Verdwenen prostitutieplekken in de provincie Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van het weekend moest in de regio Antwerpen zijn en nieuwsgierig langs twee voormalige privé huizen gereden welke ik in het verleden weleens bezocht. Pand van zowel Maison d'Amour in Brecht als Lynn Somers in Minderhout staan nog te koop.
 
Je hebt Pearl Privé nog, gelegen op de grens tussen Hoogstraten en Loenhout, bij afslag 2 op de E19 Hoogstraatseweg 174. Jullie zijn welkom om een kijkje te komen nemen alles is vrijblijvend.
 
Dat de meeste dames niet toelaten wat jullie bij de individuele mogelijkheden aangeven!
Hoi, bedankt voor je feedback. Wanneer dit zich voordoet, willen we je vragen dit direct te melden aan de receptie, zodat we het meteen met de betreffende dame kunnen bespreken.

Houd er wel rekening mee dat de dames altijd zelf beslissen wat ze wel of niet doen en met wie. Dit kan van verschillende factoren afhangen, zoals persoonlijke voorkeuren en hygiëne.

Elke dame die bij ons werkt of komt werken, geeft zelf aan wat zij wel en niet doet. Hier hebben wij geen zeggenschap in.

Misschien is het verstandig om bij een volgend bezoek – of waar u ook heen gaat – dit vooraf te bespreken met de dame van uw keuze. Zo voorkomt u teleurstellingen

Mvrg team pearl prive
 
Hoi, bedankt voor je feedback. Wanneer dit zich voordoet, willen we je vragen dit direct te melden aan de receptie, zodat we het meteen met de betreffende dame kunnen bespreken.

Houd er wel rekening mee dat de dames altijd zelf beslissen wat ze wel of niet doen en met wie. Dit kan van verschillende factoren afhangen, zoals persoonlijke voorkeuren en hygiëne.

Elke dame die bij ons werkt of komt werken, geeft zelf aan wat zij wel en niet doet. Hier hebben wij geen zeggenschap in.

Misschien is het verstandig om bij een volgend bezoek – of waar u ook heen gaat – dit vooraf te bespreken met de dame van uw keuze. Zo voorkomt u teleurstellingen

Mvrg team pearl prive
Alles vooraf besproken, en de dame in questy wilde mij snel langs de voordeur buiten sturen en was er niet mee gediend dat ik terug draaide om mijn verhaal aan de toog te gaan doen.
Sorry maar als enkel eenzijdige aanrakingen mogelijk zijn dan ga ik gewoon naar een massage salon.
Als ze geen aanrakingen tolereert op een respectvolle manier dan zit ze er voor mij duidelijk niet op haar plaats.
 
@Balthazar
En ondertussen is de Rio al meer dan 1 1/2 jaar gesloten. Nog nieuws van vernomen?
Nee. Wat ik heb vernomen is dat de eigenaars het niet eens zijn met elkaar. Denk eigenlijk dat de conclusie is dat ze daar met die locatie en die grond wel lucratievere dingen kunnen doen dan de Rio open houden (helaas).

Een wat sombere voorspelling, maar ik denk dat er langs deze baan over pakweg 3-5 jaar nog maximaal één etablissement over zal schieten...
 
Nee. Wat ik heb vernomen is dat de eigenaars het niet eens zijn met elkaar. Denk eigenlijk dat de conclusie is dat ze daar met die locatie en die grond wel lucratievere dingen kunnen doen dan de Rio open houden (helaas).

Een wat sombere voorspelling, maar ik denk dat er langs deze baan over pakweg 3-5 jaar nog maximaal één etablissement over zal schieten...
Nog somberder: als Paul van het RH er niet meer is (zijn gezondheid is fragiel...), vrees ik dat er binnen afzienbare tijd weinig tot niets meer te beleven zal zijn. En ook met het Hazenpad (de nieuwe naam ontsnapt me even) zie ik het niet goed aflopen.
 
Nog somberder: als Paul van het RH er niet meer is (zijn gezondheid is fragiel...), vrees ik dat er binnen afzienbare tijd weinig tot niets meer te beleven zal zijn. En ook met het Hazenpad (de nieuwe naam ontsnapt me even) zie ik het niet goed aflopen.
La Liberté. La Liberté zal nog wel even aanrommelen, denk ik. Zo'n Chardon is ook al decennia open en je ziet daar eigenlijk nooit iemand.

Ik ben bang dat 't Rozenhofke aan aflopende zaak is. Dat zou wel eeuwig zonde zijn, want daarmee komt er volgens mij een einde aan café met kamerverhuur in Vlaanderen. Alle soortgelijke etablissementen zijn de afgelopen decennia uit Vlaanderen verdwenen (volgens mij).
 
La Liberté. La Liberté zal nog wel even aanrommelen, denk ik. Zo'n Chardon is ook al decennia open en je ziet daar eigenlijk nooit iemand.

Ik ben bang dat 't Rozenhofke aan aflopende zaak is. Dat zou wel eeuwig zonde zijn, want daarmee komt er volgens mij een einde aan café met kamerverhuur in Vlaanderen. Alle soortgelijke etablissementen zijn de afgelopen decennia uit Vlaanderen verdwenen (volgens mij).
Idem, het zou inderdaad heel jammer zijn mocht het Rozenhofke ophouden te bestaan. Volgens @John-John zijn er in Brussel nog enkele vergelijkbare etablissementen, maar dat is voor mij toch eerder een ver-van-mijn-bedshow.
 
Behalve enkele privé ontvangsten, hebben de DVPs van 't Rozenhof geen concurrentie meer.

Concurrentie betekent hogere dienst Kwaliteit en lagere Prijzen.

Daarom zijn de prijzen van de DVPs van Café Le Coin en Pub 5th Avenue in Brussel lager dan 't Rozenhof. De DVPs zijn ook jonger in Brussel dan in 't Rozenhof.

😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan