Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het helpt toch wel geweldig
Het lijkt zo maar als je rijk bent heb je veel valse vrienden. In het begin zal het leuk zijn je kan alles doen en kopen wat je wil. Maar waneer je alles gedaan hebt wat je wil. Dan word het terug kut

en voor de dvp
geen kut, geen geld
In thailand is het no kut no problem 😂
 
Als je betaald bij elk bezoek... ben je niet haar 'boyfriend' he! Haar favoriete klant wellicht...
Nu... leergeld betaald... en hopelijk weer wat wijzer. Je leert met de bluts en de buil. Maar daarvoor hoef je het 'vertrouwen in de medemens' nog niet te verliezen hoor, gewoon wat beter op jezelf letten en grenzen stellen!
Ja het blijft uiteindelijk leergeld. Uit eigen ervaring onlangs nog flink de mist in gegaan omdat ik een favoriete dame had die me na maanden gezien te hebben voor niks liet komen en het ook nog eens duidelijk niks kon schelen.

Je bouwt toch in je hoofd het idee op dat je iets betekent voor zo'n persoon omdat je diegene vaker gezien hebt en veel geld en tijd met ze gedeeld hebt. Dus voorlopig ook maar geen favoriete dames meer om teleurstelling te voorkomen.
 
Het is voor jonge meisjes en de skileraar eigenlijk hetzelfde als wij met de prostituee. Die zien heel verschillende meisjes/mannen. Het verschil is dat de meisjes niet hoeven te betalen voor sex met de skileraar. Maar ze geven je allebei het gevoel dat je speciaal bent. Verliefheid ligt op de loer. Zal nooit vergeten wat mijn moeder tegen mijn jonge zusjes zei als we dolverliefd thuiskwam en brieven gingen schrijven. Ze zei ach van de zomer is ie koeien aan het melken is zijn overall. Dat nam de "glamour "wel weg. Nuchtere vrouw mijn moeder. Voor ons klanten geldt hetzelfde en begin er maar niet aan. Je bent bij een goeie en mooie niet de enige.
 
Zonder geld geen kut
dat is wel een feit. Maar het hangt ook een beetje van je ingesteldheid af als je alles hebt wat je nodig hebt . Een dak boven je hoofd,eten en drank in de frigo, goede vrienden en je rekeningen zijn betaald. Is alles toch oke.

Je hebt veel mensen die zich rijk voor doen met een kast van een huis een dikke auto op de oprit en zeker op social media. Veel foto´s in chice kledij,kostum,spier wit hemtje, etc. en als ze uit gaan is het op kosten van een ander. Maar als je dan bij hun thuis op bezoek gaat is het daar koud want de verwarming mag niet te hoog. Wil je iets drinken water uit de kraan want dat is het goed koopste. Etc want anders kunnen ze hun schulden bij de bank afbetalen.

Of sommige zelfstandige die alles op de zaak kopen hun huis,auto soms zelfs een vakantiehuis. Dat is allemaal goed en wel maar als hun bedrijf failliet gaat en je kan het niet meer betalen is het allemaal weg. Ik denk dat corona en de bankencrisis getoond hebben hoe rap en onverwachts het kan gaan.

Ik heb meer respect voor de mensen die het mooeilijk hebben en de abeiders klasse. Dan al die show
 
Het lijkt zo maar als je rijk bent heb je veel valse vrienden. In het begin zal het leuk zijn je kan alles doen en kopen wat je wil. Maar waneer je alles gedaan hebt wat je wil. Dan word het terug kut
Maar als je ongelukkig bent met veel geld dan ben je het ook met weinig geld, dan kan je beter veel geld hebben zodat je nog leuke dingen kan doen
 
Ja het blijft uiteindelijk leergeld. Uit eigen ervaring onlangs nog flink de mist in gegaan omdat ik een favoriete dame had die me na maanden gezien te hebben voor niks liet komen en het ook nog eens duidelijk niks kon schelen.

Je bouwt toch in je hoofd het idee op dat je iets betekent voor zo'n persoon omdat je diegene vaker gezien hebt en veel geld en tijd met ze gedeeld hebt. Dus voorlopig ook maar geen favoriete dames meer om teleurstelling te voorkomen.
Nou, ik zie het dan weer minder negatief hoor...
Mijn moto is: "geniet ervan zolang het duurt"! Haha! (en niks is voor eeuwig!)
 
Ik ben niet rijk maar ik heb niets te kort
Dan kun je , niet uit eigen ervaring spreken , dat geld NIET gelukkig maakt. Dus gewoon een aanname.
Het is erg aangenaam, geld hebben , het scheelt een hoop tijd als je niet op de kleintjes hoeft te letten. Alleen oppassen dat je niet gierig wordt. En je kan zoveel wandelen als je fysiek aankan haha.
 
Maar geen geld maakt ongelukkig.
Je hebt geld nodig maar het leven draait toch niet enkel om geld.
Er is een verband tussen mensen die weinig geld hebben en hun mentale gezondheid.
Hoe vaak lees je niet dat mensen met schulden of weinig inkomen 's nachts wakker liggen omdat ze niet weten hoe hun rekeningen te betalen.
 
Er is een verband tussen mensen die weinig geld hebben en hun mentale gezondheid.
Hoe vaak lees je niet dat mensen met schulden of weinig inkomen 's nachts wakker liggen omdat ze niet weten hoe hun rekeningen te betalen.
Het is wat je er zelf van maakt. Ik heb vroeger zelf wakker gelegen over hoe ik later alles ga betalen. Ik heb een oplossing gezocht en gevonden gelukkig.
 
Het is wat je er zelf van maakt. Ik heb vroeger zelf wakker gelegen over hoe ik later alles ga betalen. Ik heb een oplossing gezocht en gevonden gelukkig.
Als de mogelijkheden er zijn, dan is dat mooi meegenomen. Helaas zijn er mensen die door ziekte of arbeidsongeschiktheid zo'n beetje met hun rug tegen de muur staan.
Als een DVP in zo'n situatie verzeild raakt, is het maar de vraag of ze een plan B heeft.
 
Als de mogelijkheden er zijn, dan is dat mooi meegenomen. Helaas zijn er mensen die door ziekte of arbeidsongeschiktheid zo'n beetje met hun rug tegen de muur staan.
Als een DVP in zo'n situatie verzeild raakt, is het maar de vraag of ze een plan B heeft.
Ik ben zelf ook arbeidsongeschikt verklaard ik moest die testen doen om de je punten te bepalen voor je uitkering ik ging eerst maar 500€ per maand krijgen en bij werken mocht niet dus wat heb ik gedaan. Het aangevochten voor het gerecht gelukkig had ik het gewonnen.

Ik kon ook niets geprobeerd hebben geen risico genomen hebben en zo als vele de problemen door spoelen met alcohol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan