Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft zo'n grote aantrekkingskracht op mij, ik noemde haar ooit "a force of nature ". Ik loop telkens met een enorme glimlach en levenslust weer naar buiten. Ze vertelt allemaal privé dingen waardoor ik het gevoel heb bijzonder te zijn, en dan speelt ze weer spelletjes. Tja zo lang het bij mij werkt ga ik ervoor.
In een ander topic had je het over een dvp die jou had gevraagd om geld te sturen, ik vermoed dat het om dezelfde gaat?
 
In een ander topic had je het over een dvp die jou had gevraagd om geld te sturen, ik vermoed dat het om dezelfde gaat?
Dank je, Dat was andere DVP een potentieel nieuwe om verliefd op te worden. Die is helaas met de noorderzon vertrokken. Mijn "force of nature" is momenteel in haar thuisland.

Verliefdheid op een DVP is misschien vergelijkbaar met drugs qua gevoel en kosten. Ik houd mij voor dat een DVP gezonder voor mijn lichaam is.
 
Dank je, Dat was andere DVP een potentieel nieuwe om verliefd op te worden. Die is helaas met de noorderzon vertrokken. Mijn "force of nature" is momenteel in haar thuisland.

Verliefdheid op een DVP is misschien vergelijkbaar met drugs qua gevoel en kosten. Ik houd mij voor dat een DVP gezonder voor mijn lichaam is
Leuk dat jullie een goede klik hebben maar als ze zegt dat ze jou verliefd kan maken als ze dat wil, ook al is het een grap, dan geeft dat aan dat ze een hele manipulatieve denkwijze heeft, daar hou ik helemaal niet van. Dat soort dames zijn vaak zo onoprecht en nep dat je het bijna kan ruiken
 
Verliefdheid op een DVP is misschien vergelijkbaar met drugs qua gevoel en kosten. Ik houd mij voor dat een DVP gezonder voor mijn lichaam is.
Is juist een dame van plezier er niet voor de sex, en een vriendin of partner om verliefd op te zijn?
Het kan je overkomen dat je verliefd wordt op een dame van plezier, maar om het nou op te zoeken, snap ik niet zo goed.
 
Ik heb een andere begrip bij verliefdheid.
Dan zouden we dus een vertakking van de thread moeten maken:

-Verliefd op een dvp
-Verzot op een dvp
-Bijzonder gesteld op een dvp
-Vriendschap met een dvp
-Friends-with-benefits met een dvp
-Je brandverzekering hebben lopen bij een voormalig dvp
etc
 
Ik denk dat er heel veel mensen in een prima relatie zitten, terwijl ze niet verliefd meer zijn. Sterker nog, ik geloof niet dan mensen nog na 10 jaar relatie verliefd zijn met bonzend hart en onzeker of hij of haar dit weekend kan neuken oid.

De Dames van plezier waar ik verliefd op ben zou ik in dit leven geen relatie mee willen. In een ander leven misschien wel.
 
Ik denk dat er heel veel mensen in een prima relatie zitten, terwijl ze niet verliefd meer zijn. Sterker nog, ik geloof niet dan mensen nog na 10 jaar relatie verliefd zijn met bonzend hart en onzeker of hij of haar dit weekend kan neuken oid.

De Dames van plezier waar ik verliefd op ben zou ik in dit leven geen relatie mee willen. In een ander leven misschien wel.
Een hoop DVP zijn ook te geil , die houd je niet bij op je eentje.
 
Ik erger me aan dvp's die daar op inspelen
Is dat niet de fout van de mannen zelf?

Ga je voorbeeld geven. Als klant op voorhand vraagt aan mijn vrouw of ze single is of niet?
Dan antwoord mijn vrouw steeds dat ze single is…. Blijkbaar is dit een bepaalde fantasie dat ze single is of is het een afknapper om op date te gaan met een dame die in relatie zit…
Terwijl de service of ze nu single is of niet toch gewoon zelfde …. Bij velen zit het gewoon in het hoofdje he
 
Je betaald gewoon voor een uurtje sex en gfe… is normaal dat de dame je tracht een leuke tijd te geven maar daar stopt het ook in 99,999999999% van de tijd he
Maar velen weten of beseffen niet altijd dat ze betaald hebben en denken oprecht dat er gevoelens zijn
 
Is dat niet de fout van de mannen zelf?

Ga je voorbeeld geven. Als klant op voorhand vraagt aan mijn vrouw of ze single is of niet?
Dan antwoord mijn vrouw steeds dat ze single is…. Blijkbaar is dit een bepaalde fantasie dat ze single is of is het een afknapper om op date te gaan met een dame die in relatie zit…
Terwijl de service of ze nu single is of niet toch gewoon zelfde …. Bij velen zit het gewoon in het hoofdje he
Maar dan zijn er ook nog dvp's die allerlei zaken gaan suggereren dat gaat mij net iets te ver
 
Maar dan zijn er ook nog dvp's die allerlei zaken gaan suggereren dat gaat mij net iets te ver
Dat gebeurt toch overal in de wereld? Als je je gaat oriënteren op de aanschaf van een nieuwe personenwagen dan vind je een heel klein beetje feitelijke informatie over paardekrachten van het auto'tje maar vooral veel beelden die je vertellen dat je, eenmaal deze wagen aangeschaft, met een fotogeniek en dolgelukkig gezin op reis zal gaan in zonnige bergachtige gebieden waarbij moeder vol bewondering en verlangen kijkt naar haar superman die zij straks eens fijn zal verwennen.
 
Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan