Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zal er mee moeten leren leven om niet zo intelligent te zijn als jij.
Richard, Ik deel je irritatie volledig, maar niet je conclusie. Zemelen over films die je gezien hebt, googelen op weetjes en meelullen met diegenen bij wie je in de smaak wil vallen, duidt op heel andere dingen dan intelligentie. Humor daarentegen getuigt wel van intellect, vind ik. Dus ik ben toch bang dat jij stukken slimmer bent...
 
Haha dat er nog mensen zijn die vragen hoeveel kinderen die Colombiaanse dame heeft met het idee dat ze het misschien echt moeilijk heeft haha.
Het geld dat ze hier binnen een paar uur verdient staat gelijk aan het gemiddeld maandinkomen in Colombia, en alsnog mannen die denken dat ze goede intenties kan hebben, te bizar voor woorden.

Wel een klasse reactie van de wandelaar, het feit dat hij daarna geblokt is zegt ook genoeg. Voor dames die eerlijk hun brood verdienen heb ik respect, maar zulke dames mogen van mij echt heel zwaar aangepakt worden.
Al zou ze opgepakt worden en haar leven in 1x verneukt worden, ik laat er geen traantje om. Dit is gewoon diefstal en oplichterij.

En de simpies die nog steeds in haar oprechtheid geloven heb ik geen woorden voor over. Als zij opgelicht worden en leeggetrokken worden laat ik er ook geen traantje meer om
 
Haha dat er nog mensen zijn die vragen hoeveel kinderen die Colombiaanse dame heeft met het idee dat ze het misschien echt moeilijk heeft haha.
Het geld dat ze hier binnen een paar uur verdient staat gelijk aan het gemiddeld maandinkomen in Colombia, en alsnog mannen die denken dat ze goede intenties kan hebben, te bizar voor woorden.

Wel een klasse reactie van de wandelaar, het feit dat hij daarna geblokt is zegt ook genoeg. Voor dames die eerlijk hun brood verdienen heb ik respect, maar zulke dames mogen van mij echt heel zwaar aangepakt worden.
Al zou ze opgepakt worden en haar leven in 1x verneukt worden, ik laat er geen traantje om. Dit is gewoon diefstal en oplichterij.

En de simpies die nog steeds in haar oprechtheid geloven heb ik geen woorden voor over. Als zij opgelicht worden en leeggetrokken worden laat ik er ook geen traantje meer om
Nou, die laatste zin, waar ik het overigens volledig mee eens ben, gaat je hier een hoop tegenstanders opleveren.… Want mensen verwarren "uitgaan van het goede in de mens" hier erg vaak met "jezelf naïef opstellen zodat oplichters hun gang kunnen gaan".
 
Wat is eerlijk, het is de taak van een DVP vanuit goed ondernemerschap om mannen te binden en te behouden, de een gaat wat verder dan de ander. Ze chanteert niemand, ze bedreigt niemand, ze zet geen gun op je hoofd, ze doet niet aan waterboarden, etc. Niets strafbaars behalve manipuleren. Laat dat nu onderdeel zijn van hun werk..... Niet dat dit het goedpraat, maar de ontvanger, ofwel klant (geen lover/vriend) moet zelf ook ff blijven opletten... Ik zeg dit niet om de boel op te hitsen, maar het is een lastige business waar we in bezig zijn. Gevoelens zijn menselijk en als daar misbruik van gemaakt wordt doet dat veel pijn ja... Maar daar misbruik van maken zit een beetje in de business verwoven..
 
dus
Maar dan zijn jullie Lisa en Belle kwijt, en wij Joke en Layla. 😞
Dus? En trouwens, naar mijn weten zijn de teksten van Lisa En Belle voor de normale Nederlandert prima te lezen. Het ging meer om die totaal onleesbare slang die je af en toe voorbij ziet komen., Alsof mensen proberen te typen met een toetsenbord waar net een dikke bak koffie overheen gegooid is.
 
dus

Dus? En trouwens, naar mijn weten zijn de teksten van Lisa En Belle voor de normale Nederlandert prima te lezen. Het ging meer om die totaal onleesbare slang die je af en toe voorbij ziet komen., Alsof mensen proberen te typen met een toetsenbord waar net een dikke bak koffie overheen gegooid is.
Dus is een kat geen mus.

Koffie drink je best uit een kop.

"Na kunda in aa pollekes wrijve ie." Vrij vertaalt: Alzo kun je je in de handen wrijven nietwaar?
 
Ik vertik het om dit te vertalen!
Exact mijn punt bij al die Belgische onzin die je voorbij ziet komen. Het mooie van taal is dat je een gemeenschappelijke wijze hebt om te communiceren. Internationaal wordt daarvoor vaak Engels gebruikt (behalve door Fransen) en in NL en BE hebben we een gemeenschappelijke taal en dat is Nederlands. Ik ga hier ook niet in het Fries zitten posten.

En ja, er zijn ook mensen die het mooi vinden om blijkbaar hun horizon te verruimen.…… Ik zou zeggen doe dat lekker als je op reis bent 😀
 
Jammer...misogyne opmerkingen zijn een stuk minder ergerlijk als je ze toch niet kunt begrijpen...
Volgens mij hadden we al geconcludeerd dat jij qua intellectueel vermogen op een eenzame hoogte staat (want je gooit er nog wel eens heel stoer een English Term doorheen om te laten zien wat je allemaal weet, heel indrukwekkend). Ik snap er sowieso weinig van, dus ook in mijn eigen taal zullen de fijne finesses van jouw Eloquente epistels mij als dom persoon volledig ontgaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan