Verbannen op en door Hookers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 209

Wandelaar
Forumpionier
71
01/07/21
33
7
Wilde zojuist inloggen op Hookers om oude recensies op te halen, kreeg ik de melding dat ik verbannen was door argus2002 vanwege dubbele username. Ik weet niks van een dubbele username. Mijn vraag is of meer overstappers daar last van hebben?
 
Ik had een tijdje terug een tweede account aangemaakt op hookers en toen mocht ik kiezen welke geblokkeerd zou worden
 
H. staat geen twee accounts op éen IP-adres toe. Als je dat niet hebt, kan er een fout gemaakt zijn. Wellicht draaien ze bij als je er om vraagt. Anders zand erover. Over een week is het geschiedenis.
Ik heb geen tweede account aangemaakt en hier is ook verder niemand (denk althans niet dat JeZus actie heeft ondernomen) die dat heeft gedaan. Blokkade wordt de dag nadat H is opgeheven gedeblokkeerd. Kan ze een mail sturen (want ik kan nergens meer bij) maar denk niet dat ik die moeite neem. RIP H.
 
Mijn ervaring was dat ze ook niet op mail reageren.. Na geblokkeerd te zijn geweest meerdere malen om opheldering gevraagd via mail, maar tot op heden nooit reactie gekregen.
Ik ben denk ook een van de weinigen die, in iedere geval de mods, van hookers niet gaat missen :cautious:
 
Ik heb op hookers ook een keer een aantijging gehad van een tweede account. Dat 'tweede account' (dat dus niet van mij was) is toen geblokkeerd. Gelukkig werd mijn oorspronkelijke account niet geblokkeerd. Ik weet niet waaruit toen is afgeleid dat ik een tweede account zou hebben aangemaakt. Het blijft natuurlijk mensenwerk, maar het was wel heel ongemakkelijk want hoewel ik verder niet geblokt ben dacht hij wel echt dat dat andere account van mij was geweest. Het blijft natuurlijk mensenwerk. In hoeverre ego's op de achtergrond een rol speelden weet ik niet, maar ook dat is een menselijke eigenschap.

Laten we vooral positief er in stappen en er met zn allen iets moois van proberen te maken. Fouten worden gemaakt en dat zal op dit forum niet anders zijn dan op al die andere forums. Als er moderators van hookers hier komen hoop ik dat ze de ervaring in positieve zin mee nemen.
Ik kan me voorstellen dat er ook iets meer lol in is dan wanneer een groot bedrijf over je schouders mee kijkt, zoals bij hookers het geval was.
 
Als ze het op IP doen wil het nog wel eens voorkomen dat je die bewust of onbewust deelt met andere. Er zijn genoeg mensen die hookers via het werk(VPN) bezoeken. Daarnaast heeft niet iedereen een vast IP en kan het dus rouleren bij sommige providers. Heb tot nu toe geen meldingen gehad van blockades daar.
 
Als ze het op IP doen wil het nog wel eens voorkomen dat je die bewust of onbewust deelt met andere. Er zijn genoeg mensen die hookers via het werk(VPN) bezoeken. Daarnaast heeft niet iedereen een vast IP en kan het dus rouleren bij sommige providers. Heb tot nu toe geen meldingen gehad van blockades daar.
Een IP adres blokkeren, heeft alleen tijdelijk nut en is over het algemeen zinloos. Na jou, wordt hetzelfde IP adres, aan tientallen andere gebruikers toegekend.
 
Wilde zojuist inloggen op Hookers om oude recensies op te halen, kreeg ik de melding dat ik verbannen was door argus2002 vanwege dubbele username. Ik weet niks van een dubbele username. Mijn vraag is of meer overstappers daar last van hebben?
Mss bedoelde ze de username dat je hier ook gebruikt ???
 
1. BedoeldeN ze.

2. Aangezien je hier dezelfde username hebt en de reden tot bannen Double Username is. ??
 
Nee, dat is gegarandeerd niet het geval, kan het zijn dat je op een openbare plek wifi hebt gebruikt? Waar mogelijk ook een andere hookers gebruiker inlogt.
 
Begrijp dat je je opmerking erg grappig vindt, maar wie is ze en wat bedoel je
1. BedoeldeN ze.

2. Aangezien je hier dezelfde username hebt en de reden tot bannen Double Username is. ??
@2 dan zouden heel veel leden die zich hier hebben ingeschreven met dezelfde naam, nu geblokkeerd zijn en heb nog van niemand gehoord dat hen dat ook is overkomen. Dus denk net zoals @admin dat dat het niet is. Maar dank voor het meedenken
 
..... kan het zijn dat je op een openbare plek wifi hebt gebruikt? Waar mogelijk ook een andere hookers gebruiker inlogt.
Nee, niet dat ik weet. Ik heb op zowel mijn telefoon als op mijn desktop een VPN actief. Maar dat had ik al vanaf het begin en dat is nooit een probleem geweest. Ik kan op H niets meer. Als ik via contact ze een email wil sturen krijg ik de meldingt:

  • An unexpected error was returned: 'security_token_guest'

Begrijp er niets van
 
Dan is de kans vrij groot dat je door de VPN een ip-adres deelt met een andere gebruiker, waardoor ze op hookers waarschijnlijk automatisch getriggerd worden van een meerdere gebruikersnamen vanaf 1 ip (in dat geval het ip adres van de vpn provider).
 
Nee, dat is gegarandeerd niet het geval, kan het zijn dat je op een openbare plek wifi hebt gebruikt? Waar mogelijk ook een andere hookers gebruiker inlogt.
Nou dan ben je dus goed de Sjaak, als je gezellig met z'n 2'en, in een internetcafé recensies aan het lezen bent.
 
Probleem van hookers is/was dat ze niet aan wederhoor doen.
Het is blokkeren, en je hebt dan dus geen gelegenheid meer voor uitleg.
Via PB kan je de site admin dus niet meer bereiken, en mail reageren ze niet op, of lezen ze niet.
Laten we hopen dat ze hier anders omgaan met de leden.
Dat was mijn ervaring althans :rolleyes:
 
Ik weet het niet, mij lijkt dat de moderators van hookers niet zo onnozel zijn dat ze weten dat een IP-adres tegenwoordig niet zoveel meer zegt. En laten we wel wezen: hookers is niet het eerste en enige forum, hoe dubbelaccounts te herkennen, daar moet kennis over zijn die verder strekt dan gewoon een IP blocken. Ik heb er zelf wel eens geprobeerd uit te zoeken hoe dat zit, maar probeer maar eens de juiste zoektermen te vinden. Onterechte bans komen helaas voor, ik heb op een ander forum dat ook eens zien gebeuren. Heb toen nog een goed woordje voor die persoon gedaan, maar mocht niet baten.
Anyway: mijn punt is: zoek er niet te snel kwade wil achter. Ook hier zal een moderator vroeg of laat kritiek krijgen en fouten maken, that's life.
Positief aan de gang gaan en één ding scheelt: hier zit geen groot bedrijf over de rug mee te kijken.
 
It's a joke. Omdat het idd zo overduidelijk onwaarschijnlijk absurd was.

Nou is de lol er wel van af na het meticuleus te moeten fileren.

??
 
Dan is de kans vrij groot dat je door de VPN een ip-adres deelt met een andere gebruiker, waardoor ze op hookers waarschijnlijk automatisch getriggerd worden van een meerdere gebruikersnamen vanaf 1 ip (in dat geval het ip adres van de vpn provider).
Dat zou kunnen, maar dan is vreemd dat het twee/drie jaar geen probleem heeft opgeleverd.
 
Ik blijf altijd ingelogd.
Heb nu ook een perma ban.
Maar als ik uitlog kan ik daarna gewoon nog op het forum en alles lezen.
Daarna weer inloggen en ik kan ook gewoon berichten en recensies posten.
Geen ban te zien.
 
Op de een of andere manier ben ik heel benieuwd wie 'lisorkot' is, het nieuwste lid op hookers.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan