Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik probeerde je een beetje uit de tent te lokken @liveit
Uiteraard hoef je aan mij of hier op het forum geen verantwoording af te leggen.
Ik waardeer wel je openheid.
Wat ik eigenlijk een beetje tussen de regels door leest, is dat je eigenlijk meer naar een vriendin of een relatie op zoek bent dan alleen naar sex.
 
ik probeerde je een beetje uit de tent te lokken @liveit
Uiteraard hoef je aan mij of hier op het forum geen verantwoording af te leggen.
Ik waardeer wel je openheid.
Wat ik eigenlijk een beetje tussen de regels door leest, is dat je eigenlijk meer naar een vriendin of een relatie op zoek bent dan alleen naar sex.
Dacht k al, dus No hard feelings😉.
Weet ik al te best, maar waarom niet? Misschien leest er iemand mee in dezelfde of gelijkaardige situatie, en geeft dit hem de push om het toch maar eens te doen. Zelf heb ik hier ook enkel maar gelezen, voordat ik een account maakte.
Voor het moment wil ik enkel ervaring opdoen, als het toch te close wordt, bail out i guess of tijdens een nuchter gesprek de mogelijkheden bekijken, maar zo'n dame is hier met een reden, welke ik niet in de weg wil staan of voor wil opdraaien. Als zij me deze tijden geeft en me vraagt om eens een nacht of een dag samen te spenderen laat ik dat toch wel niet links liggen.
Relatie niet echt, meer een fwb denk ik.
Bvb. om eens een weekendje weg te kunnen, samen wat te gaan eten, film avondje, een rit in de cabrio of leuke wandeling aan het strand. Je weet wel, actieviteiten die leuk worden met 2. En natuurlijk heerlijke seks, maar dan besef ik ook dat sommige dingen niet meer zullen gedaan worden...
Maar voor nu neem ik genoegen met dvps , en ben erg dankbaar aan alle dvps die ik bezocht heb, die me hier en daar gepusht hebben toch dat ene standje te doen waarvan ik dacht dit lukt niet, om dan toch te ontdekken dat het wel lukte. Bij een gewoon scharrel heb ik het gevoel dat je als man je weg moet weten, bij dvps niet, deze leiden meer, soms een paar afwerkers,maar door de andere leer ik. Men allereerste dvp was terug in het land, dus haar eens bezocht. Die merkte op dat ik veel meer initiatief nam dan de laatste keer dat ik haar bezocht, dus goed op weg denk ik dan?


Ps. Een dvp vertelde me ooit eens dat eigenlijk elke man betaald voor seks, ookal heb je nooit een dvp bezocht er is een vorm van betaling aanwezig...
 
Laatst bewerkt:
@lovemachine

Weet bij welke dames me interesse ligt, maar out of reach. Welke eigen is aan mij, volgens de persoonlijkheids testen, ben ik op relatie vlak genaaid... iedereen kan een connectie maken met mij, maar ik niet met iedereen en degene dat het lukt is het maar van korte duur, omdat ik veel variatie zou nodig hebben, welke wel lijkt te kloppen... 😮‍💨. Maar ik geef het niet op...
Gooi die testenuitkomsten maar snel over boord. Daar heb je helemaal niets aan. Ga op je gevoel af. Wat vind jij het belangrijkste: de uitslag van een of andere debiel die bij jou een standaard test heeft afgenomen of je eigen gevoel?

Wees blij dat je niet met iedereen een connectie kunt maken. Als ik dat zou kunnen, zou ik me zeer ongelukkig voelen. Er zijn heel veel mensen waar ik helemaal niets mee heb en ook nooit iets zal krijgen. Ik hoef ook geen 8 miljard mensen als partner, ik zoek er maar 1. En als je de juiste treft, ben je ook van die "variatiedrang" af. Want zij weet je dan te temmen. Sterker nog: je weet jezelf dan te temmen.

Vooral het laatste dat je schrijft, is van heel groot belang: "geef niet op".
 
Ik heb de laatste tijd verschillende keren een dvp ontmoet.
Ik vond haar erg leuk.
Fysiek, maar vooral zijn persoon.
Ze heeft me echt verleid.

We stopten niet met knuffelen, strelen, kussen overal, zijn hand in de mijne.
Ze kwam steeds dichterbij om tegen me aan te kruipen. Om me in de ogen te kijken met een grote glimlach en verwijde pupillen, haar gezicht vastgelijmd aan het mijne.
Zij was degene die het allemaal in de eerste plaats begon.

Helaas had ik geen zin om verder te gaan.
Ik kan het niet begrijpen.

Is dit zijn manier om zijn dienst te bewijzen (GFE)?
Dit heb ik nog nooit meegemaakt met een dvp.
Ze leek echt oprecht.
Ze hoefde dat allemaal niet te doen.

Heb jij dat ook ervaren?

Soms zeg ik tegen mezelf dat ik er alles aan moet doen om haar weer te zien, andere keren dat ik een idioot ben en dat ik verder moet gaan.
 
We stopten niet met knuffelen, strelen, kussen overal, zijn hand in de mijne.
Ze kwam steeds dichterbij om tegen me aan te kruipen. Om me in de ogen te kijken met een grote glimlach en verwijde pupillen, haar gezicht vastgelijmd aan het mijne.
Zij was degene die het allemaal in de eerste plaats begon
En toen ..werd ik wakker🛌
 
Ik begrijp dat wel, verliefd worden of verliefd zijn, of het nu op een dvp of op een andere vrouw is maakt niet uit, kan je ook niet kiezen, het overkomt je. Aan jou om er al dan niet iets mee te doen of niets mee te doen. De consequenties, pijnlijk of niet, zal je moeten dragen maar ze zullen wel vanzelf slijten op termijn.
 
Zo te zien wordt alles in het Frans vertaald aan het geciteerde bericht te zien, dat verklaart misschien dat zijn/haar af en toe door elkaar gaat
Zeker als je bedenkt dat in het Frans het bezittelijk voornaamwoord het geslacht aanneemt van het zelfstandig naamwoord erachter, en niet van de bezitter.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de laatste tijd verschillende keren een dvp ontmoet.
Ik vond haar erg leuk.
Fysiek, maar vooral zijn persoon.
Ze heeft me echt verleid.

We stopten niet met knuffelen, strelen, kussen overal, zijn hand in de mijne.
Ze kwam steeds dichterbij om tegen me aan te kruipen. Om me in de ogen te kijken met een grote glimlach en verwijde pupillen, haar gezicht vastgelijmd aan het mijne.
Zij was degene die het allemaal in de eerste plaats begon.

Helaas had ik geen zin om verder te gaan.
Ik kan het niet begrijpen.

Is dit zijn manier om zijn dienst te bewijzen (GFE)?
Dit heb ik nog nooit meegemaakt met een dvp.
Ze leek echt oprecht.
Ze hoefde dat allemaal niet te doen.

Heb jij dat ook ervaren?

Soms zeg ik tegen mezelf dat ik er alles aan moet doen om haar weer te zien, andere keren dat ik een idioot ben en dat ik verder moet gaan.
Klinkt als de ultieme GFE. Het kan je veel geld besparen door daar niet in mee te gaan
 
Laatst bewerkt:
Een paar jaar geleden als onervaren man aan mijn 'wandelcarrière' begonnen. Veel over mezelf en vrouwen geleerd. (hoop ik dan toch) Het heeft een tijdje tegen gezeten met de DVP's, maar ik heb nu een dame gevonden waar het ongelofelijk lekker mee gaat.

Nu komt de vraag... Wanneer is het liefde? Wanneer is het lust? Is het de perfecte GFE?

Tot nu toe lukt het me om nuchter te blijven, maar ik merk dat het iedere keer intenser wordt. Op bovenstaande vraag kan ik (nog) geen antwoord geven, maar eigenlijk maakt het me ook niet uit. Ik geniet er van zolang het kan.
 
Nu komt de vraag... Wanneer is het liefde? Wanneer is het lust? Is het de perfecte GFE?

Tot nu toe lukt het me om nuchter te blijven, maar ik merk dat het iedere keer intenser wordt. Op bovenstaande vraag kan ik (nog) geen antwoord geven, maar eigenlijk maakt het me ook niet uit. Ik geniet er van zolang het kan.
Nuchter blijven. Je gaat het verpesten anders. :)
 
Een paar jaar geleden als onervaren man aan mijn 'wandelcarrière' begonnen. Veel over mezelf en vrouwen geleerd. (hoop ik dan toch) Het heeft een tijdje tegen gezeten met de DVP's, maar ik heb nu een dame gevonden waar het ongelofelijk lekker mee gaat.

Nu komt de vraag... Wanneer is het liefde? Wanneer is het lust? Is het de perfecte GFE?

Tot nu toe lukt het me om nuchter te blijven, maar ik merk dat het iedere keer intenser wordt. Op bovenstaande vraag kan ik (nog) geen antwoord geven, maar eigenlijk maakt het me ook niet uit. Ik geniet er van zolang het kan.
Prijs je zelf gelukkig dat je iemand hebt gevonden waarbij je je zo goed voelt. Het is heel bijzonder om te ervaren hoe verschillend 2 personen bijvoorbeeld al kunnen zijn. Als ik uit ervaring spreek. Leerde ik 2 leuke dames kennen. Eigenlijk allebei even aardig, leuk en aantrekkelijk. Maar bij de ene voelde ik me onrustig en bij de andere ook als zij helemaal niets deed voelde ik me al rustig en helemaal in staat van opwinding. Soms pas je als personen heel goed of juist minder bij elkaar. Doet er niets aan af dat ieder een leuk persoon kan zijn.

Hebben jullie die ervaring ook?
 
Nuchter blijven. Je gaat het verpesten anders. :)
Hard to get was beter toch? Dat wordt alleen een beetje lastig als ik betaal voor de seks. 🤔🤣

Maar goed, het hoeft voor mij ook niet verder te gaan dan dit. Op deze manier weten we wat we aan elkaar hebben en dat werkt perfect. Van beide kanten geen gezeur.

Prijs je zelf gelukkig dat je iemand hebt gevonden waarbij je je zo goed voelt.
Daar ben ik ook heel blij mee. De vorige dame waar ik me zo goed bij voelde is alweer een jaar geleden verdwenen.

Maar bij de ene voelde ik me onrustig en bij de andere ook als zij helemaal niets deed voelde ik me al rustig en helemaal in staat van opwinding. Soms pas je als personen heel goed of juist minder bij elkaar.
Ik heb in mijn zoektocht dames gehad die even lief en aantrekkelijk waren, maar ik me erg ongemakkelijk bij voelde om seks mee te hebben. Geen idee waarom, maar wel herkenbaar dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan