Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar dan zijn er ook nog dvp's die allerlei zaken gaan suggereren dat gaat mij net iets te ver

Van slappe knieën en een slap karakter krijg je rare situaties.
Mannen die gevoelig zijn voor teveel complimenten moeten vooral zichzelf in de spiegel aankijken. En zich afvragen waarom ze geen onderscheid kunnen maken tussen geld verdienen door een dvp en ware gevoelens hebben.

Dan kun je je ergeren aan de dames, maar het zijn de slappe knieën van de mannen die zoiets mogelijk maken.
Jezelf als slachtoffer van manipulatief gedrag zien helpt je sowieso geen centimeter vooruit, is mijn bescheiden mening.

Maar goed, dat is in de kern een ander verhaal.

Gisteren weer eens van een dvp gehoord waar ze mee opgezadeld werd qua rare vragen van klanten en hoeveel mailtjes en appjes er soms op één dag binnenkomen. Hysterisch. Daar een partner uit plukken lijkt me sowieso een deceptie. Voor haar en ook voor hem.
 
Van slappe knieën en een slap karakter krijg je rare situaties.
Mannen die gevoelig zijn voor teveel complimenten moeten vooral zichzelf in de spiegel aankijken. En zich afvragen waarom ze geen onderscheid kunnen maken tussen geld verdienen door een dvp en ware gevoelens hebben.

Dan kun je je ergeren aan de dames, maar het zijn de slappe knieën van de mannen die zoiets mogelijk maken.
Jezelf als slachtoffer van manipulatief gedrag zien helpt je sowieso geen centimeter vooruit, is mijn bescheiden mening.

Maar goed, dat is in de kern een ander verhaal.

Gisteren weer eens van een dvp gehoord waar ze mee opgezadeld werd qua rare vragen van klanten en hoeveel mailtjes en appjes er soms op één dag binnenkomen. Hysterisch. Daar een partner uit plukken lijkt me sowieso een deceptie. Voor haar en ook voor hem.
Bingo
 
Wanneer je buitengewoon hartelijk wordt ontvangen door de bedrijfsleider van een duur restaurant die telkens ook geweldig moet lachen om je grapjes, buitengewoon belangstellend vraagt naar iets wat je een half jaar geleden terloops had genoemd, dan kun je denken "die man mag mij zo graag, zou ik nu dan toch eindelijk een hartsvriend hebben gevonden, een strijdmakker met wie ik lief en leed kan delen" dan is het niet zo dat die man jou valselijk heeft gemanipuleerd. De man deed gewoon zijn werk als gastheer.

Een dvp doet dat ook en sommigen zijn er god zij dank zo geweldig goed in dat je daar best wat voor wil betalen, geld dat je makkelijk kunt missen bovendien.

Er zijn echter zat mannen die emotioneel-verstandelijk nog bakvissen zijn en die graag zwijmelen en daarin hun zelfbeheersing verliezen en hun portemonnee leegkieperen. Dat moeten ze zelf weten.

Ik heb de indruk dat dvp's dergelijke klanten helemaal niet de leukste vinden want na een aantal maanden van hevige orgasmes willen die mannen ook met hun hele ziel klaarkomen en 'heel de vrouw' mee naar huis nemen. Het gevolg is een serie appjes en aanzoeken en zeurpartijen aan de deur, te degoutant voor woorden.

Los daarvan kan een dvp een klant hebben die meer wil. Stel dat ze denkt "ach ja, ik heb dit weekeinde toch niks, ik mag ook weleens genieten" en ze gaan samen op pad, waarna ze denkt "hee in het echt is het ook best aan aardige gozer, laten we nog eens afspreken maar dan liever niet meer op het werkadres" dan kan er net zoals bij alle andere gewone mensen iets leuks uit voortkomen.

Een dvp kan ook lang aarzelen voor ze zoiets een kans geeft want gaat het 'mis' dan ben je vaak ook die klant kwijt, soms met een hoop gezanik als toegift erbij bovendien. En blijf je lange tijd samen en gaat het dan alsnog een keer uit dan is het een extra koude douche want je gaat niet zoals iedereen zomaar hup een nieuwe geliefde pakken op de nette dating sites omdat je dan tijdens het eerste kopje koffie in het pannenkoekenhuis moet gaan uitwisselen "en wat doe jij?" etcetera. Pfff dan maar even niet, en dus weer alleen.
 
Wanneer je buitengewoon hartelijk wordt ontvangen door de bedrijfsleider van een duur restaurant die telkens ook geweldig moet lachen om je grapjes, buitengewoon belangstellend vraagt naar iets wat je een half jaar geleden terloops had genoemd, dan kun je denken "die man mag mij zo graag, zou ik nu dan toch eindelijk een hartsvriend hebben gevonden, een strijdmakker met wie ik lief en leed kan delen" dan is het niet zo dat die man jou valselijk heeft gemanipuleerd. De man deed gewoon zijn werk als gastheer.

Een dvp doet dat ook en sommigen zijn er god zij dank zo geweldig goed in dat je daar best wat voor wil betalen, geld dat je makkelijk kunt missen bovendien.

Er zijn echter zat mannen die emotioneel-verstandelijk nog bakvissen zijn en die graag zwijmelen en daarin hun zelfbeheersing verliezen en hun portemonnee leegkieperen. Dat moeten ze zelf weten.

Ik heb de indruk dat dvp's dergelijke klanten helemaal niet de leukste vinden want na een aantal maanden van hevige orgasmes willen die mannen ook met hun hele ziel klaarkomen en 'heel de vrouw' mee naar huis nemen. Het gevolg is een serie appjes en aanzoeken en zeurpartijen aan de deur, te degoutant voor woorden.

Los daarvan kan een dvp een klant hebben die meer wil. Stel dat ze denkt "ach ja, ik heb dit weekeinde toch niks, ik mag ook weleens genieten" en ze gaan samen op pad, waarna ze denkt "hee in het echt is het ook best aan aardige gozer, laten we nog eens afspreken maar dan liever niet meer op het werkadres" dan kan er net zoals bij alle andere gewone mensen iets leuks uit voortkomen.

Een dvp kan ook lang aarzelen voor ze zoiets een kans geeft want gaat het 'mis' dan ben je vaak ook die klant kwijt, soms met een hoop gezanik als toegift erbij bovendien. En blijf je lange tijd samen en gaat het dan alsnog een keer uit dan is het een extra koude douche want je gaat niet zoals iedereen zomaar hup een nieuwe geliefde pakken op de nette dating sites omdat je dan tijdens het eerste kopje koffie in het pannenkoekenhuis moet gaan uitwisselen "en wat doe jij?" etcetera. Pfff dan maar even niet, en dus weer alleen.
Ik snap heel die angst voor een relatie met een dvp niet, het zijn geen melaatsen. Iedereen kan er een heel doemscenario bij bedenken maar waarom. In het weekend lopen ze ook gewoon in een joggingbroek door het huis, ze lappen ook de ramen, doppen de boontjes, doen de boodschappen, net als andere vrouwen. Overal komt manipulatief gedrag voor, van 2 kanten, ook in non dvp relaties en ook daar loop je als fragiele man of vrouw het risico om onder te sneeuwen maar daar ben je zelf bij en daar kun je iets aan doen
 
Ik snap heel die angst voor een relatie met een dvp niet, het zijn geen melaatsen. Iedereen kan er een heel doemscenario bij bedenken maar waarom. In het weekend lopen ze ook gewoon in een joggingbroek door het huis, ze lappen ook de ramen, doppen de boontjes, doen de boodschappen, net als andere vrouwen. Overal komt manipulatief gedrag voor, van 2 kanten, ook in non dvp relaties en ook daar loop je als fragiele man of vrouw het risico om onder te sneeuwen maar daar ben je zelf bij en daar kun je iets aan doen
100% alsmede algeheel totaal mee EENS
 
Ik snap heel die angst voor een relatie met een dvp niet, het zijn geen melaatsen. Iedereen kan er een heel doemscenario bij bedenken maar waarom. In het weekend lopen ze ook gewoon in een joggingbroek door het huis, ze lappen ook de ramen, doppen de boontjes, doen de boodschappen, net als andere vrouwen. Overal komt manipulatief gedrag voor, van 2 kanten, ook in non dvp relaties en ook daar loop je als fragiele man of vrouw het risico om onder te sneeuwen maar daar ben je zelf bij en daar kun je iets aan doen
helemaal mee eens !!
 
Sommige reacties aangaande de "manipulatie" van dames gaan toch echt te ver de één kant op (beide richtingen uit, overigens).

Ja, als je je als man laat manipuleren ben je daar zelf bij, je moet inderdaad je hoofd erbij houden en blijven begrijpen dat een deel van het spel gewoon zakelijke slimheid is et cetera et cetera.

Maar als je als vrouw in de gaten hebt dat de man in kwestie niet in staat is bovenstaande te begrijpen, en je dat vervolgens misbruikt om hem meer geld af te nemen dan hij eigenlijk kan missen (soms zelfs zonder dienst te bieden, of soms via chantage) dan is zo'n vrouw ook gewoon slecht.

Verkopers hebben ook een bepaalde zorgplicht. Als we het hadden gehad over verkoop van auto's of verzekeringen of wat dan ook had ik exact hetzelfde gezegd, alleen moet ik wel de kanttekening plaatsen dat als het gaat om de verkoop van liefde er iets makkelijker emoties om de hoek komen kijken en het allemaal nog net iets gevoeliger wordt.
 
Sommige reacties aangaande de "manipulatie" van dames gaan toch echt te ver de één kant op (beide richtingen uit, overigens).

Ja, als je je als man laat manipuleren ben je daar zelf bij, je moet inderdaad je hoofd erbij houden en blijven begrijpen dat een deel van het spel gewoon zakelijke slimheid is et cetera et cetera.

Maar als je als vrouw in de gaten hebt dat de man in kwestie niet in staat is bovenstaande te begrijpen, en je dat vervolgens misbruikt om hem meer geld af te nemen dan hij eigenlijk kan missen (soms zelfs zonder dienst te bieden, of soms via chantage) dan is zo'n vrouw ook gewoon slecht.

Verkopers hebben ook een bepaalde zorgplicht. Als we het hadden gehad over verkoop van auto's of verzekeringen of wat dan ook had ik exact hetzelfde gezegd, alleen moet ik wel de kanttekening plaatsen dat als het gaat om de verkoop van liefde er iets makkelijker emoties om de hoek komen kijken en het allemaal nog net iets gevoeliger wordt.
Ik ben van mening dat je zowel als heer en als dame niet sterk genoeg in je schoenen staat, je ver weg moet blijven van deze business.

Als je geen nee kan zeggen in het leven dan kom je altijd bescheten uit. Geld voor heren die geen nee zeggen omdat ze ingepakt zijn en voor dames die geen nee durven zeggen om anders een klant kwijt te raken.

Er is altijd een keus 😉
 
Maar als je als vrouw in de gaten hebt dat de man in kwestie niet in staat is bovenstaande te begrijpen, en je dat vervolgens misbruikt om hem meer geld af te nemen dan hij eigenlijk kan missen (soms zelfs zonder dienst te bieden, of soms via chantage) dan is zo'n vrouw ook gewoon slecht.
Vergelijk het met netjes je geld op de bank hebben staan en via de bank met advies beleggen (waarbij je een soort van 'examen' moet afleggen voordat je zelfstandig mag gaan handelen), of een ongereguleerde wereld instappen waar je in crypto kunt gaan, maar waar je dus *weet* dat er geen controles zijn, geen zorgplicht die wordt gehandhaafd. Win je een ton dan heb je veel praatjes want je was o zo slim en visionair, verlies je alles dan is je vertrouwen misbruikt en hadden de autoriteiten je moeten beschermen.

:LOL:

De GGD en de politie doen al heel wat aan handhaving, sluiten salons, doen navraag bij de dames in een op een gesprekken en ga zo maar door.

Ja, het beste zou zijn als de klant eerst naar een apart kamertje moest voor een goed gesprek met een doorgewinterde psycholoog en dat deze pas naar de dvp mocht nadat was vastgesteld dat hij financieel en geestelijk gezond is. Die salon zal door geen enkele man worden bezocht!

Maar ik vind niet dat je dat op de schouders van de dvp mag leggen.

Ik mag gewoon mijn laatste cent bij een garage inleveren voor die idiote bolide waarmee ik denk gelukkig te worden, ook daar hoeft er geen psycholoog bij aan tafel die mij uitlegt dat een 12-cilinder niet gelukkig maakt.
 
Straks wordt aan kermisondernemers verplicht om in te schatten of hun klanten wel een sterke maag hebben aangezien er klachten komen van mensen die op de kermis eerst een suikerspin hebben gegeten, daarna een patatje oorlog en dat ze vervolgens erg hebben moeten overgeven in een toestel dat hun lichaam torenhoog optilde en daar alle kanten opslingerde waarbij ook hun portefeuille uit de broekzak gleed en ergens tussen het publiek belandde.

"Het was afschuwelijk', vertelde een slachtoffer, 'het leek wel een kermis!"
 
Straks wordt aan kermisondernemers verplicht om in te schatten of hun klanten wel een sterke maag hebben aangezien er klachten komen van mensen die op de kermis eerst een suikerspin hebben gegeten, daarna een patatje oorlog en dat ze vervolgens erg hebben moeten overgeven in een toestel dat hun lichaam torenhoog optilde en daar alle kanten opslingerde waarbij ook hun portefeuille uit de broekzak gleed en ergens tussen het publiek belandde.

"Het was afschuwelijk', vertelde een slachtoffer, 'het leek wel een kermis!"
Ik ben toch echt wel eens voorbeelden tegengekomen waarin een dame echt te ver ging.

Één keer een bericht gelezen nota bene van de dame zelf, dat een klant zo hotel de botel was dat ze hem te pas en te onpas om donaties kon vragen. Ze noemde hem een zielepoot die haar huis betaald had. En ze liet duidelijk weten dat ze doorhad dat ze hem in financiële problemen bracht.

Ook ooit gelezen over een dame die tijdens haar girlfriend experiences privegegevens van de klant lospeuterde, en hem op een dag om een paar duizend euri vroeg "of anders vertel ik alles aan je vrouw".

Ik heb het hier niet over zomaar klanten binden met goede service. Het komt gewoon voor dat dames zwakke plekken van de man bewust opzoeken. Dan hebben die dames de man al psychologisch geanalyseerd, zoals hierboven min of meer is omschreven, en besluiten ze de psychologische zwakte van de man te gebruiken om zich te verrijken.

En sja dat vind ik slecht.
 
Goh en ik ken klanten die proberen privé gegevens van dame te achterhalen en zo via Facebook etc….. de dame proberen zwart te maken.
Voor ieder voorbeeld heb je wel een tegen voorbeeld he.
Laten we vooral niet veralgemenen… want dames worden hier afgeschilderd als geldwolven vol met slechte bedoelingen.
Ik heb ontelbare dates gedaan en dergelijke praktijken allemaal niet tegengekomen…. Veel hangt ook af van de ingesteldheid op date en de soort dames die men boekt. Klein beetje ervaring en advertenties goed lezen en bekijken en je haalt ze er zo uit 😉
 
Slechte mensen heb je overal, je kunt ze op straat tegenkomen, of als beleggingsadviseur, we hadden in Nederland de beroemde Heer Olivier die telkens rijke oude dames tegenkwam die hem dolgraag al hun geld gaven ook al was hij al eens als oplichter op tv geweest. De DSB bank is er groot mee geworden.
Zoals gezegd, heb je wat weke knieën en zou je eigenlijk een bewindvoerder moeten hebben die jouw geld beheert, dan kun je erop wachten dat er iemand voorbij komt die daar dankbaar gebruik van maakt.
Dat kan bij de kapsalon, bij de wijkverpleging, in je verzorgingstehuis, en ook in een bordeel.
Is niet speciaal iets van 'de dvp'.
 
Wat ik niet versta is waarom dat zoveel mensen vinden dat je niet verliefd mag worden op een dvp. Vanaf dat je zegt dat je een dvp graag hebt hoor je al snel pas op dat je niet verliefd word op de dvp dat is niet goed.

Een dvp kan oprecht iemand leuk vinden en interesse in een klant hebben. Het is idd niet goed om alles door een roze bril te zien. Maar er mogen er een paar dringend hun zwarte bril afzetten.

Zijn ze dan al zo verzuurd dat ze niet meer zien waneer er iemand oprecht lief tegen je is. Een gemeende knuffel geeft en je wil leren kennen. Dat het niets te maken heeft met geld of andere bij bedoelingen.

Er zijn idd dvp´s die achter je geld zitten maar er zijn ook klanten die een relatie willen voor gratis sex. Volgens mij is dat een van de hoofd redenen waarom dvp´s en klanten vaak horen dat ze niet een relatie mogen beginnen is omdat er vaak aangenomen word dat het voor de klant enkel om gratis sex te doen is en andersom dat het voor de dvp enkel om je geld te doen is

Dat is toch onozel wat heb je als klant en dvp meer te verliezen dan een andere relatie. Ik zeg niet dat je je roze bril moet op zetten maar heef het gewoon een eerlijke kans wie weet word je samen oud. En werkt het niet dan is het niets dat is in een andere relatie toch ook zo
 
Goh en ik ken klanten die proberen privé gegevens van dame te achterhalen en zo via Facebook etc….. de dame proberen zwart te maken.
Voor ieder voorbeeld heb je wel een tegen voorbeeld
Hoezo is dat een tegenvoorbeeld? Ik zeg alleen maar dat er dames zijn die te ver gaan in hun manipuleren, het feit dat er ook slechte mannen zijn verandert daar niets aan
Laten we vooral niet veralgemenen…
Ik veralgemeniseer niet, ik zeg alleen maar dat er bepaalde dames zijn die graag makkelijke slachtoffers bestelen en ik dat niet altijd de schuld van de man vind.
Slechte mensen heb je overal, je kunt ze op straat tegenkomen, of als beleggingsadviseur,
Ik zeg in mijn eerste post hier letterlijk dat ik hetzelfde had kunnen zeggen over verkopers en van auto's of verzekeringen.
 
Laatst bewerkt:
Wat nog niet gezegd is, denk ik, is dat 'alle waar naar zijn geld' op heel veel manieren werkt.

Wanneer je van jezelf vindt dat je een wijnkenner bent en de zeer exclusieve wijnmakelaar stelt je in staat zijn uitgelezen collectie te komen bewonderen, en je geraakt in de bevoorrechte positie dat je mee mag naar het besloten deel van de wijnkelder waar de écht zeer bijzondere flessen liggen en je mag nadat je ervan hebt geproefd (hemels) vernemen dat de makelaar jou complimenteert met je loepzuivere smaak, en hij stemt erin toe dat je met zes van die flessen à €750/stuk naar huis gaat en thuis geniet je bij exceptionele gelegenheden van die wijn, dan zorgt die hele poespas eromheen dat je die goeiekope troep ervaart als Zeer Bijzonder.

Evenzo zou het kunnen zijn dat je uiterst intens geniet van een dvp die Heel Duur is ook al zou je hetgeen ze doet kunnen beschouwen als ongeveer hetzelfde bij een ander waar ook minder welgestelden makkelijk terecht kunnen.

;)

Het is een heerlijk spel. Beschouw het als zodanig, geniet ervan zoveel je kunt.

En krijg je de kans de dame 'in het echt' te beminnen, en zij jou, dan stap je allebei een heel ander verhaal binnen.
 
Goh en ik ken klanten die proberen privé gegevens van dame te achterhalen en zo via Facebook etc….. de dame proberen zwart te maken.
Voor ieder voorbeeld heb je wel een tegen voorbeeld he.
Laten we vooral niet veralgemenen… want dames worden hier afgeschilderd als geldwolven vol met slechte bedoelingen.
Ik heb ontelbare dates gedaan en dergelijke praktijken allemaal niet tegengekomen…. Veel hangt ook af van de ingesteldheid op date en de soort dames die men boekt. Klein beetje ervaring en advertenties goed lezen en bekijken en je haalt ze er zo uit 😉
Dat is idd zo you win some you lose some uit je ervaring en fouten leer je het meest
 
Met de jaren leer je het wel...
je bezoekt je favoriete meisje en er is een klik, des te beter geniet er van
Je wordt er wat verliefd op, dat mag

Maar houdt het professioneel, zij doen dit als job en als ze jou zover krijgen zijn ze er goed in.
 
De meeste 'wandelaars/hoerenloopers' zijn gewoon gefascineerd door jonge, mooie, geile hoertjes, maar ze zijn er niet echt verliefd op...

Ook zij zijn gefascineerd door een spannend leven vol seks, plezier en geld.. of course!
In het tweede leven zouden veel van dit soort kerels ook graag een hoertje worden in plaats van een saaie baan op kantoor en dezelfde vrouw in bed.

Het is een soort fascinatie en/of een stoute droom, maar geen verliefdheid..
 
Het woord komt relatief vaak voor op het forum:

Bekijk bijlage 83080
De berichten die je aanhaalt gaan over individuele dames, dat is dus geen veralgemeniseren denk ik.

Even ter nuance, 2 dingen, in het inmiddels gesloten topic van Lisa waarin ze opriep dames niet over 1 kam te scheren stond ik recht achter Lisa, ik heb een hekel aan veralgemeniseren.

Ook geloof ik dat een relatie/vriendschap met een dvp gewoon een optie is. Sterker nog zo'n vriendschap heb ik meegemaakt, inmiddels verwaterd maar geen spijt van.

Waar het mij om ging was het idee van "het is niet de dame haar schuld, het ligt aan de slappe knieën van de man". Sja, leg dat maar eens uit aan een man waarvan de dvp dondersgoed doorheeft dat zijn EQ onderontwikkeld is, en die ze dan toch een tikkie stuurt voor haar nieuwe Gucci tasje omdat hij toch wel zal betalen omdat hij denkt dat ze de ware is voor hem.

Een goede barman weet ook wanneer iemand geen biertje meer in te schenken, ook al loopt hij daardoor inkomsten mis.

Die nuance wilde ik gewoon aanbrengen.

Ik heb nooit gezegd dat alle dvp's zo zijn.
Ik heb nooit gezegd dat alle mannen vlekkeloos zijn.
Ik heb nooit gezegd dat dit alleen bij dvp's voorkomt. (sterker nog ik heb letterlijk groeperingen genoemd waarbij ik het ook veroordeel)
 
In het tweede leven zouden veel van dit soort kerels ook graag een hoertje worden in plaats van een saaie baan op kantoor en dezelfde vrouw in bed.
Doet mij ineens denken aan de aflevering van Radio Bergeijk waarin een man zit die in transitie is gegaan en nu als twee druppels water lijkt op Jennifer Lopez

 
Terug
Bovenaan Onderaan