alexanderrr.
Wel een fan van Andra geweest. Daarom herinner ik mij die gebande gast, die flink tekeer ging in haar topic.
 
@bruckner Ah, ok. Ik dacht even dat m'n oude vriend hier ook aangekomen was.
Je zegt fan "geweest"
Heeft ze jou ook een relatie voorstel gedaan in ruil voor een "kleine" financiële donatie? :ROFLMAO:
 
Katertje, wees eerlijk: jij ging ook geregeld tot het randje en soms er over, nietwaar? Je had een aardig lijvige topic in de rubriek Lastige Leden in de Modhoek. :sneaky:
Ah, ik vermoedde al een "wij van wc-eend", goed dat je daar open over bent. Dat jullie vonden dat @Krolse Kater geregeld over het randje ging zegt wat mij betreft genoeg. Ik ben zelden een correcter discussiepartner tegengekomen.
 
Bannen is toch een vorm van onmacht. Zijn er overigens ook leden hier die op dat citygirl zitten? Daar bannen ze echt als je iets van de lijn afwijkt. Voor de rest zou ik niet zo in dat verleden terugkijken. Gebeurd is gebeurd.
 
Ik ben daar ook via een lid van hookers terrecht gekomen en na een paar weken verbannen.
Hele bijzondere site. Degene die dat heeft opgericht schijnt niet te deugen. En justitie achter zich aan te hebben. Ziet in veel leden politie. Paranoia?
Maakt niet uit laat gaan net als hookers. Vooruit kijken.
 
Misschien dat er hier ex-Hookers moderators meelezen en inzicht in het zwartboek van deze ballingen kunnen geven.

Ja dat kan.

Vooropgesteld: ik ben een groot voetbalfan en ik heb nog nooit een voetballer applaus aan de scheidsrechter zien geven na ontvangst van een rode kaart.

Het was op Hookers eigenlijk best goed geregeld. We hadden de boardregels en leden konden slechts geband worden bij overtreding daarvan. Dat werd dan gesignaleerd door de desbetreffende moderator in de Modhoek, een afgesloten deel van Hookers waar alleen de mods toegang hadden. De moderator gaf dan aan welke sanctie hij (of zij!) gepast vond; een waarschuwing, weekban, maandban of "permanentje".

Vervolgens was het aan de hoofdmods Bobby Vitale en Alexanderrr om de sanctie uit te voeren. In 99% van de gevallen werd het voorstel van de moderator opgevolgd omdat het gewoon terecht was. Bij het blokkeren werd ook een reden ingevuld die het desbetreffende lid de eerstvolgende keer bij het inloggen te zien kreeg.

Bij een permanente ban had het desbetreffende lid het wel érg bont gemaakt en was er absoluut geen enkele twijfel. Immers: de mods beseften heel goed dat een permanente ban een zware sanctie was.

Ik las hier iets over "trigger happy" moderatoren. Dat vond ik op Hookers in het verre verleden eerlijk gezegd ook wel een beetje. Maar na overname van Hookers door Midhold is dat wat veranderd, mede ingegeven door de toenmalige eigenaar van Midhold, een buitengewoon aimabele en verstandige man. Die vond dat het wel iets minder streng mocht en ik vond dat hij gelijk had.

Desalniettemin: je wilt niet weten wat de mods op Hookers allemaal voor de kiezen hebben gekregen. Een collega is gedurende 8 maanden op het forum voortdurend gestalkt, geterroriseerd en heeft bijna dagelijks de meest vreselijke doodsbedreigingen naar zijn hoofd geslingerd gekregen. De persoon in kwestie heeft dagelijks nieuwe accounts aangemaakt die ook meteen weer werden geblokkeerd. Acht maanden lang! Wij hadden zoiets van get a life!, maar onze collega is uiteindelijk afgehaakt, helaas.

Ook Alexanderrr, die meestal de voorgestelde sanctie technisch uitvoerde, was geregeld mikpunt van boze heren via de mail of nieuw aangemaakte accounts. En zo waren er veel meer voorbeelden.

Hopelijk is hiermee in ieder geval wat meer duidelijkheid gegeven over het ban-beleid op Hookers destijds.

Jongens, net als Hookers is Girlsreview een forum om ervaringen uit te wisselen en met elkaar wat te babbelen over het wereldje. Zie het als een kroeg met geestverwanten, waar je jezelf ook aan fatsoensregels hebt te houden, ook al is het online. En als een discussie een ruzie dreigt te worden, wat geregeld gebeurde in de Hookers Hangout, trek jezelf dan terug uit die discussie en schrijf nog eens een goede recensie.

Ook moeten we ons allemaal realiseren dat de moderators gewone leden zijn die vrijwillig een paar uur per dag opofferen om het forum voor ons netjes en informatief te houden. Het zijn geen professioneel opgeleide scheidsrechters, maar goedbedoelende jongens met hart voor het forum.

Dat hier op Girlsreview een lijst met gebande leden en de motivatie staat is eigenlijk best een goed idee. Alleen loop je wel het risico dat er dan weer discussie ontstaat over individuele gevallen, maar we zullen zien.

Ik blijf hier gezellig meelezen en heb me tot nu toe ook kostelijk geamuseerd met de fantastische verhalen over Hookers, zoals de post hier net boven.

Maar ik denk dat het Hookers-boek hier nu wel mag worden dichtgeslagen. Mosterd na de maaltijd is niet lekker en niet zo zinvol. Daarom zal ik in deze topic verder ook niet meer reageren. PB'tje sturen? Mag altijd, maar houd het netjes.

Veel plezier op Girlsreview.
 
Laatst bewerkt:
Ben het gedeeltelijk met je eens. Maar sorry dat ik zeg dat verhaaltje dat die mods ook maar hun best doen ed zal best en laat ik stellen dat doodsbedreigingen niet kunnen. Als dat zo is. Het is natuurlijk geen dwang om moderator te worden. Geen taakstraf ofzo. Mijn antwoord is vaak " jij wilde toch moderator worden" en ik mag toch hopen die dat wil wel weet waar hij of zij aan begint. Ik kan me herinneren dat er op hookers een lid was die medische gegevens kon inzien van dames en dreigde die op hookers te zetten. Misschien bluf maar er gingen wat leden over de rooie. Terrecht denk ik. Er gebeurde niks. Werd niet ingegrepen. Pas dagen daarna. Dan had je als mod eerder moeten ingrijpen.

Denk ook niet dat je het kan vergelijken met een kroeg. Iedereen is anoniem hier. Dat is toch wel heel anders. Op elk forum heb je leden die heel veel posten en sommigen daarvan domineren vaak. Dat kan hinderlijk zijn. Ik had het idee dat sommige mods hun oren vaak naar die leden lieten hangen.

Belangrijkste is dat het beleid en de regels consequent worden nageleefd en voor iedereen hetzelfde of je nu 2 x per maand post of 200x
 
@Doctor Love dank voor dit inkijkje en geloof het of niet, maar ik heb over het algemeen best veel respect voor het overgrote deel van de mods. In het bijzonder noem ik dan Krukkie, Big Lebowski en Bobby Vitale en dat zeg ik hoewel er ook geregeld animositeit was tussen Krukkie en mij. En dat ik op sommige momenten een lastig lid was ga ik niet ontkennen, maar ik ga me ook niet excuseren, want mijn lastigheid was in de eerste plaats gericht op de onnavolgbare werkwijze van MidHold.

Echter, in je verhaal mis ik wel een paar elementen:
- Er waren wel degelijk een paar moderatoren die bewust partijdig modereerden, die bijvoorbeeld heel sterk ten faveure van een adverterend huis handelden. Toen op zeker moment een bekend privehuis wat kritiek kreeg werd meteen het topic gewist, terwijl die moderator anders niet vooruit te branden was
- Er is ook meer dan eens met grote stelligheid beweerd dat er sprake was van een dubbelaccount terwijl dat niet zo was. Ik ben daar zelf ook van beticht (zonder consequentie gelukkig, want alleen dat dubbelaccount werd geband) terwijl dat niet zo was. En als dat leidt tot een permaban voor een lid is dat wel heel zuur en zou er wat meer mogelijk moeten zijn om reclame te halen
- Voor nieuwe leden was er soms weinig geduld vanuit de community en helaas ook vanuit het moderator-team. Eerst (veel) recensies schrijven, pas dan mag je meepraten. En dat lokte weer haantjesgedrag uit en soms zelfs publieke terechtwijzingen door een moderator naar het nieuwe lid toe. Dan stimuleer je juist haantjesgedrag

Tot slot wil ik mij ook nog wel excuseren voor een enkele keer dat ik een onfatsoenlijke PM stuurde naar een moderator. Dat was gewoon niet goed en ik kan me voorstellen dat als je als moderator dat meer dan eens ontvangt dat je geduld aardig op raakt. Het was geen bedreiging of scheldpartij overigens, maar beslist niet zoals je met elkaar om hoort te gaan.

Dus ja, in die zin is het ook wel weer mooi om een frisse start te kunnen maken op een nieuw forum en gewoon lekker veel info delen en elkaar vooruit helpen.
 
In het begin van hookers was het relaxter. Echt herrie met de mods heb ik nooit gehad. Ik deed mijn recensies en wat reageren op anderen. Denk dat het mis is gegaan toen het meer bekendheid kreeg in affaire Oudkerk. En daarmee meer leden en minder beheersbaarheid. Niet dat ik voor een ledenstop ben. Op een gegeven moment besloot Krukkie als mod te stoppen en daar gingen die mods een topic aan wijden. Dat vond ik wat beschamend. Eigen feestje. Maar goed het verleden is het verleden en je kan ervan leren.
 
Bannen is toch een vorm van onmacht. Zijn er overigens ook leden hier die op dat citygirl zitten? Daar bannen ze echt als je iets van de lijn afwijkt. Voor de rest zou ik niet zo in dat verleden terugkijken. Gebeurd is gebeurd.
Ja hoor, en ik herken dat helemaal niet eerlijk gezegd. Net zoals ik het hier ook allemaal mee vind vallen.
Ik haal en breng info en verder laat ik me niet meevoeren in die oneindige discussie's waarbij het er vaak op neer komt wie de langste heeft.
Die verdere roddels over CG zou ik niet al te serieus nemen, allemaal roddel en achterklap van mensen die een dubbele agenda hebben.

Met je laatste gedeelte kan ik het alleen maar eens zijn.
 
Huh? dat heb je hier toch ook? Ook hier lees ik allerlei verwijzingen naar andere fora, alsof dat voorbehouden is aan dat forum.
Je hebt nou eenmaal een groepje leden die dat dolletjes vindt terwijl de overgrote meerderheid zich - gelukkig - bezig houdt met waar het op deze fora om draait, schrijven over bezoekjes aan de dames.
Maar goed, ik heb geen zin welles nietes spelletjes over meningen over diverse fora, ik zou zeggen laat lekker gaan en laten we ons richten op de dames. Doen ze met overgrote meerderheid op CG en hier gelukkig ook.
 
O zeker maar die klaagzang over die mods die ze daar hebben dat zie ik hier nauwelijks. Maar idd lekker laten gaan. Zit er toch niet. Vind het teveel de grote frankkinky show. Tuurlijk hij heeft het opgericht maar het kan wat dat betreft minder.
 
Het grootste bezwaar zie ik nu bij CG, en dat lijkt met het stoppen van hookers erger te zijn geworden, dat kritiek op bepaalde huizen sterk gepareerd wordt door veel leden en kritiek op andere huizen (inclusief homofobe uitlatingen) vrij spel heeft. Zie je toch weer die invloed van adverteerders terug.
Vind ik erg problematisch.
 
Ik kijk net even en die homofobe uitlatingen lees ik ook..dat is niet best. Je zou zeggen 2021 dat je dat niet meer verwacht.
Het is meer een forum voor privehuizen als ik ze zo lees. Ben het met je eens dat dat problematisch is. Geloofwaardigheid gaat eraan.
 
Ik ben een van die verbannenen van citygirl. Kreeg via de mail vanwege dubbele account ik zou daar ook ome aad zijn. Dat is niet waar maar wat moet je ermee. Wat scherst mijn verbazing als ik vandaag lees dat de reden van de ban wat anders is. Laat maar gaan dan.
Die homofobie valt niet mee daar. Ze hebben een hoop weggehaald. Ik kreeg pb's van ene Johan Geluk dat ik maar naar een privehuis moest gaan waar hij ook altijd heenging. Want dan zou ik wel genezen van mijn shemaleverslaving zoals hij het noemde. Ik was nog niet bij een shemale geweest maar had er wat vragen over gesteld. Hem terug gepb't dat ik zelf wel uitmaak waar ik heen ging en toen waren de rapen gaar. Ging hij me zoeken in die shemaletopics. Nog gevraagd of mijn account gewist kon worden zoals nog een paar maar die webmaster wilde dat niet want ik was te gauw boos.. Misschien moet je het geen homofobie noemen maar shemalehaat ofzo. Wie zal het zeggen? Een van die broeders daar een keertje per ongeluk bij de shemale terrechtgekomen? Laat maar ik vond het wat griezelig daar.
 
En het is extra genant als je bedenkt dat we als prostituees en prostituanten in feite ook een achtergestelde seksuele groep zijn.
Ik ben echt niet zozeer een woke-type, maar op dit punt moeten we toch ook een beetje kunnen leven en laten leven.
 
Ik was ook actief op Hookers en merkte dat een admin regelmatig slechte recensies van dames verwijderde. Toen ik de dame daarop wees bevestigde zij dit en vertelde dat betreffende mod hiervoor beloont werd. Toen ik anderen bij Hookers hier op wees kreeg ik een permanente ban vanwege slecht praten over een Mod.... Zo triest was t daar!
 
Daar heb je gelijk in Krolse Kater. Hoerenloper, wandelaars of hoe je ze ook wil noemen worden nu eenmaal niet als steunpilaren van de maatschappij gezien. Dus je moet elkaar steunen. Helaas gebeurd dat niet altijd. Kijk bij elke club of vereniging heb je mensen met het hoogste woord en die zich overal mee bemoeien. Dat hou je. Alleen dat is persoonlijk en dit is virtueel. En hier kent iedereen elkaar niet. Dan wordt het lastiger. Heb je goeie mods dan is dat prettig maar die zijn ook afhankelijk van de leden.
Kijk je bv naar CG dan zie je dat dat niet goed gaat daar. Wat je krijgt of kunt krijgen dat die verbannen daar gaan klagen bij instanties en providers. Voor een provider is het makkelijker om een prostitutiesite eraf te donderen als een forum over kastelen. Noem maar wat.
 
@Doctor Love dank voor dit inkijkje en geloof het of niet, maar ik heb over het algemeen best veel respect voor het overgrote deel van de mods. In het bijzonder noem ik dan Krukkie, Big Lebowski en Bobby Vitale
Wat leuk dat je Big Lebowski noemt! Die was pas enkele maanden geleden tot het Hookers mod-team toegetreden en heeft zich in korte tijd behoorlijk populair gemaakt bij leden en collega-mods.

Ik was zelf ook enigszins verbaasd hoe snel en makkelijk hij alles oppikte en als een ervaren mod opereerde Ook hier weer de parallel met een goede scheidsrechter: die houdt alles onder controle zonder veel in te grijpen en zonder zich zonodig te moeten manifesteren.

Vooral voor Lebo vind ik het sneu dat er al zo snel een einde kwam aan het forum en zijn prima werk.
 
Het laatste berricht dat ik vanuit mods/admin kreeg bij inloggen was "je bent permanent verbannen" dat was volgens mij de (super leuke) afscheidsboodschap voor iedereen die daar na 8-7 probeerde in te loggen tho...dus in een way zijn we allemaal verbannen van hookers ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan