Verdwenen prostitutieplekken in de provincie Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van motel Cleo in Kasterlee naar Turnhout tijd En bevond zich op de linkerkant een goed bordeel,bar maar dat is al een 10 jaar geleden een Italiaans restaurant geworden
Algemene tendens vrees ik
Zulke zaken verdwijnen meer en meer zoals dat heerlijke luxueuze bordeel Diane te Zundert. Moet daar nu aan denken omdat je op die weg een groot bord zag met reklame voor Club Dianne, maar helaas ook al gesloten
 
Paraiso was dat. Een stukje verder richting Turnhout zat nog de Moonlight Bar. Dat is nu een woonhuis geworden. Je had bij Oud-Turnhout vlakbij de op- en afrit naar de E34 nog Elysee. Tussen Kasterlee en Lichtaart zat 't Landjuweel.
 
Ik snap de nostalgie bij sommigen, maar het grootste deel van al die vroegere tenten zijn verdwenen omdat ze niet meer van deze tijd waren. Niet rendabel meer te krijgen. Veel te kleinschalig en te veel vaste kosten.

Spreek van geluk dat er in Antwerpen in het Schipperskwartier is geïnvesteerd. Kijk naar Brussel, wat een etterbuil daar van de raambuurt geworden is.

In de huidige tijden zijn er duizenden aanbiedingen op internet bijgekomen. Dat bestond vroeger niet. Hooguit wat stomme zoekertjes in de Flirt en een aantal andere 'vujile boekskes'.

Een meisje kiezen via internet vind ik absurd. Je ziet haar niet eens. Opgepofte foto's en snerttekstjes. Maar het is nu eenmaal goedkoper dan een 'bar' of een andere 'zaak' openhouden. Tijden zijn dus veranderd. Gelukkig hebben we in Antwerpen nog de beste raambuurt, een winkel waar we in levende lijve kunnen kennismaken met de meisjes voor we euro's uitgeven.
 
Ik snap de nostalgie bij sommigen, maar het grootste deel van al die vroegere tenten zijn verdwenen omdat ze niet meer van deze tijd waren. Niet rendabel meer te krijgen. Veel te kleinschalig en te veel vaste kosten.

Spreek van geluk dat er in Antwerpen in het Schipperskwartier is geïnvesteerd. Kijk naar Brussel, wat een etterbuil daar van de raambuurt geworden is.

In de huidige tijden zijn er duizenden aanbiedingen op internet bijgekomen. Dat bestond vroeger niet. Hooguit wat stomme zoekertjes in de Flirt en een aantal andere 'vujile boekskes'.

Een meisje kiezen via internet vind ik absurd. Je ziet haar niet eens. Opgepofte foto's en snerttekstjes. Maar het is nu eenmaal goedkoper dan een 'bar' of een andere 'zaak' openhouden. Tijden zijn dus veranderd. Gelukkig hebben we in Antwerpen nog de beste raambuurt, een winkel waar we in levende lijve kunnen kennismaken met de meisjes voor we euro's uitgeven.
Een leuke en betaalbare Nederlandstalige Milf/Gilf vinden via bv Redlights of Afspraakjes is helaas ondoenbaar 🤨! Misschien zijn er nog andere sites waar deze dames hun diensten aanbieden?
 
Een leuke en betaalbare Nederlandstalige Milf/Gilf vinden via bv Redlights of Afspraakjes is helaas ondoenbaar 🤨! Misschien zijn er nog andere sites waar deze dames hun diensten aanbieden?
Ik vind het allemaal niks die sites.

Soms in het buitenland ben ik er op aangewezen, Laatste keer wederom een dame die totaal niet trekt op wat er op de foto's te zien was.
 
Een leuke en betaalbare Nederlandstalige Milf/Gilf vinden via bv Redlights of Afspraakjes is helaas ondoenbaar 🤨
Die zijn er heus nog wel hoor, maar je moet goed zoeken omdat de "inheemsen" wat verloren lopen tussen het overaanbod aan meisjes vanuit de halve rest van de wereld. Het is ook maar zeer de vraag of die Nederlandstalige dan de "betere" keuze is, want zij stapte misschien in de stiel vanuit een negatieve situatie van diepe financiële shit, terwijl veel buitenlandse dames af komen met de positieve motivatie om hier aanzienlijk meer te kunnen verdienen dan in hun thuisland.

De wereld is ook veranderd. Wie klaagt over de moeilijkere zoektocht naar een Vlaamse of Nederlandstalige dvp, zal waarschijnlijk ook al wel opgemerkt hebben dat elektronica uit de Nederlandse of Vlaamse Philips fabrieken al lang helemààl niet meer bestaat. Zo is het nu eenmaal gegaan.
 
Idem! Veel beloven en weinig geven, zékere geen gfe!!

Klopt. Een pakkende tekst schrijven en dan voorzien van wat foto's. Foto's die 99 van de 100 keer bijgewerkt zijn met Photoshop, van jaren geleden zijn of gewoon van iemand anders zijn.

Ook nu weer. Dame trok niet op de foto's. Toen de kleren uitgingen viel het helemaal tegen. En de service kwam ook niet in de buurt van de wervende tekst bij haar advertentie.
 
Het voordeel van ramen is wel dat je optisch niet bedrogen kan worden,nadeel vind ik dat het meer fastfood seks is en ik ben op een leeftijd dat ik er graag mijn tijd voor neem
 
Laat ik zelf maar aftrappen.

Verdwenen zijn onder andere:

- de vele Clapa Bars, zoals Petrol station (Beerse), saloon (Beerse), siesta (Geel), Moonlight Bar (Turnhout)
- nog een hele rits andere bars, zoals Black Panther (st jozef rijkevorsel), Paradisio (Kasterlee), Landjuweel (Lichtaart).
- tippelaarsters in de Antwerpse Atheneumbuurt is een stuk minder geworden
- ook aan de Kempense Chaussée, de weg tussen Herentals en Lier, zijn veel zaken verdwenen. Onder andere Barbados, Privilige, Pegasus, North West, New Cave, De Nijl.
North West bestaat nog maar onder de naam 2 Love en andere eigenaars. NW vond ik samen met club Dennenhof te Mol een der beste bordelen ooit in België
 
Die zijn er heus nog wel hoor, maar je moet goed zoeken omdat de "inheemsen" wat verloren lopen tussen het overaanbod aan meisjes vanuit de halve rest van de wereld. Het is ook maar zeer de vraag of die Nederlandstalige dan de "betere" keuze is, want zij stapte misschien in de stiel vanuit een negatieve situatie van diepe financiële shit, terwijl veel buitenlandse dames af komen met de positieve motivatie om hier aanzienlijk meer te kunnen verdienen dan in hun thuisland.

De wereld is ook veranderd. Wie klaagt over de moeilijkere zoektocht naar een Vlaamse of Nederlandstalige dvp, zal waarschijnlijk ook al wel opgemerkt hebben dat elektronica uit de Nederlandse of Vlaamse Philips fabrieken al lang helemààl niet meer bestaat. Zo is het nu eenmaal gegaan.
Als je enkele goede linken kent waar je de "inheemsen" kan vinden, dan zou dat heel welkom zijn. Alvast dank!
 
Terug
Bovenaan Onderaan