Verdwenen prostitutieplekken in de provincie Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op de Antwerpseweg in Geel, net voor het kruispunt om naar Herentals af te draaien, was ook een huis, naam ben ik vergeten.
Pand is een paar jaar geleden afgebrand, ondertussen afgebroken en appartementen er op gezet.
Ik heb daar enkele leuke date's gehad met een mooie blonde MILF met een Leuvens accent, Carolien, en met een Marrokaans meisje, deden allebei anaal.
Helaas ook haar naam vergeten.

2 Huizen verder heeft later Inge nog ontvangen maar ondertussen ook verdwenen.
Zij was de eerste prostitutee die ik ooit bezocht, toen nog in het centrum van Geel. Zal einde jaren '90 begin 2000 geweest zijn.
Dat was Sabrina... Een klein lief heet blond opdondertje😛. Had de mooiste borsten ooit. Lolita-figuurtje.
 
Een meisje kiezen via internet vind ik absurd. Je ziet haar niet eens. Opgepofte foto's en snerttekstjes. Maar het is nu eenmaal goedkoper dan een 'bar' of een andere 'zaak' openhouden. Tijden zijn dus veranderd. Gelukkig hebben we in Antwerpen nog de beste raambuurt, een winkel waar we in levende lijve kunnen kennismaken met de meisjes voor we euro's uitgeven.
En @Jef @Balthazar Ik vind het op zich ook niks via sites maar met behulp van dit onvolprezen forum lukt het aardig, ik bedoel ik ga naar recensiesm, kijk wie r 5 of nou ja 4,5 is oko goed genoeg, sterren heeft, lees even of ze geen silli's heeft en andere merkwaardigheden waar ik niet zo van hou en dan zoek ik haar op op redlights en je krijgt minder teleurstellingen dan bij de ramen.
 
Heeft er verder nog iemand iets gehoor van Kelsey, dat zeer mager meisje van Burlesque in Kalmthout? Waar zou ze werken of wonen denken jullie?
En Kelsey, ja, die was vroeger aan de slag bij Inge die nu Vanessa heet.
Was idd een toppertje!
Aaah, ja, slanke ranke zwarte Kelsey... hmmm, en de derde dame die naakt ronddartelde bij Inge, een Russische vrouw met een prachtig lichaam, waarvan de naam niet meer in mijn geheugen zit... Iemand die ze kan herinneren en benoemen?? Pure nostalgie, ik weet't, maar blijft leuk om er na +/- 25 jaar aan terug te denken ;-)
 
En Kelsey, ja, die was vroeger aan de slag bij Inge die nu Vanessa heet.

Aaah, ja, slanke ranke zwarte Kelsey... hmmm, en de derde dame die naakt ronddartelde bij Inge, een Russische vrouw met een prachtig lichaam, waarvan de naam niet meer in mijn geheugen zit... Iemand die ze kan herinneren en benoemen?? Pure nostalgie, ik weet't, maar blijft leuk om er na +/- 25 jaar aan terug te denken ;-)
Irina, ze was werkelijk super 😋! Helaas uit het vak gestapt.
 
En wie herinnert er zich nog Shirley? Was een van de sexy dames bij prive massage in Oostmalle(?) Slank, indringende ogen, prachtig zwart haar, volronde natuurlijke borsten, en, tijdsgeest cultureel erfgoed historisch correct, een leuk bosje schaamhaar.

Via way back machine kan je nog postzegel-kleine fotootjes van terugvinden. Prive massage.be Bovendien, samen met comonline, waar ook Inge een vaste stek had, een van de eerste Belgische erotische webreclamepagina's. Heerlijke site, en nog heerlijkere echte vrouwen.
 
Tussen Hoogstraten en Meerle daar zat ook heel fijn privehuisje , tussen de boeren aan de Meerleseweg. Vaak goede dates gehad met Latinas . Niet ver van Lynn Somers.
Naam ben ik ff kwijt.
sexy-prive geloof ik
de lokale agrariers zullen het wel missen denk ik voor de vlugge wip.

Privemas... Man wat mis ik die tent, ooit n paar keer een dame gehad die ik nogsteeds eens zou willen ontmoeten. Rondborstige jonge latina genaamd anna/ana... Zou inmiddels n jaar of 30 wezen, had destijds volgens mij een boblijn kapsel...
 
En wie herinnert er zich nog Shirley? Was een van de sexy dames bij prive massage in Oostmalle(?) Slank, indringende ogen, prachtig zwart haar, volronde natuurlijke borsten, en, tijdsgeest cultureel erfgoed historisch correct, een leuk bosje schaamhaar.

Via way back machine kan je nog postzegel-kleine fotootjes van terugvinden. Prive massage.be Bovendien, samen met comonline, waar ook Inge een vaste stek had, een van de eerste Belgische erotische webreclamepagina's. Heerlijke site, en nog heerlijkere echte vrouwen.
Comonline verwijst nu naar dameskledij...
 
Dat was privé burlesque (Kalmthout) Met de zeer slanke Kelsy en haar nichtje Bo die later haar naam veranderde naar Esmee. Ook veel leuke momenten beleefd, oa in de dokterskamer. Ook Alana werkte daar, super knappe jonge dame waar super mee te spelen was.

Anneke was bij House of Passion in Kapellen en later bij Lynn Somers in Mol. Was ook altijd een topervaring. Als iemand weet of die nog actief is, wil ik ook wel haar gegevens in PM.
uiteindelijk nieuws gekregen over Anneke? Ik zou haar ook nog wel eens willen ontmoeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan