Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Doet mij ineens denken aan de aflevering van Radio Bergeijk waarin een man zit die in transitie is gegaan en nu als twee druppels water lijkt op Jennifer Lopez

Dat doet mij denken aan een reis door duitsland toen er snachts op de radio een progamma was waar mensen naar toe konden bellen om iets te vertellen en toen er een domina belde
 
Ik plaats van te fantaseren en te veronderstellen… zouden veel van de mannen eens 1 weekje of zelfs eens 1 dagje naast een dame door brengen. Zien welke mannen haar contacteren, welke berichten ze krijgt… welke mannen er komen etc…

Het zou niet beter zijn om meteen een nieuw topic te openen?

'Ik ben niet meer verliefd op een prostituee!..' 🤣🤣🤣
 
Ik plaats van te fantaseren en te veronderstellen… zouden veel van de mannen eens 1 weekje of zelfs eens 1 dagje naast een dame door brengen. Zien welke mannen haar contacteren, welke berichten ze krijgt… welke mannen er komen etc…
Ik peroonlijk zou dat graag eens doen om eens mee te maken hoe het voor een dvp is

Ik heb van een paar dvps al verhalen gehoord dat je soms echt van schrikt. Wat mij ook altijd gaat bij gebleven is dat mijn eerste dvp ze was 23 ik was toen 25 zei van ik ben altijd blij als je komt je komt niet enkel voor sex en het is fijn om eens sex te hebben met een man van mijn eigen leeftijd
 
Laatst bewerkt:
Nee, ze mogen het op haar lijf en in haar mond spuiten 😁 (en uiteraard niet tongzoenen want dat is 'bedriegen' 😆😆😆. Mopje, dat mag ze wel)
Moest ik een vriendin hebben die een dvp is of zou willen zijn dan mag ze dat zeker een dvp zijn als je elkaar niet vertouwed moet je geen relatie beginnen wie weet leerd ze nieuwe dingen bij 😁😁😁
 
Ik peroonlijk zou dat graag eens doen om eens mee te maken hoe het voor een dvp is

Ik heb van een paar dvps al verhalen gehoord dat je soms echt van schrikt. Wat mij ook altijd gaat bij gebleven is dat mijn eerste dvp ze was 23 ik was toen 25 zei van ik ben altijd blij als je komt je komt niet enkel voor sex en het is fijn om eens sex te hebben met een man van mijn eigen leeftijd
Voila 👍
Behandel ze met respect en je krijgt zeer veel terug
 
Volgens mij schrijft @Slavisch dat nu al 2x uit de zienswijze van de 'algemene man'. De mannen die denken dat een DVP geen zelfrespect kan hebben. Anders was zij immers nooit DVP geworden.. aldus de denkwijze van de algemene man.
 
Ik begrijp krarel wel ik had het ook gelezen als mannen willen liever een vrouw met zelf respect

Ps waarom willen mannen niet samen zijn met een dvp ik ben eens benieuwd 😁
ik denk dat er genoeg redenen zijn waarom mensen niet samen willen zijn met een dvp, buiten de slaapkamer omdan.
Ik denk dat de belangrijkste reden is, dat de meeste mannen, de dame niet willen delen met andere mannen, ook al zegt de dame dat het slechts werk is.
Een andere reden kan zijn, van wat zal de buitenwereld wel niet denken. Samenwonen met een hoer, zo wordt het vaak gezegd, buiten dit forum om
Andere reden, is dat het vaak buitenlandse dames zijn met weinig opleiding.
En vaak hebben dvp vaak een behoorlijk kapstokje, met allerlei problemen.
 
Lieverds, soms zijn er wel echte gevoelens in het spel. Mijn partner is ook klant geweest van mij. 1x betaald en altijd blijven plakken. Inmiddels zijn we gelukkig samen.

Niet elke DvP is uit op geld blijkt maar weer. Er zijn uitzonderingen 🤗
Het is geen kwestie van geld. Verliefdheid overkomt je of niet. Ik ken genoeg dames die verliefd op me geworden zijn nadat ik ze bezocht heb.

Daarnaast heb ik ook dames gesproken die een relatie hadden en waarvan hun man ooit hun eerste klant geweest is.

Ik heb ook een dame gekend die blonder dan blond was en makkelijk naast Jutta Leerdam zou kunnen staan en ooit een Afrikaan als klant kreeg die zwarter dan zwart was en waar ze meteen hotel de botel van was, het werk vaarwel zei en tegenwoordig een gezin met hem heeft met 2 kinderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan