Wilde zojuist inloggen op Hookers om oude recensies op te halen, kreeg ik de melding dat ik verbannen was door argus2002 vanwege dubbele username. Ik weet niks van een dubbele username. Mijn vraag is of meer overstappers daar last van hebben?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb geen tweede account aangemaakt en hier is ook verder niemand (denk althans niet dat JeZus actie heeft ondernomen) die dat heeft gedaan. Blokkade wordt de dag nadat H is opgeheven gedeblokkeerd. Kan ze een mail sturen (want ik kan nergens meer bij) maar denk niet dat ik die moeite neem. RIP H.H. staat geen twee accounts op éen IP-adres toe. Als je dat niet hebt, kan er een fout gemaakt zijn. Wellicht draaien ze bij als je er om vraagt. Anders zand erover. Over een week is het geschiedenis.
Een IP adres blokkeren, heeft alleen tijdelijk nut en is over het algemeen zinloos. Na jou, wordt hetzelfde IP adres, aan tientallen andere gebruikers toegekend.Als ze het op IP doen wil het nog wel eens voorkomen dat je die bewust of onbewust deelt met andere. Er zijn genoeg mensen die hookers via het werk(VPN) bezoeken. Daarnaast heeft niet iedereen een vast IP en kan het dus rouleren bij sommige providers. Heb tot nu toe geen meldingen gehad van blockades daar.
Mss bedoelde ze de username dat je hier ook gebruikt ???Wilde zojuist inloggen op Hookers om oude recensies op te halen, kreeg ik de melding dat ik verbannen was door argus2002 vanwege dubbele username. Ik weet niks van een dubbele username. Mijn vraag is of meer overstappers daar last van hebben?
Begrijp dat je je opmerking erg grappig vindt, maar wie is ze en wat bedoel jeMss bedoelde ze de username dat je hier ook gebruikt ???
Begrijp dat je je opmerking erg grappig vindt, maar wie is ze en wat bedoel je
@2 dan zouden heel veel leden die zich hier hebben ingeschreven met dezelfde naam, nu geblokkeerd zijn en heb nog van niemand gehoord dat hen dat ook is overkomen. Dus denk net zoals @admin dat dat het niet is. Maar dank voor het meedenken1. BedoeldeN ze.
2. Aangezien je hier dezelfde username hebt en de reden tot bannen Double Username is. ??
Nee, niet dat ik weet. Ik heb op zowel mijn telefoon als op mijn desktop een VPN actief. Maar dat had ik al vanaf het begin en dat is nooit een probleem geweest. Ik kan op H niets meer. Als ik via contact ze een email wil sturen krijg ik de meldingt:..... kan het zijn dat je op een openbare plek wifi hebt gebruikt? Waar mogelijk ook een andere hookers gebruiker inlogt.
Nou dan ben je dus goed de Sjaak, als je gezellig met z'n 2'en, in een internetcafé recensies aan het lezen bent.Nee, dat is gegarandeerd niet het geval, kan het zijn dat je op een openbare plek wifi hebt gebruikt? Waar mogelijk ook een andere hookers gebruiker inlogt.
Nou dan ben je dus goed de Sjaak, als je gezellig met z'n 2'en, in een internetcafé recensies aan het lezen bent.
Dat zou kunnen, maar dan is vreemd dat het twee/drie jaar geen probleem heeft opgeleverd.Dan is de kans vrij groot dat je door de VPN een ip-adres deelt met een andere gebruiker, waardoor ze op hookers waarschijnlijk automatisch getriggerd worden van een meerdere gebruikersnamen vanaf 1 ip (in dat geval het ip adres van de vpn provider).