Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kwam het niet in je op om contactgegevens te vragen, telnr met whatsapp aangezien je voor haar zou informeren bij andere clubs, lijkt me wel handig dat je dan met elkaar kan communiceren, was een goede reden geweest om nummers uit te wisselen
Ja ik heb een poging gedaan maar om de een of andere reden durfde ze dat niet, dit was namelijk streng verboden bij die club
 
Beste wandelaars,

Ik heb al een poosje niks geschreven, maar het is mij nu overkomen. Ik ben verliefd geworden en dat is iets wat ik niet had verwacht. Bij de eerste ontmoeting schoten de vonken over en dit blijkt wederzijds te zijn. We zijn knettergek op elkaar en gaan samen de toekomst gemoet. Het mooie is dat de dame die ik heb ontmoet zowel van binnen als buiten heel erg mooi en lief is.
Dus ja, ondanks alle berichten die ik hier lees op het topic, kan het wederzijds worden. Alles is spannend en nieuw maar we gaan ervoor. Voor mij dus geen berichten meer. Mijn wandeling is gestopt bij de laatste en er zullen geen nieuwe meer volgen. Jeetje wat is het heerlijk om weer verliefd te zijn. Wandelaars, het was mij een waar genoegen om jullie te volgen en de reviews te lezen. Mocht je in dezelfde positie als ik zijn of komen, volg je hart en luister goed na elkaar.

Groeten Krissie
 
Beste wandelaars,

Ik heb al een poosje niks geschreven, maar het is mij nu overkomen. Ik ben verliefd geworden en dat is iets wat ik niet had verwacht. Bij de eerste ontmoeting schoten de vonken over en dit blijkt wederzijds te zijn. We zijn knettergek op elkaar en gaan samen de toekomst gemoet. Het mooie is dat de dame die ik heb ontmoet zowel van binnen als buiten heel erg mooi en lief is.
Dus ja, ondanks alle berichten die ik hier lees op het topic, kan het wederzijds worden. Alles is spannend en nieuw maar we gaan ervoor. Voor mij dus geen berichten meer. Mijn wandeling is gestopt bij de laatste en er zullen geen nieuwe meer volgen. Jeetje wat is het heerlijk om weer verliefd te zijn. Wandelaars, het was mij een waar genoegen om jullie te volgen en de reviews te lezen. Mocht je in dezelfde positie als ik zijn of komen, volg je hart en luister goed na elkaar.

Groeten Krissie
Veel geluk gewenst samen! 🍀🍀🍀
(ervarings)TIP: houd je portemonnee en bankrekeningen goed in de gaten… 😈 🍀 🙂
 
Beste wandelaars,

Ik heb al een poosje niks geschreven, maar het is mij nu overkomen. Ik ben verliefd geworden en dat is iets wat ik niet had verwacht. Bij de eerste ontmoeting schoten de vonken over en dit blijkt wederzijds te zijn. We zijn knettergek op elkaar en gaan samen de toekomst gemoet. Het mooie is dat de dame die ik heb ontmoet zowel van binnen als buiten heel erg mooi en lief is.
Dus ja, ondanks alle berichten die ik hier lees op het topic, kan het wederzijds worden. Alles is spannend en nieuw maar we gaan ervoor. Voor mij dus geen berichten meer. Mijn wandeling is gestopt bij de laatste en er zullen geen nieuwe meer volgen. Jeetje wat is het heerlijk om weer verliefd te zijn. Wandelaars, het was mij een waar genoegen om jullie te volgen en de reviews te lezen. Mocht je in dezelfde positie als ik zijn of komen, volg je hart en luister goed na elkaar.

Groeten Krissie
Gefeliciteerd, ik ken dat gevoel en ben drie keer in het huwelijksbootje gestapt het eerste jaar neuk je je te pletter maar als de spanning er een beetje af is lezen wij jouw berichtjes wel weer
 
Ook ik heb de ervaring als svp dat er mannen zijn die gevoelens hebben voor jou dat merk je zo na een tijdje maar het is wel mijn job en inkomsten maar daar maak ik geen misbruik van ook al kan je sommige mannen echt plunderen hoor maar sorry dan zou ik er een rot gevoel bij overhouden !maar verliefd worden kan zeker en is mij destijds overkomen en mijn man was idd een vaste klant geworden en er groeide iets langs beiden kanten en zijn ondertussen all 12 jaar gelukkig getrouwd !maar je moet sterk in je schoenen staan dvp en prive is echt gescheiden ......
Grt veronique
 
Nee geen van allen is ze. Ik ben niet rijk. Verdien gewoon mijn boterham. Dat weet ze.
Je bent ook absoluut niet verplicht hier opening van zaken te geven. Fijn als je meldt dat het jullie goed gaat maar hoe meer details je daarvan bloot geeft aan weetjes hoe lastiger het wordt met de bemoeienis. Is niet nodig dat wandelaars straks bij jouw partner langs gaan en hier uitgebreid verslag doen van hoe dat was.
 
Je bent ook absoluut niet verplicht hier opening van zaken te geven. Fijn als je meldt dat het jullie goed gaat maar hoe meer details je daarvan bloot geeft aan weetjes hoe lastiger het wordt met de bemoeienis. Is niet nodig dat wandelaars straks bij jouw partner langs gaan en hier uitgebreid verslag doen van hoe dat was.
Dankjewel Gryphon. Daarom zal ik ook niks verder melden over wie ze is. Ik zeg alleen LET LOVE RULE!
 
Het is mij een tijdje geleden ook overkomen dat ik verliefd werd op een dp . Ik heb dat nog nooit meegemaakt daarvoor. Ze is al 1 keer bij mij thuis geweest. Ik heb soms contact met haar buiten haar dienst uren. Ze stuurt soms foto's naar mij . We zijn ook al Facebook vrienden en ken haar echte naam al . En zegt dat zij ook denkt aan mij . En er is kans dat ik met haar op vakantie mag gaan in haar thuis land . Voorlopig heb ik nog geen vliegticket. Maar ze belooft het telkens wel . Ik ben wel lief voor haar en wederzijds is dat ook wel . We hebben wel een klik . En kreeg een cadeautje voor mijn verjaardag. . Ik weet niet wat te toekomst mij gaat brengen tussen haar en mij .
 
Behalve als het betrekking heeft op de loterij zou ik zeggen ;)
Ik ben deelnemer aan de staatsloterij. Telkens als ik de uitslag daags na de trekking bekijk op de app heb ik plezier van de paar seconden spanning als de virtuele teller loopt, meestal eindigend op 000,00 maar regelmatig bij 7,50 of 10 of 15 Euro en laatst zelfs op €100 al werd ik niet gebeld door een medewerker van Staatsloterij om begeleiding in vermogensbeheer aan te bieden en adviezen voor een nieuwe wat meer ruime levensstijl.
Hoe dan ook heb ik voor mijn gevoel telkens waar voor mijn geld.
Verliezen kan worden ervaren als winnen als je daartoe in staat bent.
;-)
 
Haar aanvaren als een vriendin doe ik wel . Ik heb haar eens een tijdje geholpen uit de nood en ze heeft mij dan wel terug betaald . Toen had ze een medisch probleem. Je hebt maar 10% kans om een vriendschapsband op te bouwen met raamprostitutie en 1 % kans voor een relatie . Maar als echt op iemand verliefd wordt moet je zelf onder controle houden . Dan leef op een wolk met veel fantasie .
 
Je hebt maar 10% kans om een vriendschapsband op te bouwen met raamprostitutie en 1 % kans voor een relatie .
Dat lijken mij geen uitzonderlijk lage percentages.
Als ik door de Jumbo loop of bij een aankomsthal op Schiphol en ik zie tientallen of zelfs honderden vrouwen dan zou ik met minder dan 1% een vriendschapsband kunnen hebben en met vrijwel geen enkele van hen een relatie willen.
Zo heel af en toe is dat anders en die ene die dan tussen de schuifdeuren door verschijnt met haar koffer, ja die is het toch wel.
;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan