Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarschijnlijk wil hij meer en weet hij ergens ook wel dat dat waarschijnlijk niet kan.

In verreweg de meeste situaties zijn dit soort "relaties" volkomen kansloos.
Uit eigen ervaring kan ik dat bevestigen, was eind jaren 90 , wederzijdse verliefdheid, samen sporten, boodschappen samen doen, soms dat ze een dag niet ging werken, enthousiaste telefoontjes van haar, over mij, tegen haar vriendin. Maar ik maakte me zorgen om haar veiligheid, zij ontving thuis. Na half jaar was relatie voorbij, zij is jaren geleden overleden op mijn verjaardag.
 
Wanneer je in kaart zou brengen hoeveel dates via dating apps na korte of langere tijd op niets uitdraaien zou je kunnen stellen dat relaties met een vrouw bijna altijd misgaan.
Dat is het verdienmodel van al dergelijke apps en ook van 'uitgaan'. Zou men meestal bij de eerste de beste onmoeting levenslang gelukkig samen zijn, dan was er geen 'uitgaansleven' en waren er geen dating apps.
Is die vrouw een dvp dan wordt het algemene gegeven dat een succesvolle lange termijn relatie niet vaak voorkomt ineens in verband gebracht met haar beroep.
Ja dat verklaart alles
:D
 
Wanneer je in kaart zou brengen hoeveel dates via dating apps na korte of langere tijd op niets uitdraaien zou je kunnen stellen dat relaties met een vrouw bijna altijd misgaan.
Dat is het verdienmodel van al dergelijke apps en ook van 'uitgaan'. Zou men meestal bij de eerste de beste onmoeting levenslang gelukkig samen zijn, dan was er geen 'uitgaansleven' en waren er geen dating apps.
Is die vrouw een dvp dan wordt het algemene gegeven dat een succesvolle lange termijn relatie niet vaak voorkomt ineens in verband gebracht met haar beroep.
Ja dat verklaart alles
:D

Ja, dat is een extra puntje in de risicoanalyse :)
 
Wanneer je in kaart zou brengen hoeveel dates via dating apps na korte of langere tijd op niets uitdraaien zou je kunnen stellen dat relaties met een vrouw bijna altijd misgaan.
Niets is voor altijd. Heb zelf ook lang geloofd dat er zoiets is als de ware met wie je voor altijd samen wil blijven. Ik probeer nu meer in het hier en nu te geloven. Het is nu leuk, wat het straks is zien we dan wel. Zal niet beweren dat me dat altijd lukt, maar probeer het wel.

Als je denkt voor altijd gelukkig te kunnen blijven met dezelfde persoon, dan sta je klaar om te falen. Het kan best gebeuren, het altijd gelukkig blijven, maar het moet geen dwangmatig iets zijn om na te streven.
 
Als je denkt voor altijd gelukkig te kunnen blijven met dezelfde persoon, dan sta je klaar om te falen. Het kan best gebeuren, het altijd gelukkig blijven, maar het moet geen dwangmatig iets zijn om na te streven.

Ik vind de gedacht evenwel hartverwarmend mooi, het is mij jammer genoeg ook niet gelukt.
 
Precies. Velen dragen wel enig verbittering met zich mee over relaties die 'kapot gingen' maar het is onnodig die somberheid dan te projecteren op hoe kansloos een relatie met een dvp zou zijn.
Als je vrouw een chirurg is (extreem veel uren werken, onregelmatige diensten, een uiterst vastberaden type dat gewend is alle knopen door te hakken), of als ze een psychiater is, of als ze met TBS'ers werkt en ga zo maar door, dat kan allemaal een indicatie zijn van dat er hobbels op de weg zijn, of het kan je helemaal niks uitmaken en je geluk helemaal niet in de weg staan.
Ga je met een doorsnee muts uit je eigen buurtje dan kan dat ook stomvervelend worden.
Kortom je kunt er weinig van zeggen.
Verliefd zijn (ook op een dvp) kan hartstikke leuk zijn maar het helpt wel als je een beetje volwassen bent geworden en geen last hebt van verlatingsangst, bindingsangst of jaloezie en als je kan omgaan met het gegeven dat je partner redelijk tot zeer goed verdient.
 
Waarschijnlijk wil hij meer en weet hij ergens ook wel dat dat waarschijnlijk niet kan.
tenzij hij het zelf vertelt moeten wij ernaar gissen en blijft het onduidelijk waarom de verliefdheid zo'n overlast geeft

In verreweg de meeste situaties zijn dit soort "relaties" volkomen kansloos.
Er bestaat de kans dat een klant zich gaat inbeelden dat er een relatie is. Dat kan gebeuren. Zo kan een patiënt van een huisarts zich ook gaan inbeelden dat de huisarts vanuit diepgevoelde belangstelling kennisneemt van al zijn lichamelijke ongemakken, louter doordat de arts heeft geleerd om aandachtig te luisteren en vriendelijk te kijken als de patiënt vertelt over moeilijk plassen.

Ga je de liefde bedrijven met een knappe vrouw en doet ze haar werk geweldig goed, dan kan een man die niet sterk in zijn schoenen staat ook menen de liefde van zijn leven te hebben gevonden. Je kunt echter niet van de dame verwachten dat ze om de 5 minuten roept:
"Attentie hier volgt een dienstmededeling! Ik doe slechts mijn werk he!"

En wat ook nog kan is dat de dvp en de klant zin hebben elkaar eens buiten 'het circus' te ontmoeten, dat alles dan anders is maar nog steeds heel leuk en dat ze gaandeweg ontdekken hoe zij het 'buiten' erg leuk kunnen hebben met elkaar. Koken, tv series zien, winkelen, kletsen over van alles en ook vrijen. Anders dan 'binnen' maar op een nieuwe manier erg leuk.

Mogelijk dat een man die al vele relaties had, van 3 maanden tot 3 jaar en zelfs 23 jaar, de rest van zijn leven met de dvp gelukkig is, of 23 jaar of 3 jaar of 3 maanden. Wat maakt het uit, en wie zou daar iets van moeten zeggen.
 
tenzij hij het zelf vertelt moeten wij ernaar gissen en blijft het onduidelijk waarom de verliefdheid zo'n overlast geeft


Er bestaat de kans dat een klant zich gaat inbeelden dat er een relatie is. Dat kan gebeuren. Zo kan een patiënt van een huisarts zich ook gaan inbeelden dat de huisarts vanuit diepgevoelde belangstelling kennisneemt van al zijn lichamelijke ongemakken, louter doordat de arts heeft geleerd om aandachtig te luisteren en vriendelijk te kijken als de patiënt vertelt over moeilijk plassen.

Ga je de liefde bedrijven met een knappe vrouw en doet ze haar werk geweldig goed, dan kan een man die niet sterk in zijn schoenen staat ook menen de liefde van zijn leven te hebben gevonden. Je kunt echter niet van de dame verwachten dat ze om de 5 minuten roept:
"Attentie hier volgt een dienstmededeling! Ik doe slechts mijn werk he!"

En wat ook nog kan is dat de dvp en de klant zin hebben elkaar eens buiten 'het circus' te ontmoeten, dat alles dan anders is maar nog steeds heel leuk en dat ze gaandeweg ontdekken hoe zij het 'buiten' erg leuk kunnen hebben met elkaar. Koken, tv series zien, winkelen, kletsen over van alles en ook vrijen. Anders dan 'binnen' maar op een nieuwe manier erg leuk.

Mogelijk dat een man die al vele relaties had, van 3 maanden tot 3 jaar en zelfs 23 jaar, de rest van zijn leven met de dvp gelukkig is, of 23 jaar of 3 jaar of 3 maanden. Wat maakt het uit, en wie zou daar iets van moeten zeggen.
Dat is idd waar wat er ook kan gebeuren is dat er een vriendschap ontstaat tussen de klant en de dvp
 
Vriendschap ja.
Dat heb ik nu ook met een meid.Ze is aardig en oprecht. Alleen de sex vind ik niet veel meer aan meer met haar.
Die kant kan het ook nog opgaan.
Persoonlijk vind ik het leuker als je elkaar een beetje kent of als er een soort vriendschappelijke band is dan is voeld het minder zakelijk aan

Kan het zijn dat de gewoonte er al een beetje in zit

Ik vermoed niet dat ik de liefde van mijn leven ga vinden met een dvp maar mocht er ooit iets groeien tussen ik en een dvp zou ik het zeker een kans geven
 
Persoonlijk vind ik het leuker als je elkaar een beetje kent of als er een soort vriendschappelijke band is dan is voeld het minder zakelijk aan

Kan het zijn dat de gewoonte er al een beetje in zit

Ik vermoed niet dat ik de liefde van mijn leven ga vinden met een dvp maar mocht er ooit iets groeien tussen ik en een dvp zou ik het zeker een kans geven
Nee zakelijk is t zeker niet. Soms wil ik al naar huis , en wil ze nog kletsen.
Na ruim 10 dates zal t wel verveling zijn.Te weinig spannend.
 
tenzij hij het zelf vertelt moeten wij ernaar gissen en blijft het onduidelijk waarom de verliefdheid zo'n overlast geeft


Er bestaat de kans dat een klant zich gaat inbeelden dat er een relatie is. Dat kan gebeuren. Zo kan een patiënt van een huisarts zich ook gaan inbeelden dat de huisarts vanuit diepgevoelde belangstelling kennisneemt van al zijn lichamelijke ongemakken, louter doordat de arts heeft geleerd om aandachtig te luisteren en vriendelijk te kijken als de patiënt vertelt over moeilijk plassen.

Ga je de liefde bedrijven met een knappe vrouw en doet ze haar werk geweldig goed, dan kan een man die niet sterk in zijn schoenen staat ook menen de liefde van zijn leven te hebben gevonden. Je kunt echter niet van de dame verwachten dat ze om de 5 minuten roept:
"Attentie hier volgt een dienstmededeling! Ik doe slechts mijn werk he!"

En wat ook nog kan is dat de dvp en de klant zin hebben elkaar eens buiten 'het circus' te ontmoeten, dat alles dan anders is maar nog steeds heel leuk en dat ze gaandeweg ontdekken hoe zij het 'buiten' erg leuk kunnen hebben met elkaar. Koken, tv series zien, winkelen, kletsen over van alles en ook vrijen. Anders dan 'binnen' maar op een nieuwe manier erg leuk.

Mogelijk dat een man die al vele relaties had, van 3 maanden tot 3 jaar en zelfs 23 jaar, de rest van zijn leven met de dvp gelukkig is, of 23 jaar of 3 jaar of 3 maanden. Wat maakt het uit, en wie zou daar iets van moeten zeggen.
Dat kun je inderdaad niet van een dame verwachten. En je kunt ook niet verwachten dat ze bij hem aandringt om wat te minderen. Het is 'n klant en een verliefde klant is vaak een goede klant natuurlijk.

Dat hij er last van heeft meende ik op te maken uit de manier waarop hij het hier kenbaar maakte.
 
Dat hij er last van heeft meende ik op te maken uit de manier waarop hij het hier kenbaar maakte.
Hij schreef kortgeleden dit, wat het l duidelijker maakt:

Ik hield echt van de persoon die ik ontdekte.

Ik had haar graag buiten gezien.
Geld vervormt alles.
Ik kon niet zien waar de grens lag tussen wat oprecht was en wat niet.
Wanneer je in zo'n geval voorstelt om elkaar 'buiten' te ontmoeten zonder betaling dan wordt vanzelf duidelijk of het gevoel werkelijk wederzijds is.

De dame kan dan bijvoorbeeld vriendelijk bedanken en uitleggen dat dit helaas om wat voor reden dan ook voorlopig niet mogelijk is, hoe dolgraag ze het ook zou willen met jou.

Dat betekent dus NEE. ;-)

Dan weet je waar je aan toe bent en kun je genieten van je verliefdheid zonder de illusie dat er meer in zit. Je kunt ook genieten van een schitterend kunstwerk in een museum zonder dat je het per se thuis aan de muur moet hebben hangen.

Als je echt van de dame houdt dan wil je ook dat zij het fijn heeft, zonder een klant die smachtend zorgt voor pijnlijke / moeilijke / ongemakkelijke momenten.
 
Hij schreef kortgeleden dit, wat het l duidelijker maakt:


Wanneer je in zo'n geval voorstelt om elkaar 'buiten' te ontmoeten zonder betaling dan wordt vanzelf duidelijk of het gevoel werkelijk wederzijds is.

De dame kan dan bijvoorbeeld vriendelijk bedanken en uitleggen dat dit helaas om wat voor reden dan ook voorlopig niet mogelijk is, hoe dolgraag ze het ook zou willen met jou.

Dat betekent dus NEE. ;-)

Dan weet je waar je aan toe bent en kun je genieten van je verliefdheid zonder de illusie dat er meer in zit. Je kunt ook genieten van een schitterend kunstwerk in een museum zonder dat je het per se thuis aan de muur moet hebben hangen.

Als je echt van de dame houdt dan wil je ook dat zij het fijn heeft, zonder een klant die smachtend zorgt voor pijnlijke / moeilijke / ongemakkelijke momenten.
Als ze geen relatie wil accepteer dat dan anders duw je haar enkel weg en daar komt ruzie van en dat is voor niemand leuk
 
Hij schreef kortgeleden dit, wat het l duidelijker maakt:


Wanneer je in zo'n geval voorstelt om elkaar 'buiten' te ontmoeten zonder betaling dan wordt vanzelf duidelijk of het gevoel werkelijk wederzijds is.

De dame kan dan bijvoorbeeld vriendelijk bedanken en uitleggen dat dit helaas om wat voor reden dan ook voorlopig niet mogelijk is, hoe dolgraag ze het ook zou willen met jou.

Dat betekent dus NEE. ;-)

Dan weet je waar je aan toe bent en kun je genieten van je verliefdheid zonder de illusie dat er meer in zit. Je kunt ook genieten van een schitterend kunstwerk in een museum zonder dat je het per se thuis aan de muur moet hebben hangen.

Als je echt van de dame houdt dan wil je ook dat zij het fijn heeft, zonder een klant die smachtend zorgt voor pijnlijke / moeilijke / ongemakkelijke momenten.
De echt gehaaide dames spreken "gratis" af om dan om andere manieren geld af te luizen i.p.v. één op één voor gespendeerde tijd...

Dus ook dan blijft het wel opletten.
 
De echt gehaaide dames spreken "gratis" af om dan om andere manieren geld af te luizen i.p.v. één op één voor gespendeerde tijd...

Dus ook dan blijft het wel opletten.
Dat advies om op te blijven letten is wederzijds want er zijn ook echt gehaaide heren die proberen of er twee uur voor de prijs van 1 uur kan, of extra's inbegrepen zijn en die anderszins proberen wat van de prijs af te krijgen ;-)

Je stapt bij een dvp uitdrukkelijk in een soort toneelspel waarin de een de bezoekende minnaar speelt en de ander de geliefde die dol is op de bezoekende minnaar.

In de middeleeuwen moest de acteur die bij een rondreizend 'wagenspel' de schurk speelde weleens oppassen dat hij niet door de menigte te pakken werd genomen.

Ook nu komt het voor dat de gast voor wie het spel wordt opgevoerd erin gaat geloven. Dan kun je de dame niet verwijten dat ze het heel goed heeft gespeeld. Daar kwam je juist voor immers!
 
Dat advies om op te blijven letten is wederzijds want er zijn ook echt gehaaide heren die proberen of er twee uur voor de prijs van 1 uur kan, of extra's inbegrepen zijn en die anderszins proberen wat van de prijs af te krijgen ;-)

Je stapt bij een dvp uitdrukkelijk in een soort toneelspel waarin de een de bezoekende minnaar speelt en de ander de geliefde die dol is op de bezoekende minnaar.

In de middeleeuwen moest de acteur die bij een rondreizend 'wagenspel' de schurk speelde weleens oppassen dat hij niet door de menigte te pakken werd genomen.

Ook nu komt het voor dat de gast voor wie het spel wordt opgevoerd erin gaat geloven. Dan kun je de dame niet verwijten dat ze het heel goed heeft gespeeld. Daar kwam je juist voor immers!
Dat ook nog. Er zullen ook wel heren zijn die op zoek zijn naar wat free rides of in elk geval een fors goedkopere sessie.

En dan heb je ook nog de pooiers die zelfs van de omzet willen eten. Ook die hangen rond op zoek naar nieuwe dames. De jaagster wordt dan een prooi.
 
Alhoewel een rol spelen nog vaker tot niets leidt dan jezelf zijn. Daar prikken vrouwen ook zo doorheen.
Een kennis van met had bij haar een meisje inwonen die met iemand uit (naar ik meen) Egypte omging.
Die heeft blijkbaar het spelletje heel lang vol weten te houden, want pas toen hij een verblijfsvergunning had, nam hij de kuierlatten.
 
Wat ook meetelt:
andere cultuur (enerzijds leuk verrassend spannend en anderzijds mogelijk aanleiding tot meningsverschil later)
ander geloof
Zaken die je vaak kunt waarnemen als je op straat of -soms- de TV kijkt.
Kinderen met een (beetje) kleur, de vrouw van autochtone afkomst, de vader is dan (hoogstwaarschijnlijk) allochtoon en die heeft geen relatie meer met de betreffende vrouw.
Interraciale relaties hebben een groter percentage wat betreft echtscheidingen, in vergelijking tot mensen met dezelfde achtergrond in afkomst.
 
In de middeleeuwen moest de acteur die bij een rondreizend 'wagenspel' de schurk speelde weleens oppassen dat hij niet door de menigte te pakken werd genomen.
Daar is zelfs in de huidige tijd nog sprake van, al is het niet altijd in het extreme.
Joan Collins heeft veel brieven mogen ontvangen waarin ze werd aangesproken op haar gedrag in de rol van Alexis.
Ergens een compliment dat ze het overtuigend speelt, maar aan de andere kant zijn er dus mensen die fictie en werkelijkheid niet van elkaar kunnen onderscheiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan