Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Effe een vervolg op men vorige post en mss een nieuwe "liefde"🤣.

Heb een weekend met haar doorgebracht in spanje, maar hierna is het beginnen slechter gaan. Dit een 3tal week erna, ze merkte op tijdens de seks dat ik niet bij haar zat met men gedachten, dat ik met anderen tussen de lakens bezig geweest was en ook niet meer actief reageerde waardoor ze vermoede dat ik met een andere was... soms kan ik moeilijker tijd maken ivm werk (wat ze ook wist) maar ik snap ik wel waarom ze dit vermoede, lees de vorige post...
Vanaf die dag heb ik haar uit men leven laten wandelen en zelf terug begonnen met wandelen 😅

De eerste dames waren schatten, daardoor wel snel over haar heen geraakt. Misschien ook door het feit dat het een korte, lange afstand relatie was en dat er toch veel ontbreekt t.o.v. een normale relatie. Anyways...
De laatste dame is nu de vaste (betaalde) dame, maar voelt sinds de eerste keer vertrouwd aan, die date liep uit met een 1u en half. Denk nu ong. 17 keer te hebben afgesproken met haar, nooit korter dan 2u en lopen uit tot wel 5u soms, ze vroeg me al 2x om te overnachten en laatst samen een dagje samen gespendeert, ze vroeg de avond er voor te komen. Zodat we vroeg aan de dag kunnen beginnen... nope wakker rond de middag, bakte lekkere eitjes, met wat fruit on the side, stuk pizza en een lekker zicht. Die dag ging te snel voorbij, het is een leuke, slimme meid, no filters voor de mond maar ook niet op foto (heeft ze niet nodig) bij het huis komen 's avonds vroeg ze me om te blijven slapen en 's morgens vroeg terug naar huis te gaan. Ben gebleven, maar niet vroeg naar huis gegaan 😅, wel weer eitjes, fruit on the side en heerlijk zicht. En nog een laatste verwennerij en richting huis gegaan, met gemengde gevoelens wel weer, maar ik heb geleerd. Ik zoek er niets achter, kgeniet gewoon van de tijden met haar zolang het allemaal duurt. En als het te serieus wordt 🤷‍♂️ bail out i guess...
 
Effe een vervolg op men vorige post en mss een nieuwe "liefde"🤣.

Heb een weekend met haar doorgebracht in spanje, maar hierna is het beginnen slechter gaan. Dit een 3tal week erna, ze merkte op tijdens de seks dat ik niet bij haar zat met men gedachten, dat ik met anderen tussen de lakens bezig geweest was en ook niet meer actief reageerde waardoor ze vermoede dat ik met een andere was... soms kan ik moeilijker tijd maken ivm werk (wat ze ook wist) maar ik snap ik wel waarom ze dit vermoede, lees de vorige post...
Vanaf die dag heb ik haar uit men leven laten wandelen en zelf terug begonnen met wandelen 😅

De eerste dames waren schatten, daardoor wel snel over haar heen geraakt. Misschien ook door het feit dat het een korte, lange afstand relatie was en dat er toch veel ontbreekt t.o.v. een normale relatie. Anyways...
De laatste dame is nu de vaste (betaalde) dame, maar voelt sinds de eerste keer vertrouwd aan, die date liep uit met een 1u en half. Denk nu ong. 17 keer te hebben afgesproken met haar, nooit korter dan 2u en lopen uit tot wel 5u soms, ze vroeg me al 2x om te overnachten en laatst samen een dagje samen gespendeert, ze vroeg de avond er voor te komen. Zodat we vroeg aan de dag kunnen beginnen... nope wakker rond de middag, bakte lekkere eitjes, met wat fruit on the side, stuk pizza en een lekker zicht. Die dag ging te snel voorbij, het is een leuke, slimme meid, no filters voor de mond maar ook niet op foto (heeft ze niet nodig) bij het huis komen 's avonds vroeg ze me om te blijven slapen en 's morgens vroeg terug naar huis te gaan. Ben gebleven, maar niet vroeg naar huis gegaan 😅, wel weer eitjes, fruit on the side en heerlijk zicht. En nog een laatste verwennerij en richting huis gegaan, met gemengde gevoelens wel weer, maar ik heb geleerd. Ik zoek er niets achter, kgeniet gewoon van de tijden met haar zolang het allemaal duurt. En als het te serieus wordt 🤷‍♂️ bail out i guess...
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.
Dit is het eerste wat mij te binnen schiet. Waarom zoek je geen meisje buiten de prostitutie? Je weet dat je weer de moeilijkste weg gaat bewandelen.
 
Als je 17 keer in korte tijd minimaal 2 uur hebt afgesproken ben je wel een goede klant natuurlijk. Misschien wel haar beste klant. Voor al die tijd extra en die overnachting betaal je daar extra voor of is het altijd 2 uurs tarief?
Als je er gewoon van geniet en zij ook is er niets aan de hand. Maar ik zou er geen relatie achter zoeken nee.
 
Als je 17 keer in korte tijd minimaal 2 uur hebt afgesproken ben je wel een goede klant natuurlijk. Misschien wel haar beste klant. Voor al die tijd extra en die overnachting betaal je daar extra voor of is het altijd 2 uurs tarief?
Als je er gewoon van geniet en zij ook is er niets aan de hand. Maar ik zou er geen relatie achter zoeken nee.
elke afspraak van de eerste tot de laatste was eigenlijk 1u geboekt dus €150, voor de overnachtingen vraagt ze me de kamer te betalen, eerste plek was 200 per dag, 2de 160, de laatste 2 nachten 95/nacht. Dat vind ik opzich nog meevallend, vooral als ik eens rond keek en zag dat de dames tussen de 800 a 1200 rekenen voor een nacht...
Ja geniet er zeker van, maar zolang het duurt laat ik het zo, " En als het te serieus wordt 🤷‍♂️ bail out i guess..."

Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.
Dit is het eerste wat mij te binnen schiet. Waarom zoek je geen meisje buiten de prostitutie? Je weet dat je weer de moeilijkste weg gaat bewandelen.

Snap ik, zoek voor alle duidelijkheid ik zoek geen liefde bij deze dames! Maar als zij me deze tijden geeft waarom afslaan?
 
@liveit zolang je het maar onder controle hebt en er niet (financieel) aan onder door gaat, is er niks aan de hand. Een liefde van twee kanten uit ook niet. Zolang je je maar niet laat kaalplukken. Maar als ik het zo lees, krijg je meer dan waar voor je geld en is er van beide kanten uit nog een zakelijk aspect te vinden in jullie relatie.
 
Als je 17 keer in korte tijd minimaal 2 uur hebt afgesproken ben je wel een goede klant natuurlijk. Misschien wel haar beste klant. Voor al die tijd extra en die overnachting betaal je daar extra voor of is het altijd 2 uurs tarief?
Als je er gewoon van geniet en zij ook is er niets aan de hand. Maar ik zou er geen relatie achter zoeken nee.
Persoonlijk zou ik niet dezelfde dame 17 keer kort achter elkaar gaan bezoeken. De kans dat je meer voor haar gaat voelen, dan je zou willen, lijkt mij wel groot. Zeker als je al eerder daar een ervaring mee hebt.
Ik weet niet hoe goed je op de markt ligt, maar gewone dames kunnen ook leuk zijn.
 
@liveit
Living the dream! Serieus, als ik een dame zou hebben die verder geen relatie wil, maar waar ik een hele nacht bij kan blijven voor het bedrag van 1 uurtje plus kamer. Echt, ik zou me in de hemel wanen.

Zolang het beperkt blijft tot 1 of 2 keer in de maand om het betaalbaar te houden. Perfect toch?
Ik ook. Ik zou dit koesteren @liveit klinkt fantastisch
 
elke afspraak van de eerste tot de laatste was eigenlijk 1u geboekt dus €150, voor de overnachtingen vraagt ze me de kamer te betalen, eerste plek was 200 per dag, 2de 160, de laatste 2 nachten 95/nacht. Dat vind ik opzich nog meevallend, vooral als ik eens rond keek en zag dat de dames tussen de 800 a 1200 rekenen voor een nacht...
Ja geniet er zeker van, maar zolang het duurt laat ik het zo, " En als het te serieus wordt 🤷‍♂️ bail out i guess..."



Snap ik, zoek voor alle duidelijkheid ik zoek geen liefde bij deze dames! Maar als zij me deze tijden geeft waarom afslaan?
Klinkt heel goed dit. Als jullie beiden tevreden zijn dan is dit toch prima. Lekker genieten samen.
 
Persoonlijk zou ik niet dezelfde dame 17 keer kort achter elkaar gaan bezoeken. De kans dat je meer voor haar gaat voelen, dan je zou willen, lijkt mij wel groot. Zeker als je al eerder daar een ervaring mee hebt.
Ik weet niet hoe goed je op de markt ligt, maar gewone dames kunnen ook leuk zijn.
Ben ook bezig met normaal te daten, maar ik mis de toxic, bad guy mentaliteit, dus meestal afwijzingen... heb de hoop niet opgegeven, maar gedurende de koudere maanden kom ik niet veel buiten, dus vind ik dit een mooie regeling om te overwinteren.
 
Laatst bewerkt:
Ben ook bezig met normaal te daten, maar ik mis de toxic, bad guy mentaliteit, dus meestal afwijzingen...
Als je weet dat je de bad guy mentaliteit niet hebt, dan kun je daar iets aan doen.
Herkennen van je probleem is vaak de helft van de oplossing.
Alhoewel een rol spelen nog vaker tot niets leidt dan jezelf zijn. Daar prikken vrouwen ook zo doorheen.

Maar nog veel belangrijker: misschien zoek je naar de verkeerde vrouw.
Jij zoekt een type dat een bad guy wil (althans: dat denk je), terwijl je dat niet bent.
Als de vrouw een miljardair van 89 jaar oud zoekt en je hebt slechts 100 euro terwijl je 30 bent, is er ook geen kans van slagen.
Vraag is of je een gold digger moet willen. Net zoals je je af moet vragen of een vrouw die een bad guy zoekt bij je past.
Mijn advies: ga eens op zoek naar een vrouw die een normale man wil. En ja, ze zijn er. Meer dan je denkt.
Want het is mogelijk een beeld in je hoofd over hoe vrouwen zouden denken.
Net zoals veel vrouwen denken dat alle mannen een vrouw zoeken met het lichaam van een playboymodel.

Misschien iets voor in een nieuw topic: "wat zoekt een vrouw in een man" en dat de dames op dit forum daar dan op in zouden gaan. Niet "wat zoekt ze voor een klant", maar wat is voor haar relatiemateriaal.
 
Of het wordt je langzaamaan duidelijk wat je zoekt als je een paar keer uitkomt bij iemand die het niet is voor jou (ervaringswijsheid...).
Hoe dan ook een wonderlijk mooie ontdekkingstocht. Je kunt je dan afvragen waarom je die eerdere keren 'verkeerd' koos, of dat het juist goed was zodat je met meer kennis, ervaring en begrip verder kon. Zo vind ik eigenlijk dat iedereen minimaal een keer een echte borderliner intiem moet hebben gekend. Net zoals je in je kleutertijd bepaalde kinderziektes moet doormaken om vervolgens resistent door te groeien ;-) -- sommige vrouwen kiezen een paar maal een narcistische pestkop als man voordat ze eindelijk kunnen genieten van een gewone lieve aardige vent in hun leven.
 
Hoe dan ook een wonderlijk mooie ontdekkingstocht. Je kunt je dan afvragen waarom je die eerdere keren 'verkeerd' koos, of dat het juist goed was zodat je met meer kennis, ervaring en begrip verder kon. Zo vind ik eigenlijk dat iedereen minimaal een keer een echte borderliner intiem moet hebben gekend. Net zoals je in je kleutertijd bepaalde kinderziektes moet doormaken om vervolgens resistent door te groeien ;-) -- sommige vrouwen kiezen een paar maal een narcistische pestkop als man voordat ze eindelijk kunnen genieten van een gewone lieve aardige vent in hun leven.
Van harte mee eens! Die borderliner heb ik twee jaar geleden al meegemaakt (volgens mij al in dit topic genoemd?) en, hoe pijnlijk het ook was destijds: ik heb ervan geleerd. Enne... één keer is genoeg, hoor.
 
Wat zijn de kenmerken van een borderliner?

"De diagnose borderline stoornis kan gesteld worden als je aan minimaal vijf van de negen criteria voldoet en als de problemen gedurende lange tijd aanwezig zijn en veel invloed hebben op je dagelijks functioneren."

De vriendin met die complicaties waarmee ik jarenlang samen was (wisselend tussen extreem gelukkig en bijzonder miserabel) zag die lijst en stelde vast dat ze voor alles geslaagd was, alleen zag ze dit niet als een probleem. De verschillende kenmerken vond ze volstrekt normaal, of anders waren het kenmerken die haar juist onderscheidden van de meeste andere mensen "want die zijn saai!"

Kostelijk, inspirerend en ook aangrijpend bedroevend.

Zoals ik al (enigszins gechargeerd) zei, je moet het eens hebben meegemaakt.
 
Of het wordt je langzaamaan duidelijk wat je zoekt als je een paar keer uitkomt bij iemand die het niet is voor jou (ervaringswijsheid...).
Vaak weet je pas wat je zoekt wanneer je het gevonden hebt.
@liveit En om het triootje vol te maken:

Als je niet weet wie je zelf bent, krijg je het ook niet gevonden.
Dan moet je eerst nog op zoek naar jezelf en daarna pas naar een ander.
 
Als je weet dat je de bad guy mentaliteit niet hebt, dan kun je daar iets aan doen.
Herkennen van je probleem is vaak de helft van de oplossing.
Alhoewel een rol spelen nog vaker tot niets leidt dan jezelf zijn. Daar prikken vrouwen ook zo doorheen.

Maar nog veel belangrijker: misschien zoek je naar de verkeerde vrouw.
Jij zoekt een type dat een bad guy wil (althans: dat denk je), terwijl je dat niet bent.
Als de vrouw een miljardair van 89 jaar oud zoekt en je hebt slechts 100 euro terwijl je 30 bent, is er ook geen kans van slagen.
Vraag is of je een gold digger moet willen. Net zoals je je af moet vragen of een vrouw die een bad guy zoekt bij je past.
Mijn advies: ga eens op zoek naar een vrouw die een normale man wil. En ja, ze zijn er. Meer dan je denkt.
Want het is mogelijk een beeld in je hoofd over hoe vrouwen zouden denken.
Net zoals veel vrouwen denken dat alle mannen een vrouw zoeken met het lichaam van een playboymodel.

Misschien iets voor in een nieuw topic: "wat zoekt een vrouw in een man" en dat de dames op dit forum daar dan op in zouden gaan. Niet "wat zoekt ze voor een klant", maar wat is voor haar relatiemateriaal.

ja de rol spelen helpt niet echt, voor het aanspreken op straat wel, maar de date erop, val je door de mand, been there done that.
🤔 misschien is dit het, ga telkens achter verkeerde vrouwen aan? Ik zou het niet weten om eerlijk te zijn, heb in de laatste maanden massas vrouwen aangesproken, waar van wel met enkele tussen de lakens gekomen, maar meestal buitenlandse dames. Dus voor buitenlandse dames ben ik gezellig/leuk/lief/whatever maar voor lokale niet?

Dan misschien maar een ticketje naar een land in Latijns-Amerika boeken en daar eentje scoren? 😅

@liveit En om het triootje vol te maken:

Als je niet weet wie je zelf bent, krijg je het ook niet gevonden.
Dan moet je eerst nog op zoek naar jezelf en daarna pas naar een ander.

🤔 maybe maybe, zou het niet weten.
Weet wie ik ben, wat ik kan, waar ik naar toe wil, alleen de hoe is moeilijker soms en ben nu gelukkig (na een andere tijd mee te maken).
Wat ik wel van mezelf weet is door de slechte ervaringen met lokale dames op jonge leeftijd ik er niet meer naar kijk, zelfs al lopen ze in de zomer met bikinis en korte rokjes , ze interseren met niet meer...
 
@lovemachine

Weet bij welke dames me interesse ligt, maar out of reach. Welke eigen is aan mij, volgens de persoonlijkheids testen, ben ik op relatie vlak genaaid... iedereen kan een connectie maken met mij, maar ik niet met iedereen en degene dat het lukt is het maar van korte duur, omdat ik veel variatie zou nodig hebben, welke wel lijkt te kloppen... 😮‍💨. Maar ik geef het niet op...
 
@lovemachine

Weet bij welke dames me interesse ligt, maar out of reach. Welke eigen is aan mij, volgens de persoonlijkheids testen, ben ik op relatie vlak genaaid... iedereen kan een connectie maken met mij, maar ik niet met iedereen en degene dat het lukt is het maar van korte duur, omdat ik veel variatie zou nodig hebben, welke wel lijkt te kloppen... 😮‍💨. Maar ik geef het niet op...
Dus daarom ga je maar naar de hoeren?
Dat lost toch niks op, tenminste je bent alleen van je volle zak af.
Volgens mij ben je nog een jonge vent, er is genoeg te neuken en meiden zat om plezier mee te hebben waar je niet voor hoef te betalen. Voelt veel beter en is beter voor je ego en zelfvertrouwen, als je geen flappen hoef neer te tellen.
 
Dus daarom ga je maar naar de hoeren?
Dat lost toch niks op, tenminste alleen een volle zak.

Nee, niet enkel daarom...
Verhaal verkort, zie voorgeschiedenis van de wandelaar.
vanaf men 18-19j geen meiden gehad, en hiervoor enkele en 1 er van seks mee gehad... dus als 30er beginnen daten met die enige ervaring... dan helpen de dvps wel.
Niet iedere man heeft het geluk vroeg te kunnen beginnen (omstandigheden van het leven, ik wens niemand toe wat ik heb ondergaan) en te leren voor later, dvps helpen me verloren ervaring in te halen... aan een tempo dat via normaal daten nooit zal lukken.
Vooral met zo'n schat zoals diegene die ik nu gevonden heb... wat ze me al geleerd heeft, zou ik niet kunnen leren alleen...
Bvb domweg een massage, ik wist niet waar te beginnen. Dankzij haar, kan ik er al wat van of toch volgens haar, mag zelfs niet weg, tot ze er een heeft gehad. dames die meelezen, interesse om het uit te proberen -> dm me🙃? (Free of charge that is)

Nog 1tje, vingeren nooit gedaan tot dat ik bij dvps kwam...

Ok de laatste, tongzoenen never done enkel op de mond, met deze meid heb/ben ik dit aan het leren? Geen wasmachine tongzoen, meer die sensuele die je niet graag stopt...

Ik "gebruik" dvps om op te leren en niet alleen (om het wat grof te zeggen) men zak te ledigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan